Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die velgen passen enkel op een E90.. Op alles daarvoor is het not done.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Voor die BBS RC 090 ga je wel 5gaats ombouw moeten doen, die E30 op foto met die velgen zal dat wel hebben.
Nu op zich niet zo erg eigenlijk, kan je meteen hele set doen:
Set "325-komplett-2"
2 Bremssättel BREMBO E38 (neu) 2 Bremsbeläge ATE (neu) 2 Adapter 325-2 2 Bremsscheiben M3 E46 325 x 28mm (neu)
2 Spezialradnabe 5x120 (neu)
2 Zentrierscheibe hinter Bremsscheibe (neu) 4 Befestigungsschrauben inkl. Muttern (neu) 2 Stahlflexschläuche (Dickhaut) inkl. ABE Dieses Set beinhaltet ausschliesslich Neuteile. Bremssattel und Scheiben sind frisch vom BMW Händler. Die Sättel sind ab Werk schwarz pulverbeschichtet. Bei Bedarf werden sie kostenfrei entsprechend Ihrer Wünsche lackiert und beschriftet.
2.699,00 EUR
Dan nog uw sper, ophanging, kap, ... Gaat toffe E30 worden deze!
alé Daxter zo'n mooi setje
en wie weet redden die supergoeie remmen ooit wel uw leven
Wie weet, wie weet, wie weet. Wie weet heeft mijn tante een pietje en is't mijn nonkel
Ik vind zulke remmen écht niet nodig voor op de baan met mijn rijstijl. Oké, ik durf ne keer doorrijden, maar dan is dit nog overdreven. Circuit-bezoeken zal er toch nooit van komen.
Bezie het als een iPhone kopen als je het enkel gebruikt om te smsen. Zeer mooi en fancy, maar een Samsung van 49 euro doet het ook
Ge moet kijken naar wat de noden zijn en daarop afstemmen
Wie weet, wie weet, wie weet. Wie weet heeft mijn tante een pietje en is't mijn nonkel
Ik vind zulke remmen écht niet nodig voor op de baan met mijn rijstijl. Oké, ik durf ne keer doorrijden, maar dan is dit nog overdreven. Circuit-bezoeken zal er toch nooit van komen.
Bezie het als een iPhone kopen als je het enkel gebruikt om te smsen. Zeer mooi en fancy, maar een Samsung van 49 euro doet het ook
Ge moet kijken naar wat de noden zijn en daarop afstemmen
Ian, kan ik eventueel meerijden met u? Andrs zie ik het wel zitten om eens mee te gaan kijken naar al die e30's !
On-topic : mijne mag weer buiten voor de juiste prijs. Ik mis echt 2 cilinders. Moest hij weg zijn zal het wss wel een jaartje wachten zijn, maar dan is' t 6-cilinder time !
Comment