Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
    E30 van iemand uit de buurt hier:

Zonder twijfel de vetste PFL die ik weet rondrijden.

Shiiiit, die Alpina's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
      Iedereen wil precies van hun bbs'n af eigenaardig
      Ik heb gewoon geen bmw meer die kan rijden, alleen de kas, de motor, versnellingsbak, stuurhuis ..., kuipje

Die dingen mogen trouwens ook allemaal weg. Is een '87 coupe kas met niet teveel roest maar met een lak die wat aandacht nodig heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
        Shiiiit, die Alpina's
        Blijven de replica's die iedereen heeft.
        1991 BMW E30 318is

Comment

Shiiiit, die Alpina's
          Je weet wat te doen he Gewoon droppen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            Je weet wat te doen he Gewoon droppen
            Maar 'k heb kei mooie 15inchers gezien in Duitsland. Zonder dekseltje met een zwart hart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
              de motor

Die dingen mogen trouwens ook allemaal weg.
              Das die NFL motor in een VFL kas? Wat vraag je daarvoor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                Mja, zo'n M10 is toch een pak robuuster. M40 is echt gegarandeerd om op de een of andere manier kapot te gaan door bad engineering.

Edit: anderzijds: injectie above carbu natuurlijk.

M40 is best ok, vraagt gewoon regelmatig onderhoud. En super op LPG
                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                  Das die NFL motor in een VFL kas? Wat vraag je daarvoor?

Comment

Infeite, buiten velgen zullen er ook wel wat motoren in de Vito kunnen zeker? 800kg nuttig laadvermogen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                      Infeite, buiten velgen zullen er ook wel wat motoren in de Vito kunnen zeker? 800kg nuttig laadvermogen?
                      Heeft al een motorblok in gelegen. Nog plenty of place left voor velgensetjes !

Comment

• E30!

Comment

Mijn BBS staan ook te koop.

400, direct beschikbaar!
                          Welke kar komt er in de plaats?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                            Welke kar komt er in de plaats?
                            Ben nog aan 't uitkijken. E36 320i zie ik wel zitten.

Comment

Als je e36's mooi vind zou'k een knappe 323ti zoeken. volgens mij gaan die qua prijs 318isjes volgen op termijn.

Comment

• Als we allemaal Dennis zijn foto's gaan bovenhalen, ik ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                  Als je e36's mooi vind zou'k een knappe 323ti zoeken. volgens mij gaan die qua prijs 318isjes volgen op termijn.
                                  Is dat een compact? Als er nu één ding is dat ik echt lelijk vind...

Comment

Coupe, sedan? In goeie staat en met een nette velg zijn dat ook mooie auto's.

Comment

Coupe, sedan? In goeie staat en met een nette velg zijn dat ook mooie auto's.
                                      Coupé graag. Inderdaad, erg misbegrepen auto's. Ronnytuning.

Comment

Als we allemaal Dennis zijn foto's gaan bovenhalen, ik ook
                                        Ziet er goed uit

Comment

• Bon, heb daarnet wat foto's getrokken van die BBS voor geïnteresseerden.

Enige echte borduurschade:

Er is een keertje een logokapje gaan vliegen:

Comment

Working...
                                          X