Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    Ik vind m'n hardtop van de MX5 ook knap, maar geen haar op m'n hoofd dat er aan denkt die in de zomer te installeren...en in de winter ook alleen als er sneeuw valt/het hard vriest:.D
    Wiesmann hardtop vind ik heel knap, maar in het rood wordt het al snel een echte sjonniebak... Kzou dan eerder voor blauw of zwart gaan. En ook niet echt handig, tenzij in de winter dan. In de zomer met hardtop= nutteloos.

Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
    Buiten de zwarte luchtinlaten zelfde zicht als de mijne: knap dus

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Die heeft toch een hele tijd te koop gestaan in Wallonië? Herken zelfs nog de moddersporen van e vorige advertentie Is redelijk rot rondom..

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
    http://www.2dehands.be:80/autos/auto...%2Fautos%2Fbmw

Staat ook wel mooi, maar 5000 euro
    Dat zullen de prijzen wel zijn/worden dan zeker?
    "heeft hier en daar wel een klein gebruikerspoortje" Een gebruikerspoortje, zou hij daarmee een deur bedoelen? En hier en daar.. Tjah, tis een tweedeurs hé
    Honda S2000 2002
    BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Buiten de zwarte luchtinlaten zelfde zicht als de mijne: knap dus
      1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
        Heb ik ook al een paar keer naar zitten kijken indertijd, ziet er wel goed uit op het eerste zicht!

4-deurs Mtech 1
        http://www.2dehands.be/autos/autos/b...-97851273.html
        MOOIE TREKHAAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
          Heb jij ook een M-logotje op je grille? Trouwens toch niet hetzelfde front als de mijne, bij mij hangt het logotje op de derde en vierde lijn van de grille, en bij Philippe op de tweede en derde
          Honda S2000 2002
          BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
            Heb jij ook een M-logotje op je grille? Trouwens toch niet hetzelfde front als de mijne, bij mij hangt het logotje op de derde en vierde lijn van de grille, en bij Philippe op de tweede en derde
            Wat een choquerend verschil! Bij wie hangt het OEM, en bij wie tjoening?
            1991 BMW E30 318is

Comment

Wat een choquerend verschil! Bij wie hangt het OEM, en bij wie tjoening?

tis bij iedereen tjoening van de bovenste plank want een 318iske is geen M3.....

op demijne hangt 't daarentegen wel op zijn plaats(verwijzing naar de S50
              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Ik heb mijn uitlaat nog eens vast gehangen, de tank volgedaan en de carterontluchtingfilter gereinigd. Straks de banden op juiste druk zetten en morgen nog poetsen en dan zijn we ready to meet.

Wat tanken jullie trouwens? Ik heb eerst Oeral 95 geprobeerd maar dat zou slecht zijn dus de volgende tank was Total 98. Deze week stond ik op reserve dus snel even 98 bij Oeral getankt en vandaag dan vol gedaan bij Octa+ (donderdag extra korting). Ik heb 95 genomen, 10 cent verschil met 98 dus dat scheelt al weer 4€ op de 40 getankte liters..
                Ik merk weinig verschil eigenlijk. Motortje loopt al niet 100% dus het is moeilijk oordelen. Zaterdag mogen de kenners mijn blok eens testen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                  tis bij iedereen tjoening van de bovenste plank want een 318iske is geen M3.....
                  indd! 1800-janetten

Comment

• Kunnen de sleutelaars hier even tips geven aub?
                    Merci.

Comment

Trouwens toch niet hetzelfde front als de mijne, bij mij hangt het logotje op de derde en vierde lijn van de grille, en bij Philippe op de tweede en derde
                      We zouden ze eens langs elkaar moeten zetten, dan zien we 't zo.

Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                      indd! 1800-janetten
                      Nix tegen 1800's! Zeker de 16-kleppers.

Bijgevoegde Bestanden

BMW E30 318iS '89
                      BMW E28 520i '84
                      BMW E34 535i '88

Comment

• Fak da's proper.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

op demijne hangt 't daarentegen wel op zijn plaats(verwijzing naar de S50
                          Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                          indd! 1800-janetten
                          Er staat dan ook niet M3, maar gewoon M hé. En aangezien er standaard een M-onderstel onderzit en een hele hoop M-addenda vind ik het logootje zeker niet misstaan. Tis redelijk subtiel en OEM

Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                          Fak da's proper.
                          Miljaar.. ik wil mijn motorruimte ook zo krijgen! Zelf gedaan of zo gekocht?
                          Honda S2000 2002
                          BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Wiesmann hardtop vind ik heel knap, maar in het rood wordt het al snel een echte sjonniebak... Kzou dan eerder voor blauw of zwart gaan. En ook niet echt handig, tenzij in de winter dan. In de zomer met hardtop= nutteloos.
                            Bepaalde mods kunnen sjonnie zijn, maar een kleur?
                            Fellere kleuren op de meeste karren
                            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Er staat dan ook niet M3, maar gewoon M hé. En aangezien er standaard een M-onderstel onderzit en een hele hoop M-addenda vind ik het logootje zeker niet misstaan. Tis redelijk subtiel en OEM

Miljaar.. ik wil mijn motorruimte ook zo krijgen! Zelf gedaan of zo gekocht?
                              Idd, da vind ik ook!

Motorruim was al heel proper bij aankoop. Inlaatcollector en kleppendeksel zijn ooit herspoten geweest door de vorige eigenaar welke carrossier is.
                              Net wel nog een uurke met het doekske gepoetst om hem zo te krijgen.

BMW E30 318iS '89
                              BMW E28 520i '84
                              BMW E34 535i '88

Comment

En aangezien er standaard een M-onderstel onderzit en een hele hoop M-addenda vind ik het logootje zeker niet misstaan. Tis redelijk subtiel en OEM
                                Van die mening ben ik ook hoor. vind dat zeker niet misplaatst op een IS.

Comment

• Kent er iemand nog de URL van de site waar een hele hoop foto's van mismeesterde bimmers stonden? In de stijl van E36 318i met E46 M3 grille langs de zijkant en M3 badges overal..
                                  Kdenk zelfs dat het deel uitmaakte van een E39 M5 pagina ofzo..
                                  Honda S2000 2002
                                  BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Kent er iemand nog de URL van de site waar een hele hoop foto's van mismeesterde bimmers stonden? In de stijl van E36 318i met E46 M3 grille langs de zijkant en M3 badges overal..
                                    Kdenk zelfs dat het deel uitmaakte van een E39 M5 pagina ofzo..
                                    Deze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten

Jup! Hilarisch
                                      Honda S2000 2002
                                      BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Fak! Betrap mij erop dat ik de hele namiddag op Mobile.de aan het zoeken ben voor een E30. Niet goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
                                          Fak! Betrap mij erop dat ik de hele namiddag op Mobile.de aan het zoeken ben voor een E30. Niet goed
                                          't virus é man
                                          'k heb het ook nog wat te pakken

Comment

Working...
                                          X