Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
    cas, hebt gij kennis genoeg om nen 2.7 te bouwen?
    Anders was Daxter niet naar Duitsland gereden?
    Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    't Is maar hoe je 't bekijkt natuurlijk..

fiesta WTF

ge rijdt nog beter met een lijkwagen, als jij niet dood bent uw leven dan toch wel

Comment

• veiliger in de zin van minder pk, dus minder 'zot' doen

Comment

• Ik denk dat ge me zo'n fiestake ook wreed onozel kunt doen.
        Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
        Current:
        1987 Mercedes-Benz W124 200D
        1979 Mercedes-Benz W123 280E
        1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
        Ex:
        1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
        1976 Mercedes-Benz W123 250
        1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
        1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
        1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
        1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
        2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
        1980 Mercedes-Benz W123 280
        1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
          Ik denk dat ge me zo'n fiestake ook wreed onozel kunt doen.
          Met wat kunde niet onozel doen 't zit in onze natuur, zeg ik u!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
            Met wat kunde niet onozel doen
            So true...
            Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
            Current:
            1987 Mercedes-Benz W124 200D
            1979 Mercedes-Benz W123 280E
            1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
            Ex:
            1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
            1976 Mercedes-Benz W123 250
            1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
            1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
            1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
            1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
            2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
            1980 Mercedes-Benz W123 280
            1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
              Dat verbruik ligt wss wel meer aan mij dan aan de wagen ma bon

Warmrijden is iets waar ik mij altijd aan hou. En ik rij nu al ( met mama ernaast ) bijna altijd te vlug maar echt alleen maar waar het kan. Het moet leuk zijn, maar ook verantwoord blijven
              Nu al overal te snel rijden is geen goede start. Mensen zijn nogal snel zeker van zichzelf (zie bovenstaande posts hier ook).
              Eerste jaar na m'n rijbewijs reed ik zo goed als nooit te snel. Dan enkel 's nachts, dan enkel 's nachts en als er niemand anders op de baan was. Voor je het weet rij je gewoon overal te snel

En een ongeluk schuilt effectief in een klein hoekje. Knip eens met je vingers, zo klein is dat hoekje. Ik heb met de 318is al een paar keer hoerenchance gehad, dat het écht slecht had kunnen aflopen. En dat lag niet aan m'n slechte rijkunsten, integendeel.

Als je geen respect (ontzag) hebt voor je e30 dan zal ie ook geen respect hebben voor jou. Als je vertrekt denk je beter maar elke keer, als ik niet oplet bijt ie. En wees maar zeker dat ie ooit eens zal bijten.
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                Nu al overal te snel rijden is geen goede start. Mensen zijn nogal snel zeker van zichzelf (zie bovenstaande posts hier ook).
                Eerste jaar na m'n rijbewijs reed ik zo goed als nooit te snel. Dan enkel 's nachts, dan enkel 's nachts en als er niemand anders op de baan was. Voor je het weet rij je gewoon overal te snel

En een ongeluk schuilt effectief in een klein hoekje. Knip eens met je vingers, zo klein is dat hoekje. Ik heb met de 318is al een paar keer hoerenchance gehad, dat het écht slecht had kunnen aflopen. En dat lag niet aan m'n slechte rijkunsten, integendeel.

Als je geen respect (ontzag) hebt voor je e30 dan zal ie ook geen respect hebben voor jou. Als je vertrekt denk je beter maar elke keer, als ik niet oplet bijt ie. En wees maar zeker dat ie ooit eens zal bijten.
                I know, je hebt zeker gelijk dat dat een slechte start is. Maar ik ben nu eenmaal zo vrees ' k. Da tie kan bijten kan ek zeker geloven. Maar tot nu toe gas ik bijna alleen maar rechtdoor. Bochten pikken harder dan 90km hebk nog niet gedaan.Ik probeer em zeker te leren kennen. Alst regent tast ik in sommige bochten waar het kan eens af wat hij zou doen. In een bocht ging ie dwars maar ik was alert dus keurig opgevangen en niets gebeurd. Alst regent gaat het tempo ferm naar beneden en ik neem nergens echt risico's. Zoals al gezegd ik rij enkel (te) snel waar het veilig kan. Nu al risico's pakken en jezelf overschatten zou dom zijn.

Tot zover deze lezing

Comment

Mensen zijn nogal snel zeker van zichzelf

En dat lag niet aan m'n slechte rijkunsten, integendeel.

Je moet idd in het begin proberen niet al te snel te rijden, je moet je eerst trainen in anticiperen en voorspellen wat er komen gaat, want als je moet reageren op situaties die zich al aan het afspelen zijn is het vaak al veel te laat.

(dit is misschien geen goed moment om te zeggen dat ik geflitst ben op dag 1 van mijn voorlopig rijbewijs aan 103 waar ik 70 mocht)
                  Captain Turbo
                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Ohja een vraagje.
                    Wel off topic ma bon
                    Op een weg buiten de bebouwde kom, er staat niks aangeduid. Een baan door, een baan terug. Hoe vlug mag je rijden? 90 of 70?

Comment

• buiten bebouwde kom mag je altijd 90. Tenzij anders aangeduid. Als er 70 staat, en je passeert een zijstraat waar de 70 niet opnieuw herhaald wordt, terug 90.

En op baan met 2x2 rijvakken en gescheiden middenberm mag je 120, tenzij anders aangeduid.
                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

buiten bebouwde kom mag je altijd 90. Tenzij anders aangeduid. Als er 70 staat, en je passeert een zijstraat waar de 70 niet opnieuw herhaald wordt, terug 90.

En op baan met 2x2 rijvakken en gescheiden middenberm mag je 120, tenzij anders aangeduid.
                        Voila. Dat dacht ik ook. Maar mijn pa, stiefpa en zelfs een zwaantje (!) zijn steenvast overtuigd dat het 70 is

Comment

• en ik maar foeteren en vloeken achter het stuur. Gdv mensen die hun regels niet kennen

Comment

en ik maar foeteren en vloeken achter het stuur. Gdv mensen die hun regels niet kennen
                            I agree.

EDIT: kvind het vooral erg dat zelfs de politie de regels niet kent

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                              I know, je hebt zeker gelijk dat dat een slechte start is. Maar ik ben nu eenmaal zo vrees ' k. Da tie kan bijten kan ek zeker geloven. Maar tot nu toe gas ik bijna alleen maar rechtdoor. Bochten pikken harder dan 90km hebk nog niet gedaan.Ik probeer em zeker te leren kennen. Alst regent tast ik in sommige bochten waar het kan eens af wat hij zou doen. In een bocht ging ie dwars maar ik was alert dus keurig opgevangen en niets gebeurd. Alst regent gaat het tempo ferm naar beneden en ik neem nergens echt risico's. Zoals al gezegd ik rij enkel (te) snel waar het veilig kan. Nu al risico's pakken en jezelf overschatten zou dom zijn.

Tot zover deze lezing
                              Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten

Je moet idd in het begin proberen niet al te snel te rijden, je moet je eerst trainen in anticiperen en voorspellen wat er komen gaat, want als je moet reageren op situaties die zich al aan het afspelen zijn is het vaak al veel te laat.

(dit is misschien geen goed moment om te zeggen dat ik geflitst ben op dag 1 van mijn voorlopig rijbewijs aan 103 waar ik 70 mocht)
                              Je moet niet snel rijden voor een accident, zelf ondervonden.
                              Iets te snel vertrokken en plots uit het NIETS kwam daar een brommerke tegen mijn auto rijden.
                              moest hij een beter brommerke gehad hebben kon hem mss nog remmen..

Comment

Anders was Daxter niet naar Duitsland gereden?
                                bouwen =/= inbouwen

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                Met wie kunde niet onozel doen 't zit in onze natuur, zeg ik u!!
                                Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                                So true...

Comment

• Ik sta in overweging om een e30 discussie/zever-topic te maken

Comment

Ik sta in overweging om een e30 discussie/zever-topic te maken
                                    Doe geen moeite meer, uw reputatie is toch al om zeep.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                      Doe geen moeite meer, uw reputatie is toch al om zeep.

Moet deze E3O-eigenaar ( jaja on topic) niet werken?

Comment

Moet deze E3O-eigenaar ( jaja on topic) niet werken?
                                        Soms logt mijn computer automatisch in op een onbeveiligd draadloos netwerk, en dit ZONDER DAT IK DIT WIL. Dusjaaaah

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                          Soms logt mijn computer automatisch in op een onbeveiligd draadloos netwerk, en dit ZONDER DAT IK DIT WIL. Dusjaaaah
                                          doe dat ding niet mee in je voiture

Comment

Working...
                                          X