Oorspronkelijk geplaatst door Geertt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenIedereen wil precies van hun bbs'n af eigenaardig
Die dingen mogen trouwens ook allemaal weg. Is een '87 coupe kas met niet teveel roest maar met een lak die wat aandacht nodig heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenShiiiit, die Alpina's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenShiiiit, die Alpina's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenJe weet wat te doen he Gewoon droppen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtende motor
Die dingen mogen trouwens ook allemaal weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenMja, zo'n M10 is toch een pak robuuster. M40 is echt gegarandeerd om op de een of andere manier kapot te gaan door bad engineering.
Edit: anderzijds: injectie above carbu natuurlijk.
M40 is best ok, vraagt gewoon regelmatig onderhoud. En super op LPGOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenDas die NFL motor in een VFL kas? Wat vraag je daarvoor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenInfeite, buiten velgen zullen er ook wel wat motoren in de Vito kunnen zeker? 800kg nuttig laadvermogen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenMijn BBS staan ook te koop.
400, direct beschikbaar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenWelke kar komt er in de plaats?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenBen nog aan 't uitkijken. E36 320i zie ik wel zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenAls je e36's mooi vind zou'k een knappe 323ti zoeken. volgens mij gaan die qua prijs 318isjes volgen op termijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenBen nog aan 't uitkijken. E36 320i zie ik wel zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenCoupe, sedan? In goeie staat en met een nette velg zijn dat ook mooie auto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
Als we allemaal Dennis zijn foto's gaan bovenhalen, ik ook
Comment
Comment