Tadaaa Nu nog iets zoeken om die witte knopjes terug zwart te maken. Alcoholstift? Plakband?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Het ziet er leuk uit en daar stopt het ook De versterker van de radio is echt slecht. De bass kraakt al bij een wreed laag volume terwijl ik de speaker hier thuis op 80w rms heb aangesloten en dan blijft de bass wel goed. Ook die cassettes, lekker old skool maar kwaliteit is niet dat... De radio geeft beter kwaliteit. Maar daar was het hem allemaal om te doen uiteraard. Ik had gewoon IETS muziek nodig en dits was de meest stijlvolle en tevens goedkoopste oplossing. Radiotje van 10€, danku Gerrit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIemand die een 318is motor zoekt, en een verhaal wil lezen?
http://www.2dehands.be/autos/autos/b...-96053811.html
Da's er ook zo éne dat online gaat blijven staan
Comment
-
Off-topic maar zouden de mede E30-liefhebbers mij naar pukkelpop willen stemmen ?
Stem Michel Fransen !2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenOff-topic maar zouden de mede E30-liefhebbers mij naar pukkelpop willen stemmen ?
Stem Michel Fransen !Last edited by Philken; 10/08/2011, 14:13.mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenalleen als je beloofd ginder te blijven....
Ik moet eigenlijk niet veel spreken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenOff-topic maar zouden de mede E30-liefhebbers mij naar pukkelpop willen stemmen ?
Stem Michel Fransen !
Maar bij deze is't gebeurd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenGoed. Doch dat kost je wel een pint.
Maar bij deze is't gebeurd.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Stem Michel Fransen !
jaloers!! Paul Kalkbrenner komt hé...
Comment
-
Mag ik jullie raad even:
ik heb hier in de buurt gele mistlampen te koop zien staan. De knaap vraagt 150 EURO en "Bieden heeft geen zin!". Ik hem laten weten dat ik -desondank het beiden geen zin had- toch m'n interesse wilde laten blijken en dat hij moch laten weten wanneer hij er toch over wilde praten. Dit aangezien de prijs -zelfs als het zeldzaam zou blijken te zijn- aan de hoge kant is.
"Hey, bedankt voor je reactie. Het is echt wel zeldzaam. Heb er lang achter gezocht in Duitsland en ze zijn echt in goeie staat. Doe een bod, maar ik ga niet veel van m'n prijs afdoen."
Ik teruggestuurd dat ik begrijp dat hij die prijs wilde hebben, gezien ze uit duitsland kwamen. Op le bon coin vind ik echter originele voor 75; dus gezien de situatie bied ik 110. (dan moet ik er zelf niet veel voor regelen en vind ik het evenzeer een zeer mooie prijs voor hem -wilde aanvankelijk zelfs maar 100 bieden)
Nu wil hij 125. Behalve het feit dat die dingen soms dat geld wel waard zijn (nieuwprijs = 200+) vind ik dat veel.
Wat achten jullie als normale prijs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenHeb gisteren nine eleven zijn ketel nog eens gezien. Die velgen wil ik ook!Is echt wel nice, goed breed van rand en denk dat het spakendesign nog niet zo misstaan op de mijne (mits zwart hart).
Knap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
Nu wil hij 125. Behalve het feit dat die dingen soms dat geld wel waard zijn (nieuwprijs = 200+) vind ik dat veel.
Wat achten jullie als normale prijs?
Als je dat echt wil, zit er niet veel anders op é :p Maar ik zelf zou het er niet aan geven. Weet je een setje in DE liggen? Kan zijn dat ik binnenkort eens richting Berlijn ga om E30 onderdelen, gezien ze hier in ons land soms denken dat er overal een paar kilo goud aan hangt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenWaar haal je die nieuwprijs vandaan? (is gewoon een vraag, voor moest dit overkomen als "wat voor een gekke prijs zeg je daar nu!")
Als je dat echt wil, zit er niet veel anders op é :p Maar ik zelf zou het er niet aan geven. Weet je een setje in DE liggen? Kan zijn dat ik binnenkort eens richting Berlijn ga om E30 onderdelen, gezien ze hier in ons land soms denken dat er overal een paar kilo goud aan hangt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
What the faaaaak !
Transparante achtergrond en ik zet hem in mijn sig
NineEleven, je bent mijn held
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
(geen afbrekende kritiek hoor, ik vind het ferm wat jij kunt met een computer)mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
Comment