Oorspronkelijk geplaatst door Philken
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenmiddelste een beetje uitrekken, ziet er nu precies geplet tussen 2 camions uit
(geen afbrekende kritiek hoor, ik vind het ferm wat jij kunt met een computer)
Comment
-
OOorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenWaar haal je die nieuwprijs vandaan? (is gewoon een vraag, voor moest dit overkomen als "wat voor een gekke prijs zeg je daar nu!")
Als je dat echt wil, zit er niet veel anders op é :p Maar ik zelf zou het er niet aan geven. Weet je een setje in DE liggen? Kan zijn dat ik binnenkort eens richting Berlijn ga om E30 onderdelen, gezien ze hier in ons land soms denken dat er overal een paar kilo goud aan hangt...
Comment
-
Ik weet niet welke ge precies zoekt maar deze zijn toch een pak goeikoper + verzending / ophalen (denk dat die maar 2u rijden zijn) zal niet zoveel extra zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door forn9 Bekijk Berichtenhttp://www.leboncoin.fr/equipement_a...35.htm?ca=13_s
Ik weet niet welke ge precies zoekt maar deze zijn toch een pak goeikoper + verzending / ophalen (denk dat die maar 2u rijden zijn) zal niet zoveel extra zijn?
Comment
-
http://autoforum.be/showthread.php?t=53731
Spontane meeting, Mayo ik wil die kar van u wel eens bekwijlen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenInderdaad (maar 'k zou wel facelift koplampen op een facelift proppen)
Kan iemand mij hier trouwens eens uitleggen hoe ge het verschil via het uiterlijk kunt zien van de verschillende motorisaties bij de cabrio's? Of is dat niet mogelijk? :p Heb enen weggestoken zien staan bij nen hobbygaragist ma die was ni thuis om het hem te vragen. Zag er op de stoelen na nog in redelijk goeie staat uit. De microbe slaat weer aan :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenhttp://autoforum.be/showthread.php?t=53731
Spontane meeting, Mayo ik wil die kar van u wel eens bekwijlen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mayonaise Bekijk Berichtenmijn kraam staat nog altijd in de garage wegens een tamme garagist...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenMijn kraam staat nog altijd in de garage wegens een tamme garagist...
je hebt hem zeker verkocht hé
'k zou zo lang niet zonder kunnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door forn9 Bekijk BerichtenDaarvoor ken ik niet genoeg van e30's :p
Kan iemand mij hier trouwens eens uitleggen hoe ge het verschil via het uiterlijk kunt zien van de verschillende motorisaties bij de cabrio's? Of is dat niet mogelijk? :p Heb enen weggestoken zien staan bij nen hobbygaragist ma die was ni thuis om het hem te vragen. Zag er op de stoelen na nog in redelijk goeie staat uit. De microbe slaat weer aan :p
Moeilijk herkenbaar eigenlijk. Nu, als de claxon achter de nieren zit is het meestal ook ne 4cil. Al telt dat niet altijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichtenb & g dc?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenNeen, toen 'k van plan was hem bij iemand anders te dragen dan mijn normale garagist waren zij nog in verlof...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenAls em ne enkele uitlaat heeft laten staan. 2 kleine pijpjes zijn ne 320i en 2 iets grotere 325i.
Moeilijk herkenbaar eigenlijk. Nu, als de claxon achter de nieren zit is het meestal ook ne 4cil. Al telt dat niet altijd.
Er stond ook nog zoiets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door forn9 Bekijk BerichtenBest is vragen aan dieje garagist dus. had iets van een 200k km op de teller en t enige wat ik kon vinden van negatieve punt waren wat scheuren in de stoelen. Hij zag er voor de rest wel redelijk cva uit (zelfs de kap was niet kapot), maar ik heb ook niet echt een getraind oog en had maar 5 minuten om te kijken.
Er stond ook nog zoiets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenMijn kraam staat nog altijd in de garage wegens een tamme garagist...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door forn9 Bekijk Berichtenhttp://www.leboncoin.fr/equipement_a...35.htm?ca=13_s
Wie wil ze halen voor mij?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Voor de geïnteresseerden:
Te koop:
Zeldzame 15" BBS 7J ET20 diepbedvelgen voor e30 in propere staat (op foto: 2de velg van rechts heeft een beetje stoeprandschade)
Banden: Dunlop SP Sport 01 DOTNR 09 (productiedatum 2009)
Profieldiepte: 4x 5mm gelijkmatig afgesleten
Bandenmaat: 205/50/15 (wand is iets lager dan de standaardmaat 205/55/15 -> tellerafwijking 3km/u bij 100km/u, topsnelheid trager, optreksnelheid sneller)
Centercaps allemaal aanwezig
Prijs: 550 EUR op te halen in Gent
Tel: 0486/23.75.90
Detailfoto's per velg:
Banden:
Hart:
Voorbeeldfoto's op e30:
Comment
-
Interesse!
Prijs bespreekbaar?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Comment