Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Euhm, dat ding heb ik nodig om mijn job uit te oefenen hè frisse In mijne Scudo zaten zelfs stopcontacten ingebouwd !
Weet jij wat bpm is ? 'k ben da namelijk momenteel aant studeren
Is jullie bedrijke ook al zo geavanceerd met scanners en zo en automatische stock toestanden?
Weet jij wat bpm is ? 'k ben da namelijk momenteel aant studeren
Is jullie bedrijke ook al zo geavanceerd met scanners en zo en automatische stock toestanden?
Neen, omdat onze promoties voortdurend veranderen is het moeilijk om een deftige stock aan te leggen. Als het 6 weken nadien verandert... Ik bestel altijd manueel.
Vandaag de schnitzers nog eens uit het tuinhuis gehaald. Zijn toch ook mooie velgjes Binnenkort eens laten richten en de velgrand polieren, dan zijn ze klaar voor 2012
Vandaag de schnitzers nog eens uit het tuinhuis gehaald. Zijn toch ook mooie velgjes Binnenkort eens laten richten en de velgrand polieren, dan zijn ze klaar voor 2012
Tweedehands of nieuwe Overige Auto-onderdelen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.
Iemand dat nog kruisspaakjes zoekt?
Die velgen, zouden dat Lenso's zijn met bmw kapjes? Er klopt wel iets niet: De auto is van 88 zegt hij maar het is een pfl dus die zou ten laatste in 87 zijn gebouwd. Inschrijving is dus waarschijnlijk pas in 88 gebeurd.
Die velgen, zouden dat Lenso's zijn met bmw kapjes? Er klopt wel iets niet: De auto is van 88 zegt hij maar het is een pfl dus die zou ten laatste in 87 zijn gebouwd. Inschrijving is dus waarschijnlijk pas in 88 gebeurd.
Hmm, zou kunnen. Of het Lenso's zijn betwijfel ik. Passen die kapjes daar uberhaupt wel op?
Wat ik wel weet is dat die velgen op geen hol trekken.
En bij cabrio liep de PFL een tijdje door zeker?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment