Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
    Is het met trommelremmen achteraan? Die kunnen vastroesten door lang stil te staan. Infeite mag je je handrem niet op zetten als je die lang langs de kant gaat stellen. Op oprit ofzo ook altijd best gewoon in versnelling.
    Ik zal dat ook maar eens gaan doen dan Ik ben er quasie zeker van dat als ik hem morgen weer gebruik hij opnieuw even 'vast' blijft staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
      Plaats jij dan maar een trekhaak op uw e30 kheb hier nog een liggen
      Gek! Ik heb die nog niet zo lang geleden van mijn kar gehaald.

Comment

• Eens even rijden met de handrem lichtjes aangetrokken kan helpen.

Comment

IGullegem city, is vlakbij kortrijk.
          Nog beter, ik ben van Bissegem dus is nog dichter
          Waar ergens woon je, mag via pm

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

BMW E30 318iS '89
            BMW E28 520i '84
            BMW E34 535i '88

Comment

Morgen giet ik normaal de beton voor mijn tuinhuis. Ondertussen zit alles al klaar voor de fundering. Ging het vandaag doen, maar kheb mij een Mercedes gekocht dus 't is er niet van gekomen.

In ieder geval bedankt voor de hulp al! Ook Gerrit! Had ik dat geweten, khad ulder vroeger aan het werk gezet
              Maar ik meen het hè, ik kom af morgen. Heb niet meteen iets aan de hand

Toch die 'camionette' die je liet zien dat uw vrouwke niet zag zitten?

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
              Is ook zo (dat het lekker is, niet het commentaar).

Ik vind m'n hardtop van de MX5 ook knap, maar geen haar op m'n hoofd dat er aan denkt die in de zomer te installeren...en in de winter ook alleen als er sneeuw valt/het hard vriest:.D
              Lijkt mij gewoon ideaal als m'n softtop écht versleten is. Normaal staat de E30 altijd binnen. In de winter met de hardtop, in de zomer met het dak eraf. Moest ik toch een regenvlaagje tegenkomen, kan de softtop er in een worst case scenario nog altijd op.

Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
              Vét !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                Maar ik meen het hè, ik kom af morgen. Heb niet meteen iets aan de hand
                En dit weekend? Morgen ga ik nog zien, als ik direct bij Mercedes brussel mijn spel mag gaan afzetten voor nieuwe GVA dan ga ik dat doen...

Toch die 'camionette' die je liet zien dat uw vrouwke niet zag zitten?
                Net niet, iets kleiner model. Maar ooit koop ik mij wel zo'n ding. Nu is het ne 410 geworden. Iets lichter en iets meer pk. Beetje de voorloper van de vito. Ook iets jonger dan die dat ik wou, is van eind 91. Geef toe, die 608 die ik u getoond heb was toch de maks é

Comment

Voormalig brandweerwagen?

Nee, wel vet model!

BMW E30 318iS '89
                  BMW E28 520i '84
                  BMW E34 535i '88

Comment

En dit weekend? Morgen ga ik nog zien, als ik direct bij Mercedes brussel mijn spel mag gaan afzetten voor nieuwe GVA dan ga ik dat doen...

Net niet, iets kleiner model. Maar ooit koop ik mij wel zo'n ding. Nu is het ne 410 geworden. Iets lichter en iets meer pk. Beetje de voorloper van de vito. Ook iets jonger dan die dat ik wou, is van eind 91. Geef toe, die 608 die ik u getoond heb was toch de maks é

Euhm, zaterdag had ik die bbq aan de hand, maar zondag zou'k wel kunnen

Ge hebt dan toch dien éne gekocht met witte pinkers

Die 608 is écht overdreven groot hè

Comment

• Volgens eigenaar maar een 45000Km gelopen... Wel nog proper, maar mag dat hier thuis niet zetten van het vrouwelijk gezelschap... Dus is het ne 410D geworden. Nu ik er aan denk, das eigenlijk de voorloper van de Sprinter, maar ne Sprinter is toch wel wat groter de dag van vandaag...

Maar 't is ook wel nog een ruig spel...

Comment

Volgens eigenaar maar een 45000Km gelopen... Wel nog proper, maar mag dat hier thuis niet zetten van het vrouwelijk gezelschap... Dus is het ne 410D geworden. Nu ik er aan denk, das eigenlijk de voorloper van de Sprinter, maar ne Sprinter is toch wel wat groter de dag van vandaag...

Maar 't is ook wel nog een ruig spel...
                        Hangt toch af van de chassis. Ge hebt van die superlange Sprinters en ge hebt er die zo kort zijn gelijk ne Smart Dat zal toen toch ook zo geweest zijn?

In die 410 ziet ge écht wel goed de neus van ne Sprinter vind'k ook. Best oké nog

Dit vind ik wel iets hebben met die zwarte wielkasjes. Breedheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                          Euhm, zaterdag had ik die bbq aan de hand, maar zondag zou'k wel kunnen

Ge hebt dan toch dien éne gekocht met witte pinkers

Die 608 is écht overdreven groot hè
                          Ik heb wat last van grootheidswaanzin, dus dat mag En is dat model met witte pinkers idd, maar deze heeft orange

En is een open chassis bij mij. Dus niet die dikke wielkasten jammer genoeg. Blijkbaar is dat model dat gij toont neig gewild voor export, en die mannen dokken daar nog voor! Overlaatst zo één zien gaan voor een 6000euro, en die was goed roest
                          Last edited by ; 27/07/2011, 22:13.

Comment

Ik heb wat last van grootheidswaanzin, dus dat mag En is dat model met witte pinkers idd, maar deze heeft orange

En is een open chassis bij mij. Dus niet die dikke wielkasten jammer genoeg. Blijkbaar is dat model dat gij toont neig gewild voor export, en die mannen dokken daar nog voor! Overlaatst zo één zien gaan voor een 6000euro, en die was goed roest
                            Eerste mod: witte pinkers
                            Iedere Sjaloeki die zichzelf respecteert heeft witte pinkers. Amen.

Open chassis is wel ideaal voor de verbouwingen natuurlijk !
                            Last edited by ; 27/07/2011, 22:15.

Comment

• Dit is hier wel het E30 topic he, niet het Mercedes bestelwagen topic.

Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                              Is het met trommelremmen achteraan? Die kunnen vastroesten door lang stil te staan. Infeite mag je je handrem niet op zetten als je die lang langs de kant gaat stellen. Op oprit ofzo ook altijd best gewoon in versnelling.
                              Heeft trommelremmen ja, hoe zou je dat terug los kunnen krijgen dan?

Vandaag zei een vrouwelijke collega op het werk dat ik 'een mooi auto'tje' heb. En dat 'het nog iets heeft'. (ging over m'n 316)

Zit wel weer te twijfelen om ze beiden weg te doen, of alle 3 m'n auto's te koop te zetten en te zien welke er eerst verkocht raken. (E30's hoogst wss eerst) En dan zou ik me gewoon eentje willen kopen die in orde staat, met schuifdakje. Liefst VFL. Maar probleem is dat die dingen blijven stijgen in prijs natuurlijk.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.
                              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Wat denken jullie hiervan?
                                Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
                                  Heb ik ook al een paar keer naar zitten kijken indertijd, ziet er wel goed uit op het eerste zicht!

4-deurs Mtech 1
                                  Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
                                    Da's een wrak, niet doen!

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Miljaar die prijs

Wetende dat een cabrio meestal een tikje duurder is, ga ik mijne adverteren als hij zowat op punt staat voor 12500 ofzo Sorry maar voor dat geld koopt ge toch écht wel iets anders vind ik, toch?
                                      En dan die kleur: Audi-zwart. Waar zijde mee bezig als ge nen E30 in een Audi-kleur spuit
                                      'k Heb altijd zin om zulke mensen te contacteren

Staat ook wel mooi, maar 5000 euro
                                      Dat zullen de prijzen wel zijn/worden dan zeker?
                                      Last edited by ; 28/07/2011, 06:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                        Niet dat het veel uitmaakt maar alleen 325i's rolden als Mtech 1 uit de fabriek.
                                        Interieur zou dan ook wel Mtech 1 mogen!

BMW E30 318iS '89
                                        BMW E28 520i '84
                                        BMW E34 535i '88

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                                          Da's een wrak, niet doen!
                                          Staat die daar nu nog op?

Comment

Working...
                                          X