Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
    Toch zeer populair die velgen, ik zou me geen zorgen maken.
    Dan gaat iedereen hier content zijn se. 16" kruisspaakjes

    Eerst effe de bieding afwachten.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
      Die gaan waarschijnlijk veel te veel gaan. Heb nu 16" Lenso's op't oog, kruisspaakjes. Ik stel mij vragen bij het merk Lenso, al heb ik nu ook maar replica's zitten.
      'k Zal zien hoeveel ze gaan en dan rijd ik wel eens naar DE.
      Oh god....

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
        Was dat aan de Hundelgemsesteenweg?
        Was aan het industrieterrein in Kwatrecht, dno hoe die straat noemt :p Ik passeerde er gewoon fkes. Is die e30 de moeite?
        Last edited by forn9; 15/08/2011, 11:47.

        Comment


        • Ik vind lenso's altijd zo fake/te bling bling ogen.

          E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
            Oh god....
            Ja, jongen, wat scheelt er?
            1991 BMW E30 318is

            Comment





            • E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                ?

                Een M10 is super sterk. Mijne heeft nog te warm gelopen en nog steeds niks mis met de koppakking. Onderhoud is ook enkel olie, filters en bougie's, gezien die met ketting aangedreven is.

                Een M20 is al met riem, maar moet pas rond de 90 000km vervangen worden. Verder zelfde onderhoud als M10 en indien je ze niet warm rijd, kan een koppakking al eens scheuren.

                Een M40 moet om de 40 000km nieuwe distri hebben! Als je je onderhoud niet op tijd doet (en om de 10k gaat al spannen dan) slijt de nokkenas te snel in. Als uw kleppen tikken zijde ne hoop geld kwijt als je dat wil herstellen en koppakking is even gevoelig als de m20.

                Vraag mij toch af waarop je u baseert, want de M10 van nine11 heeft mss wat problemen, maar als je dan ziet hoe die zijn kabelboom bij elkaar geplakt is, weet je al dat daar ooit eens aan geprutst geweest is. Mijn M10 heeft het hard te verduren gehad, en eigenlijk heb ik nooit last gehad met dat blok. Toen die eens te warm was gelopen heb ik wel uit veiligheid de kop er eens afgehaald. Maar zelfs daar bleek alles in orde. Gezien ik dan een gereviseerd kop had liggen, heb ik die dan wel vervangen omdat 1 van de cilinders bij mij precies iets minder goeie verbranding had door een klep die mss niet volledig haar ding deed.

                En een M40 is juist een kut blok door dat die zoveel onderhoud vraagt. Ik zou er in ieder geval geen moeten hebben om daar echt met te rijden. Dan zou ieder jaar de distri al moeten vervangen worden...
                Voila. Daarom gaat de mijne ook weg weg weg.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                  ?

                  Een M10 is super sterk. Mijne heeft nog te warm gelopen en nog steeds niks mis met de koppakking. Onderhoud is ook enkel olie, filters en bougie's, gezien die met ketting aangedreven is.

                  Een M20 is al met riem, maar moet pas rond de 90 000km vervangen worden. Verder zelfde onderhoud als M10 en indien je ze niet warm rijd, kan een koppakking al eens scheuren.

                  Een M40 moet om de 40 000km nieuwe distri hebben! Als je je onderhoud niet op tijd doet (en om de 10k gaat al spannen dan) slijt de nokkenas te snel in. Als uw kleppen tikken zijde ne hoop geld kwijt als je dat wil herstellen en koppakking is even gevoelig als de m20.

                  Vraag mij toch af waarop je u baseert, want de M10 van nine11 heeft mss wat problemen, maar als je dan ziet hoe die zijn kabelboom bij elkaar geplakt is, weet je al dat daar ooit eens aan geprutst geweest is. Mijn M10 heeft het hard te verduren gehad, en eigenlijk heb ik nooit last gehad met dat blok. Toen die eens te warm was gelopen heb ik wel uit veiligheid de kop er eens afgehaald. Maar zelfs daar bleek alles in orde. Gezien ik dan een gereviseerd kop had liggen, heb ik die dan wel vervangen omdat 1 van de cilinders bij mij precies iets minder goeie verbranding had door een klep die mss niet volledig haar ding deed.

                  En een M40 is juist een kut blok door dat die zoveel onderhoud vraagt. Ik zou er in ieder geval geen moeten hebben om daar echt met te rijden. Dan zou ieder jaar de distri al moeten vervangen worden...
                  De kabelboom hebben we zelf al eens opengehad om te zien wat de oorzaak zou kunnen zijn voor het niet functioneren van de toerenteller en watertemperatuurmeter.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                    Ik vind lenso's altijd zo fake/te bling bling ogen.
                    Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                    Ja, jongen, wat scheelt er?
                    Zie post Ian.

                    Comment


                    • Lenso = Bucht van de bovenste plank => stay away

                      Comment




                      • Hier se jongens, incl. geweldige omschrijving!

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                          http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/b...7-58445947.htm

                          Hier se jongens, incl. geweldige omschrijving!
                          Embleemloos Lenso's geen oranje pinkers koplamp- en achterlicht tuning

                          E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.
                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Tomj Bekijk Berichten
                            Lenso = Bucht van de bovenste plank => stay away
                            Ervaring?

                            Dat ze niet de meest ideale velgen zijn voor track gebruik kan ik wel begrijpen (gelijk die Rota's die wel eens stuk gaan dan). Maar verder lijkt me dat een goed alternatief voor echte BBS'en die superduur zijn.

                            Comment


                            • Kheb vandaag waarschijnlijk nog een E30 gekocht. De verkoper moet nog wat dingen in orde brengen. Als dat ok is ga ik erom. Details ga ik nog even voor mij houden. Maar het is een VFL..

                              Comment


                              • Ik gok en hoop een 323i
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  Ervaring?

                                  Dat ze niet de meest ideale velgen zijn voor track gebruik kan ik wel begrijpen (gelijk die Rota's die wel eens stuk gaan dan). Maar verder lijkt me dat een goed alternatief voor echte BBS'en die superduur zijn.
                                  Lenso = vierkant in no time, nog niet gesproken van hoe ongelofelijk duidelijk fake dat er uitziet, dan kunt ge beter investeren in oem BMW bbs'en , of iets anders dat degelijk is en er goed uitziet

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                    Maar het is een VFL..
                                    Hoera


                                    Maar je maakt mij/ons wel nieuwsgierig nu he.


                                    Vandaag ook nog een beetje geprutst aan de 320i, voorbumper ervan gedaan (wou ik al lang doen). Maar had nr 10 niet van de ratel dus moest zitten prutsen om die moer aan de binnenkant los te krijgen met een gewone sleutel. 'Gelukkig' heb ik geen mistlampen, kon nog via die gaten werken (makkelijker dan via de wielkas).


                                    Voor:





                                    Na:

                                    E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

                                    Comment








                                    • Niet echt spectaculair, ik weet het, maar ben toch blij dat dat ook weer proper is. Wel minder blij dat er wat oppervlakkige roest begint te komen op het front onderaan.

                                      En ik krijg die lip niet los! 3 voorste vijzen gaan gemakkelijk, maar dan heb je nog die 2 bij die luchtingangen en die krijg ik echt geen mm losser, ben ook bang dat het kruis of mijn schroevendraaier kapotgaan als ik blijf proberen.

                                      E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

                                      Comment


                                      • Voor de geïnteresseerden:

                                        Te koop:

                                        MTechnic 1 zwart leder stuur in uitmuntende staat.

                                        Officieel een diameter van 370mm maar iets kleiner IRL (zie foto's). De grote variant is 385mm, de kleine variant geeft een zéér groot verschil in rijgevoel en is zéér zeldzaam. Je kan de kleine variant herkennen aan de smalle uitsparingen tussen de claxonknoppen en het lederen wiel.

                                        Onderdeelnummer: KBA70076

                                        Prijs: 130 EUR op te halen in Gent of evt. verzending (verzendingskosten ten laste koper)
                                        Interesse? ---> 0486/23.75.90

                                        Foto's:







                                        meer foto's:






                                        Comment


                                        • Grote kuis aan 't houden?

                                          E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X