Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
    Ian, kan ik eventueel meerijden met u? Andrs zie ik het wel zitten om eens mee te gaan kijken naar al die e30's !
    Dat kan evt. wel ja.

Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
    On-topic : mijne mag weer buiten voor de juiste prijs. Ik mis echt 2 cilinders. Moest hij weg zijn zal het wss wel een jaartje wachten zijn, maar dan is' t 6-cilinder time !
    Allez jong. Vergeet niet dat een 6-cilinder een pak meer kost he, in verzekering en verbruik (tenzij ma en pa sponsoren natuurlijk). Ik zou toch eerst nog wachten en nadat je een jaartje je rijbewijs hebt dan misschien eens kijken voor een opvolger. Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
    Stuk voor stuk voor stuk voor stuk foorjanten!
    En doe eens wat aan uw moderne-BMW-kennis man.
    Mwa, die E90 velgen vind ik echt nog knap, iemand op het werk heeft die en staat echt veel beter dan standaard velgen met ballonbanden.

Waarom zou ik iets moeten doen aan mijn moderne-BMW kennis, als ik nog niet eens voldoende E30 kennis heb.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Gasten gasten. Hij is nog nie weg e. En al zou hij wegzijn dan komt er in het eerste jaar wss geen meer bij. Tenzij dak ergens een badje vind .

Tzou wss een 320i worden maar met oog op een ombouw naar b25.
      En als je een beetje je verstand erbij houd is het zeker mogelijk veilig te rijden met een 325i . Kwestie van zelfdecipline.
      Net er weer een stevig ritje op zitten met de 316i. Ook weer goed doorgereden maar enkel waar het kan en er zeer weinig risico's zijn.
      En Ian, ik betaal alles zelf. Maar dan weetk weer waarom ik zoveel ga gaan werken hé?

Comment

• Moest je 316i geen 11L verbruiken, konden we nog ruilen met de 320i.

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

En als je een beetje je verstand erbij houd is het zeker mogelijk veilig te rijden met een 325i . Kwestie van zelfdecipline.
          No offence hè, maar da geloofde nu toch zelf niet

Het warmrijden is er voor mij zelfs al te veel aan, wat zou jij dan altijd gedisciplineerd rijden?

Comment

• Ik kan eigenlijk ook niet echt normaal rijden met onze kadett..
            Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
            Current:
            1987 Mercedes-Benz W124 200D
            1979 Mercedes-Benz W123 280E
            1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
            Ex:
            1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
            1976 Mercedes-Benz W123 250
            1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
            1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
            1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
            1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
            2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
            1980 Mercedes-Benz W123 280
            1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
              Ik kan eigenlijk ook niet echt normaal rijden met onze kadett..
              Met wie kunde gij wel normaal rijden? Biejst !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten

Eigenlijk een vraag die ik eerder aan u moet stellen.
                Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                Current:
                1987 Mercedes-Benz W124 200D
                1979 Mercedes-Benz W123 280E
                1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                Ex:
                1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                1976 Mercedes-Benz W123 250
                1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                1980 Mercedes-Benz W123 280
                1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                    Moest je 316i geen 11L verbruiken, konden we nog ruilen met de 320i.
                    Dat verbruik ligt wss wel meer aan mij dan aan de wagen ma bon
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                    No offence hè, maar da geloofde nu toch zelf niet

Het warmrijden is er voor mij zelfs al te veel aan, wat zou jij dan altijd gedisciplineerd rijden?
                    Warmrijden is iets waar ik mij altijd aan hou. En ik rij nu al ( met mama ernaast ) bijna altijd te vlug maar echt alleen maar waar het kan. Het moet leuk zijn, maar ook verantwoord blijven

Comment

Dat verbruik ligt wss wel meer aan mij dan aan de wagen ma bon
                      Dat zegt genoeg over uw rijstijl dus ontkracht je meteen wat je voordien zei over 'zelfdiscipline'. Ik wil niet mierenneuken hoor, want ik ben zelf geen heilig boontje in de auto. Ik ben realistisch en ik zeg u: noooo way

Warmrijden is iets waar ik mij altijd aan hou. En ik rij nu al ( met mama ernaast ) bijna altijd te vlug maar echt alleen maar waar het kan. Het moet leuk zijn, maar ook verantwoord blijven
                      Akkoord, maar ik wilde bedoelen: ik kan mij die 10 minuten nog niet inhouden (al moet het), hoe zou jij je dan de volle 100% van de tijd kunnen inhouden? En misschien denk je dat je oppast, maar ze zijn echt wel giftig hoor
                      Last edited by ; 23/08/2011, 19:50.

Comment

• We zullen nog eens praten IRL. Tlukt mij niet om het uit te leggen via de pc

Comment

We zullen nog eens praten IRL. Tlukt mij niet om het uit te leggen via de pc
                          Ge bedoelt dat het u ni lukt om u der onderuit te klappen

Comment

Wie weet, wie weet, wie weet. Wie weet heeft mijn tante een pietje en is't mijn nonkel

Ik vind zulke remmen écht niet nodig voor op de baan met mijn rijstijl. Oké, ik durf ne keer doorrijden, maar dan is dit nog overdreven. Circuit-bezoeken zal er toch nooit van komen.

Bezie het als een iPhone kopen als je het enkel gebruikt om te smsen. Zeer mooi en fancy, maar een Samsung van 49 euro doet het ook
                            Ge moet kijken naar wat de noden zijn en daarop afstemmen
                            Die remmen hebben mij indertijd maar aan 164 per uur laten flitsen Zot hoe goed die grijpen, en dat was toen voor bijna 1.9ton. Op een E30 moeten die echt zalig zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                            Ik heb natuurlijk het liefst dat iemand mij zegt hoe ik dat zelf fix. Welke draad is dat om te controleren of welke draad moet ik zelf nog trekken. CAS?
                            Volgens mij heb je alles al nagekeken? Hoop in ieder geval dat het opgelost raakt.

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                            m50b28?

of m50b32?
                            Niet om de mierenneuker uit te hangen, maar het is M52B28 (of M52TUB2 en M54B30 of S52B32 afhankelijk van wat je bedoeld.

Tzou wss een 320i worden maar met oog op een ombouw naar b25.
                            Der sta hier nog eventueel zo'n project voor u dan in den hof

En als je een beetje je verstand erbij houd is het zeker mogelijk veilig te rijden met een 325i . Kwestie van zelfdecipline. Net er weer een stevig ritje op zitten met de 316i. Ook weer goed doorgereden maar enkel waar het kan en er zeer weinig risico's zijn.
                            Moet toch zeggen, dat ik altijd wat associaler reed met mijn 325i. Al die trage koten op de baan werken dan toch net iets sneller op uw systeem En in uw beginjaren zit dat rustig rijden er nog niet in... Bij sommige komt het zelfs nooit!

Comment

• cas, hebt gij kennis genoeg om nen 2.7 te bouwen?
                              Captain Turbo
                              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                Die remmen hebben mij indertijd maar aan 164 per uur laten flitsen Zot hoe goed die grijpen, en dat was toen voor bijna 1.9ton. Op een E30 moeten die echt zalig zijn.

Volgens mij heb je alles al nagekeken? Hoop in ieder geval dat het opgelost raakt.

Niet om de mierenneuker uit te hangen, maar het is M52B28 (of M52TUB2 en M54B30 of S52B32 afhankelijk van wat je bedoeld.

Der sta hier nog eventueel zo'n project voor u dan in den hof

Moet toch zeggen, dat ik altijd wat associaler reed met mijn 325i. Al die trage koten op de baan werken dan toch net iets sneller op uw systeem En in uw beginjaren zit dat rustig rijden er nog niet in... Bij sommige komt het zelfs nooit!
                                Dienen touring? Moest dat keurbaar kunnen worden gemaakt zou dat inderdaad perfect zijn voor mij .
                                Ik moet ook eens afkomen e. Eens wa stukken komen bekijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten

Zoveel geld uitgeven en dan nog 4 per uur boven de rijbewijs invordering

(of had je dan nog recht op correctie?)

Dienen touring? Moest dat keurbaar kunnen worden gemaakt zou dat inderdaad perfect zijn voor mij .
                                  Ik moet ook eens afkomen e. Eens wa stukken komen bekijken
                                  Ik geloof dat hij ook nog een deftig B20je heeft liggen

Comment

• Als ge gewoon wat nadenkt als ge (snel) gaat rijden is er geen probleem. Ik heb een dikke 20k kilometergereden op minder dan een jaar met mijn E30. Ik had juist mijn rijbewijs toen. Kheb er vanalles mee uitgestoken en nooit iets tegengekomen. Gewoon wat nadenken.

Er zijn veel mensen die elke jonge gast over de zelfde kam scheren. Ik ken veel 18-jarigen die echt dom rijden. Maar er zijn er zeker die het wel kunnen.
                                    Ik ging me ook doodrijden in een RWD in de regen volgens sommigen. Dikke zever, als ge oplet lukt dat wel.
                                    Eerst de mensen wat leren kennen voor de vooroordelen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                      Als ge gewoon wat nadenkt als ge (snel) gaat rijden is er geen probleem. Ik heb een dikke 20k kilometergereden op minder dan een jaar met mijn E30. Ik had juist mijn rijbewijs toen. Kheb er vanalles mee uitgestoken en nooit iets tegengekomen. Gewoon wat nadenken.

Er zijn veel mensen die elke jonge gast over de zelfde kam scheren. Ik ken veel 18-jarigen die echt dom rijden. Maar er zijn er zeker die het wel kunnen.
                                      Ik ging me ook doodrijden in een RWD in de regen volgens sommigen. Dikke zever, als ge oplet lukt dat wel.
                                      Eerst de mensen wat leren kennen voor de vooroordelen..
                                      Je kan allerminst zeggen dat het verstandig is. Ik plaats hem niet in een hokje

Mensen die met de moto gaan rijden, zou ik ook niet meteen een 600cc aanraden, terwijl anderen er geen graten in zien. Ik heb 3 moto's gereden voor ik een 600cc had en dan stond ik nog te kijken van 'wtf'.

Opletten is 1 ding, maar of dat aangeraden is weet ik niet met beperkte rij-ervaring

Comment

• nja, kan ik begrijpen. Maar toch. Wss heeft mijn volgende auto 170 pk. MIjn ouders en verzekeraar enzo vinden dat ik beter een ford fiestake ofzo zou moeten kopen. Veiliger en goedkoper. Je leeft maar 1 keer Maar genoeg off topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                          nja, kan ik begrijpen. Maar toch. Wss heeft mijn volgende auto 170 pk. MIjn ouders en verzekeraar enzo vinden dat ik beter een ford fiestake ofzo zou moeten kopen. Veiliger en goedkoper. Je leeft maar 1 keer Maar genoeg off topic
                                          't Is maar hoe je 't bekijkt natuurlijk..

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Working...
                                          X