Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
    doe dat ding niet mee in je voiture
    Euhm, dat ding heb ik nodig om mijn job uit te oefenen hè frisse In mijne Scudo zaten zelfs stopcontacten ingebouwd !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
      Euhm, dat ding heb ik nodig om mijn job uit te oefenen hè frisse In mijne Scudo zaten zelfs stopcontacten ingebouwd !
      Achterlijke mensen.

Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
      Current:
      1987 Mercedes-Benz W124 200D
      1979 Mercedes-Benz W123 280E
      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
      Ex:
      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
      1976 Mercedes-Benz W123 250
      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
      1980 Mercedes-Benz W123 280
      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Weet jij wat bpm is ? 'k ben da namelijk momenteel aant studeren
        Is jullie bedrijke ook al zo geavanceerd met scanners en zo en automatische stock toestanden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
          Weet jij wat bpm is ? 'k ben da namelijk momenteel aant studeren
          Is jullie bedrijke ook al zo geavanceerd met scanners en zo en automatische stock toestanden?
          Neen, omdat onze promoties voortdurend veranderen is het moeilijk om een deftige stock aan te leggen. Als het 6 weken nadien verandert... Ik bestel altijd manueel.

Comment

• Vandaag de schnitzers nog eens uit het tuinhuis gehaald. Zijn toch ook mooie velgjes Binnenkort eens laten richten en de velgrand polieren, dan zijn ze klaar voor 2012

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
              Vandaag de schnitzers nog eens uit het tuinhuis gehaald. Zijn toch ook mooie velgjes Binnenkort eens laten richten en de velgrand polieren, dan zijn ze klaar voor 2012
              Gelieve ontopic te blijven

Comment

• Sorry voor de offtopic, maar dankzij 911:

Top tip!

Nog even de bevindingen op e30 vragen

Comment

Gelieve ontopic te blijven

100% ontopik is dadde

Comment

100% ontopik is dadde
                    Ik bedoelde gewoon de slappe zever tussen Gerrit en mezelf en dat jij dan weer over E30 begon, vandaar. 't Was een flauwtje

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Die prijzen man. Hij mag dan in orde zijn maar 8000 euro vragen. Dat zal de evolutie wel zijn zeker (en dan hoor je mij niet klagen )

Tweedehands of nieuwe Overige Auto-onderdelen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

Iemand dat nog kruisspaakjes zoekt?

Comment

http://www.2dehands.be/autos/autos/b...l=&pc_id=&afd=

Die prijzen man. Hij mag dan in orde zijn maar 8000 euro vragen. Dat zal de evolutie wel zijn zeker (en dan hoor je mij niet klagen )

Tweedehands of nieuwe Overige Auto-onderdelen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

Iemand dat nog kruisspaakjes zoekt?
                        Die velgen, zouden dat Lenso's zijn met bmw kapjes? Er klopt wel iets niet: De auto is van 88 zegt hij maar het is een pfl dus die zou ten laatste in 87 zijn gebouwd. Inschrijving is dus waarschijnlijk pas in 88 gebeurd.

Comment

100% ontopik is dadde

érg knap.

Heb dit altijd leuke velgjes gevonden op een E30.

Comment

Die velgen, zouden dat Lenso's zijn met bmw kapjes? Er klopt wel iets niet: De auto is van 88 zegt hij maar het is een pfl dus die zou ten laatste in 87 zijn gebouwd. Inschrijving is dus waarschijnlijk pas in 88 gebeurd.
                            Hmm, zou kunnen. Of het Lenso's zijn betwijfel ik. Passen die kapjes daar uberhaupt wel op?

Comment

Wat ik wel weet is dat die velgen op geen hol trekken.

En bij cabrio liep de PFL een tijdje door zeker?

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.
                              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                Wat ik wel weet is dat die velgen op geen hol trekken.

En bij cabrio liep de PFL een tijdje door zeker?
                                Al gaan kijken?

Comment

• Daxster anno 2012

Comment

• En mijn plan tegen 2012:

Vooraan een klein beetje dieper

Comment

Al gaan kijken?
                                      Naar waar?

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Dan zijn mijn velgen die te koop staan toch meer de moeite!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                          Naar waar?
                                          Naar die velgen waarvan jij zegt dat ze op geen hol trekken

Comment

Working...
                                          X