Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    Ik heb gisteren ook nog wat meegemaakt. Ik neem 2 kameraden mee voor een ritje met de bmw door het dorp. Net als ik de hoofdstraat wil oprijden valt mijn uitlaat weeral uit de rubber. Goed ik zit 500m van mijn thuis af dus rij gewoon aan 20 per uur verder. Een auto achter mij reed vrij dicht op mij door mijn lage snelheid en dan hoor ik mijn uitlaat eraf vallen. Enkel het achterste deel, een buis van 1m. Goed die raap ik sewes wel op, eerst de auto thuis parkeren. die auto achter mij was duidelijk niet zo blij dat mijn uitlaat eraf viel en volgt mij naar mijn thuis. Ik zet mijne auto achter in de hof en we lopen naar de straat waar meneer al staat de wachten. Het was een klein breed manneke, het levende bewijs dat steroïden u niet in de hoogte doen groeien. Hij was al graaf aant doen, 'tzou uwen beste dag nie geweest zijn als die tegen mijne auto gevlogen was'. Hij reed met een recent ingeschreven Audi A6 van eind jaren 90. Er was niets gebeurd dus geen reden om zo agressief te doen. Dan heeft hij nog even liggen muilen en is hij vertrokken. Mijne maat had al goesting om hem toch is een lesje te leren Ik begrijp zijn reactie eigenlijk niet. Wij waren met 3 en ik rij naar mijn thuis en hij was alleen en dan nog de stoere gaan uithangen. Voort zelfde geld waren wij 3 allochtonen met niet zo vriendelijke bedoelingen (e30 remember ) en dan was hij niet zomaar weg gereden. Moraal van het verhaal: Ik mag mijn uitlaat weer gaan vast hangen. Nu wel zodat hij niet meer uit de beugel kan en dan is het wachten op een echte sportuitlaat.
    een sportuitlaat op een 316????

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
    Ik zou dat nu ook niet zo grappig vinden, maar als er niets gebeurt is snap ik ook niet waarin die zich druk maakt. 't Is ook algemeen geweten dat steroïden niet goed doen aan de vruchtbaarheid. Dat zal er ook wel voor iets tussen hebben gezeten
    natuurlijke selectie wrdt dat genoemd
    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Bewogen dag vandaag! Ik voelde mij daarnet écht niet goed worden

Vanochtend opgestaan, ik wou langs den bakker voor boterkoeken. Ik dacht mijn broer nog effe af te zetten aan het station in Gent en dan door te steken naar CAS voor de verbouwingswerken.
      Kom ik aan de Vito, beide ruiten ingeslaan. Politie stond er al bij.

Soit, ruiten afgeplakt en de wagen gestofzuigt. Plan was om de wagen bij mijn sales-manager in de garage te zetten uit veiligheid, anders zouden ze hem verder leeg pikken. Nu was het enkel een printer. De losers hebben wel een enveloppe met awardcheques (die ze bij Delhaize aannemen) van 1500 euro laten liggen Gps zat er nog mooi in.
      Naar mijn pa gereden met de Vito, dan terug naar huis om mijn pa te laten volgen in de E30 en dan samen weer naar huis te keren.
      Ik draai de oprit van mijne chef op, zakt die Vito los door een deksel (ik denk den beerput ). We dachten eerst hem er niet meer uit te krijgen, dankzij mijn skills is het toch gelukt
      Dan met de E30 ons pa afgezet en naar huis. Afspraak online gemaakt met Carglass voor dinsdag. Dan met de E30 naar de flikken voor mijn PVtje af te halen dat al zou klaarliggen. Intussen krijg ik telefoon van Carglass dat ik mijn wagen asap naar het filiaal in Aartselaar mocht brengen en dat de technieker daar op mij zou wachten.
      Met de E30 weer de Vito gaan oppikken en met de Vito naar Aartselaar gescheurd. Ruitjes waren op een uurtje gepiept, werkelijk TOP-SERVICE!!!
      Dan met de Vito naar mijn pa, om samen de E30 te gaan halen en daar ging het mis

Papa heeft door de koppeling getrapt

Comment

• Allez gast, da's echt klote! Ik hoop dat je het niet opnieuw beu bent om kosten te doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
          de E30 te gaan halen en daar ging het mis

Papa heeft door de koppeling getrapt
          is waarschijnlijk het pompje, makkelijk te vervangen maar meoilijk te ontluchten
          mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
            Allez gast, da's echt klote! Ik hoop dat je het niet opnieuw beu bent om kosten te doen.
            Leuk is anders, maar 'k heb nu geproeft van die B27

Alpina's staan te koop met het oog voor van die 'diepbed' BBSen en dan kunnen mijn huidige BBSen ook weg. Ik zal WEERAL mijn plannen aan de kant moeten zetten voor de koppeling. Dien otto ga nooit af geraken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
              is waarschijnlijk het pompje, makkelijk te vervangen maar meoilijk te ontluchten
              Heeft Kurt gedaan vlak voor ik hem kocht...

Comment

Heeft Kurt gedaan vlak voor ik hem kocht...
                kan ook zijn dat 't darmpje losgekomen is (na de ombouw)
                mijn autootjes:

Comment

kan ook zijn dat 't darmpje losgekomen is (na de ombouw)
                  Okay thanks !

En waar zit dat precies? Ik zou niet weten waar te beginnen zoeken. Motorruimte of aan de pedaal of ...?

Comment

• Wat doet de wagen nu juist? Je kan niet meer schakelen terwijl je rijd?

Comment

Leuk is anders, maar 'k heb nu geproeft van die B27

Alpina's staan te koop met het oog voor van die 'diepbed' BBSen en dan kunnen mijn huidige BBSen ook weg. Ik zal WEERAL mijn plannen aan de kant moeten zetten voor de koppeling. Dien otto ga nooit af geraken
                      stel je bbs'n dan direct te koop, je zal die veel sneller kwijt zijn dan de Alpina's
                      op het E30 forum zijn er die er zoeken
                      als je ff een tekort aan wielen hebt, kan je altijd een setje lenen bij mij

welke ET hebben die Alpina's?
                      mijn autootjes:

Comment

• Pompje zit op een k*tplek bij de pedalen, de rest weet ik niet.
                        Stom voorval in ieder geval, is weer balen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                          Wat doet de wagen nu juist? Je kan niet meer schakelen terwijl je rijd?
                          Ik heb er nog niet mee gereden. Ik reed voor mijne pa met de Vito, ineens bleef ie staan met de 4knippers

Wou niet meer in versnelling. Als je heel ruw was kon je hem in eerste duwen en begon hij al meteen te bollen.
                          Ik heb dus achter hem gereden en bij elk rood licht gestopt, en hem geduwd zodat hij hem zachtjes in 2de kon steken.

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                          stel je bbs'n dan direct te koop, je zal die veel sneller kwijt zijn dan de Alpina's
                          op het E30 forum zijn er die er zoeken
                          als je ff een tekort aan wielen hebt, kan je altijd een setje lenen bij mij

welke ET hebben die Alpina's?
                          Hmm, ja, da's waar. Weet alleen niet wanneer ik op een mooi setje zou vallen en sebiet is't rubber van de Alpina's er al helemaal door dankzij die b27.
                          ET weet ik niet, maar iedereen zegt dat ze eruit komen. Ik vind van niet. 'k Ga dadelijk keertje kijken, zit pizza in de oven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                            Pompje zit op een k*tplek bij de pedalen, de rest weet ik niet.
                            Leuk is het niet, na zo'n dag, maar liever zo'n kutpompje dan jouw historie met het diff

Comment

Ik heb er nog niet mee gereden. Ik reed voor mijne pa met de Vito, ineens bleef ie staan met de 4knippers

Wou niet meer in versnelling. Als je heel ruw was kon je hem in eerste duwen en begon hij al meteen te bollen.
                              Ik heb dus achter hem gereden en bij elk rood licht gestopt, en hem geduwd zodat hij hem zachtjes in 2de kon steken.

Hmm, ja, da's waar. Weet alleen niet wanneer ik op een mooi setje zou vallen en sebiet is't rubber van de Alpina's er al helemaal door dankzij die b27.
                              ET weet ik niet, maar iedereen zegt dat ze eruit komen. Ik vind van niet. 'k Ga dadelijk keertje kijken, zit pizza in de oven
                              als de velgen 7,5 breed zijn en de ET is 20 mag je me eens een (lage)prijs pmm'n, ik zoek nog zo een setje, je mag er dan ook mee verderrijden tot de banden versleten zijn, ik heb dat extra setje maar nodig tegen volgend jaar(voor nog een setje semislicks)
                              nu heb ik 1 set die ik zonder spacers kan gebruiken op Kermitt, dan zou ik er 2 hebben(door de grotere remmen en bredere remklauwen moeten ze redelijk ver naar buiten staan) heb momenteel een setje Braid op het oog maar die vraagt naar mijn goesting nog teveel
                              mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                Pompje zit op een k*tplek bij de pedalen, de rest weet ik niet.
                                of op de boîte da's nog ambetanter
                                mijn autootjes:

Comment

liever zo'n kutpompje dan jouw historie met het diff
                                  FU

Comment

als de velgen 7,5 breed zijn en de ET is 20 mag je me eens een (lage)prijs pmm'n, ik zoek nog zo een setje, je mag er dan ook mee verderrijden tot de banden versleten zijn, ik heb dat extra setje maar nodig tegen volgend jaar(voor nog een setje semislicks)
                                    nu heb ik 1 set die ik zonder spacers kan gebruiken op Kermitt, dan zou ik er 2 hebben(door de grotere remmen en bredere remklauwen moeten ze redelijk ver naar buiten staan) heb momenteel een setje Braid op het oog maar die vraagt naar mijn goesting nog teveel
                                    Net gaan kijken, vind nergens iets van ET-waarden? Heb aan de binnenkant van de velg gekeken, alle kapjes eraf gehaald. Niets
                                    Tips waar ik dtn kan zien zonder ze te demonteren of hoe ik dat kan berekenen

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                    of op de boîte da's nog ambetanter
                                    Zwijg

Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                    FU

Comment

• Car-Glass geeft inderdaad topservice.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                                        Car-Glass geeft inderdaad topservice.
                                        Dikke vind-ik-leuk !!!!
                                        Die mensen hebben mij echt goed bijgestaan, en dat op een zondag van een verlengd weekend.

Voor 't zelfde staat mijn auto hier en kan ik alles beginnen regelen voor't werk met m'n eigen auto. Top !

Comment

Dikke vind-ik-leuk !!!!
                                          Die mensen hebben mij echt goed bijgestaan, en dat op een zondag van een verlengd weekend.

Voor 't zelfde staat mijn auto hier en kan ik alles beginnen regelen voor't werk met m'n eigen auto. Top !
                                          Bij de Sprinter van de vader was er eens een ladder door de voorruit gevallen, om tien uur 's avonds zijn ze terplaatse gekomen om een nieuwe te steken.

Comment

Working...
                                          X