Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenJij leeft dus van de PLUS punten ^^
Eigenlijk alles via 't werk dus
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenveel te schel
Nothing like a 6 in line with carb
Comment
-
Probleem Bmw E30
Beste
Sinds enkele maanden heb ik een bmw e30 316 van 1987. Nu sinds kort heb ik een probleem. Telkens als ik hem start draait hij mooi, maar vanaf het moment dat ik gas geef, blijft hij op hoge toeren hangen. Dan wil hij niet meer zakken. Hij blijft op 2000-2500 toeren hangen.
Ik heb er al eens iemand naar laten kijken en hij dacht dat het de rubber was waarop de carburator staat. Daar kunnen barstjes in komen waardoor er meer lucht wordt aangezogen. Ik ben zelf geen deskundige, dus daarom vraag ik hier even raad. Is er misschien iemand die dit zelfde probleem al eens heeft gehad?
Mvg
JeroenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Veel kan je niet aan de carburator regelen want dat gebeurd electronisch. Het meest logische lijkt inderdaad die rubber te zijn. Je kan het eens proberen zoveel kost die ook weer niet. Die andere luchtslangen zijn misschien gescheurd. Bekijk die ook eens. Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat die elektronische regelaar van het stationair toerental verstoord is en zo teveel gas geeft en dat hij daarom op 2000 toeren blijft draaien. Wat je daar aan kan doen weet ik niet Op het nederlands e30 forum zitten veel 316 eigenaars dus die kunnen je vast wel beter helpen dan ik. Succes ermee en nette kar heb je daar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenDifferentieel zit eronder. Enkele vragen en randinformatie zijn terug te vinden in m'n topic...
Dus je bent erbij voor naar Gemert te rijden?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenIk twijfel ZWAAARR. Normaal kan ik er bij zijn. Maar heb dat weekend ook al dit te doen. Ik ga kijken... Dan moet èn de cardan er nog onder èn moet hij gekeurd worden. We zullen zien.
Dub FX2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenIk twijfel ZWAAARR. Normaal kan ik er bij zijn. Maar heb dat weekend ook al dit te doen. Ik ga kijken... Dan moet èn de cardan er nog onder èn moet hij gekeurd worden. We zullen zien.
En is da evenement in de namiddag al?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenGe hebt nog een 3 weken hé!
En is da evenement in de namiddag al?
Zeer knappe IS trouwens.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
Comment