Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
    Daxter heeft een leuke anekdote

Ik heb een tankpas van't werk waarmee we bij Texaco, Octa+, Avia, Total terecht kunnen. Ik ging altijd bij een plaatselijke Texaco omdat die het dichtste voor mij is. Daar is wel een heuse shop aan + werkplaats én bediening. 't Is daar dus nogal redelijk kostelijk.
    Een tijdje terug kregen we een mail met de melding "vanaf nu kan je ook tanken bij Q8 Easy." Toeval wilt dat er 1 straat verder in't midden van het stadcentrum een Q8 Easy-pomp is, die dus nog duurder is dan de Texaco waar ik voordien ging
    Maar nu kan ik ook met de tankkaart vlotjes PLUS-punten sparen voor bij de Delhaize
    Jij leeft dus van de PLUS punten ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
      Jij leeft dus van de PLUS punten ^^
      PLUS-punten, awardcheque's van't werk, en producten waarvoor ik werk. Hopen Redbull & Mentos ten huize Daxter

Eigenlijk alles via 't werk dus

Comment

• FUCK YEAH!

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Ik vind het maar niks, niet echt hoe een 6 in lijn moet klinken imho.
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Dat vraagt om een filmpje van jouw kant

Comment

• Dit komt al in de buurt.

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              2012 E92 Bmw 335i DKG
              1991 E30 320i

Comment

• veel te schel
                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                  veel te schel
                  'k zat ook wat met m'n trommelvlies in

Nothing like a 6 in line with carb

Comment

• Probleem Bmw E30

Beste

Sinds enkele maanden heb ik een bmw e30 316 van 1987. Nu sinds kort heb ik een probleem. Telkens als ik hem start draait hij mooi, maar vanaf het moment dat ik gas geef, blijft hij op hoge toeren hangen. Dan wil hij niet meer zakken. Hij blijft op 2000-2500 toeren hangen.

Ik heb er al eens iemand naar laten kijken en hij dacht dat het de rubber was waarop de carburator staat. Daar kunnen barstjes in komen waardoor er meer lucht wordt aangezogen. Ik ben zelf geen deskundige, dus daarom vraag ik hier even raad. Is er misschien iemand die dit zelfde probleem al eens heeft gehad?

Mvg

Jeroen
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Veel kan je niet aan de carburator regelen want dat gebeurd electronisch. Het meest logische lijkt inderdaad die rubber te zijn. Je kan het eens proberen zoveel kost die ook weer niet. Die andere luchtslangen zijn misschien gescheurd. Bekijk die ook eens. Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat die elektronische regelaar van het stationair toerental verstoord is en zo teveel gas geeft en dat hij daarom op 2000 toeren blijft draaien. Wat je daar aan kan doen weet ik niet Op het nederlands e30 forum zitten veel 316 eigenaars dus die kunnen je vast wel beter helpen dan ik. Succes ermee en nette kar heb je daar

Comment

• Je gaskabel blijft toevallig niet hangen?

Comment

• Ik had vroeger éxact hetzelfde probleem op de moto wanneer ik de choke opzette. Misschien inderdaad iets met de gaskabel dan ofzo?

Comment

• Heb je hem zo al eens warm gereden?

De automatische choke kan het ook zijn eigenlijk. Zou eerst gaskabel nakijken en als uw darmen nog goed zijn toch eens zien voor zo een choke. Die gaan al eens stuk.

Comment

• Differentieel zit eronder. Enkele vragen en randinformatie zijn terug te vinden in m'n topic...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                Differentieel zit eronder. Enkele vragen en randinformatie zijn terug te vinden in m'n topic...
                                Jochei !

Dus je bent erbij voor naar Gemert te rijden?!

Comment

• Ik twijfel ZWAAARR. Normaal kan ik er bij zijn. Maar heb dat weekend ook al dit te doen. Ik ga kijken... Dan moet èn de cardan er nog onder èn moet hij gekeurd worden. We zullen zien.

Comment

• Welke achterbumper is dit?

Comment

Ik twijfel ZWAAARR. Normaal kan ik er bij zijn. Maar heb dat weekend ook al dit te doen. Ik ga kijken... Dan moet èn de cardan er nog onder èn moet hij gekeurd worden. We zullen zien.
                                      Op Houza Palooza kunt ge wel een meetingske met mij doen

Dub FX
                                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                                      1991 E30 320i

Comment

Ik twijfel ZWAAARR. Normaal kan ik er bij zijn. Maar heb dat weekend ook al dit te doen. Ik ga kijken... Dan moet èn de cardan er nog onder èn moet hij gekeurd worden. We zullen zien.
                                        Ge hebt nog een 3 weken hé!
                                        En is da evenement in de namiddag al?

Bijgevoegde Bestanden

BMW E30 318iS '89
                                        BMW E28 520i '84
                                        BMW E34 535i '88

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
                                          Ge hebt nog een 3 weken hé!
                                          En is da evenement in de namiddag al?

Ja van 14h tot 3h
                                          Zeer knappe IS trouwens.
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X