Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ach die dag gaat voor mij ook e30 getint zijn. Ik zie mijn achterneef nog eens dan (die met de 323i mtech1 baur).
Na de 28ste doe ik waarschijnlijk nog een meeting en dan gaat hij bij iemand binnen om de toerenteller na te zien en dan eindigt het seizoen 2011. Ik heb natuurlijk het liefst dat iemand mij zegt hoe ik dat zelf fix. Welke draad is dat om te controleren of welke draad moet ik zelf nog trekken. CAS?
Ian, kan ik eventueel meerijden met u? Andrs zie ik het wel zitten om eens mee te gaan kijken naar al die e30's !
On-topic : mijne mag weer buiten voor de juiste prijs. Ik mis echt 2 cilinders. Moest hij weg zijn zal het wss wel een jaartje wachten zijn, maar dan is' t 6-cilinder time !
Ik heb het al gezegd en ik zal het blijven zeggen. Een B20 is zo hard overroepen
Ian, kan ik eventueel meerijden met u? Andrs zie ik het wel zitten om eens mee te gaan kijken naar al die e30's !
On-topic : mijne mag weer buiten voor de juiste prijs. Ik mis echt 2 cilinders. Moest hij weg zijn zal het wss wel een jaartje wachten zijn, maar dan is' t 6-cilinder time !
jij bezoekt best het 25 jaar oude mercédes topic niet wat een pippo's
Ik denk dat jonas gewoon verwijst naar een 325i. Ik vind dat eerlijk gezegd geen goed idee. Ik zou eerst gewoon met de 316i leren rijden (zonder mama dus met vast rijbewijs ). Zodat je weet wat het om rwd te rijden. Ik ben gisteren met glenn wat sportief gaan rijden en met een 325i onder mijn kont zat ik misschien al in de gracht. Met 90pk en grippy banden komt de kont nooit om en kan ik gewoon planken wanneer ik wil.
Ik denk dat jonas gewoon verwijst naar een 325i. Ik vind dat eerlijk gezegd geen goed idee. Ik zou eerst gewoon met de 316i leren rijden (zonder mama dus met vast rijbewijs ). Zodat je weet wat het om rwd te rijden. Ik ben gisteren met glenn wat sportief gaan rijden en met een 325i onder mijn kont zat ik misschien al in de gracht. Met 90pk en grippy banden komt de kont nooit om en kan ik gewoon planken wanneer ik wil.
dan zul jij veel onverwachtser uw achterkant laten zwieren dan een 2.5 die weet dat het vlugger kan, als er eens een slechte plek zit op de weg wat hier nogal veel is in België
Ik denk dat jonas gewoon verwijst naar een 325i. Ik vind dat eerlijk gezegd geen goed idee. Ik zou eerst gewoon met de 316i leren rijden (zonder mama dus met vast rijbewijs ).
Dat zou er inderdaad wel los over zijn als je 0,0 rijervaring hebt. Soit, ieder doet wat 'ie wilt. Je bent jong en je wil wat hè
inderdaad, 't is net als met mijn peugeot, zou je daarvan verwachten da de kont uitbreekt?
neen, maar hij doet het toch
Heb dat eens letterlijk voorgehad met een C3 1.1
Letterlijk kont in de andere rijrichting gezet op de ring in Kortrijk @ Kinepolis Daar verwacht je het inderdaad niet van en die schoof gewoon helemaal rond
Dat zou er inderdaad wel los over zijn als je 0,0 rijervaring hebt. Soit, ieder doet wat 'ie wilt. Je bent jong en je wil wat hè
Heb dat eens letterlijk voorgehad met een C3 1.1
Letterlijk kont in de andere rijrichting gezet op de ring in Kortrijk @ Kinepolis Daar verwacht je het inderdaad niet van en die schoof gewoon helemaal rond
A is mijn kot en B is een rare kronkel in het ei, die ik nogal gevaarlijk vindt
Ja, ik kom daar niet veel eh. Ik kwam toen van een collega in Rollegem. Nu passeer ik daar wat meer als ik naar Rob rijd (Gullegem).
Had voordien geregend. Ik draai naar links en dan moet je eigenlijk meteen rechts aanhouden om de E17 op te gaan. Toen ik (in deze volgorde) gas bijgaf en mijn stuur (tevergeefs) naar de andere kant wou draaien, zag ik mijn kont al komen nog voor ik aan mijn stuur had gedraaid. Was ook net een sms aan het sturen en ik kon mijn gsm toch niet meteen laten vallen om tegen te sturen Ik had dat overigens écht niet verwacht van een C3 1.1, dus vlotjes met 1 hand
Eerlijk gezegd vind ik dat nu ook weer niet zo'n rare plaats. De snelheidslimiet is daar niet voor niets 50. 'k Heb daar nu toch al 1x een auto in de vangrail gezien en 1x een auto op zijn dak, zodus
Wat weet jij nu van mijn rijstijl? Ik rij in vergelijking met het gros van de forummers erg rustig. Mijn uitspraak geldt natuurlijk niet in de regen he.
Comment