Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
    Bwa, Sylver komt 2 Fabiola ook hebk gehoord.
    Gewoon iets gaan drinken.
    Sylvie Ik zou ze doen !

Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
    Ik verschoot gewoon dat die nog bij CAS langs moest.
    Ik moet helemaal niks, kut !

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Komaan zeg !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
        ROFL @ professioneel afgeplakte nummerplaat

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
          ROFL @ professioneel afgeplakte nummerplaat
          Totdaar nog, maar 9000 euro durven vragen voor zo'n tamme 2.0

Comment

Daxter, je had beter een double cab besteld.

Bedoel je dat je van mij thuis ook naar Staden met je Vito gaat? Dan ga jij Daan & Benzfreak wel moeten meepakken naar Rob want ik ga niet naar Gent rijden. Ik wil eigenlijk ook eens naar Rob.
            Ik vind het eigenlijk wel sterk. Er doen hier superveel mensen moeite om met u mee te gaan kijken naar een auto en jij hebt geen zin om eens een kleine ommetoer te doen naar Gent? Zulte is nu ook geen oceaanbreedte van Gent verwijderd hè...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
              Akkoord, maar naar veiligheid toe lijkt mij dat niet aangeraden, er staan enkele bakken in. Van mij mag je, ik wil dat risico nog wel nemen, als gij dat ook ziet zitten hè
              Bekijk het morgen of ge het ziet zitten, en dan kan mijne achterkant open. Allé, die van de Vito
              Vergeet niet om hem eerst een contract van verhaal van afstand te laten tekenen!

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
              Waar is da feesje?
              Hie is da feesje!

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
              Ik weet niet in hoeverre dat serieus is, maar zit er niet met in om wat mensen op te pikken/af te zetten. Doe dat voor iedereen eigenlijk. Probeer altijd een handje uit te steken indien mogelijk
              Amen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                Ik vind het eigenlijk wel sterk. Er doen hier superveel mensen moeite om met u mee te gaan kijken naar een auto en jij hebt geen zin om eens een kleine ommetoer te doen naar Gent? Zulte is nu ook geen oceaanbreedte van Gent verwijderd hè...
                Benzfreak wil zéér graag die Benz zien, Daan heeft gewoon zin om eens te gaan kijken, Daxter is zo vrij om die 2 mensen op te picken, en daar ben ik en zijn zij hem ook dankbaar voor, maar hij heeft wel een tankkaart van het werk, en ik niet. Bovendien is hij helemaal niet verplicht.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                  Vergeet niet om hem eerst een contract van verhaal van afstand te laten tekenen!

Waarvoor ik derjuist belde:
                  Mijne stiefpa heeft zone SL500 en zijn deurpaneel is beschadigt, dus ik ging effe op ebay kijken of we niks konden scoren. Enkel zwart, en hij heeft beige leder. In de garage kost dat 1700 euro, enkel voor de deurbekleding

Comment

• Zal er eens voor zien. Ga wel met uw stiefpa zijne SL500 om dat deurpaneel moeten rijden, want dat mag enkel ter plaatse gestoken worden...

Comment

Zal er eens voor zien. Ga wel met uw stiefpa zijne SL500 om dat deurpaneel moeten rijden, want dat mag enkel ter plaatse gestoken worden...
                      Zelfs mijn ma mag daar niet mee rijden, laat staan zone 'straatmuzikant' als gij

Comment

• Als ik het goed begrijp ben je maar rond een uur of tussen 16 - 17u bij Rob
                        Ik wouw anders ook wel mee gaan kijken naar die benz , ma da intresseert mij nu keer geen zak éh
                        Njah kan moeilijk in school blijven zitten tot te 4n om dan maar een uurke bij rob wat bij te praten =/
                        en Ik ben pas tegen 14u terug thuis, om dan tegen 16u naar staden te rijden voor een uurke

alé da zou allemaal geen probleem zijn moest dien mazout zo duur niet staan hé.
                        Kzou beter wat studeren voor herexamen :X XD

Comment

• Ik ga m'n collector vastvijzen en nog diff proberen te fixen.
                          Doehoei!

Comment

• + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

tegengekomen in het vertrekken naar kortrijk
                            en het grappige in het terugkeren heb ik haar nog eens dezelfde weg zien afleggen kwam mij dan wel in tegengestelde richting tegen bij het terugkeren van kortrijk

ps: let niet op mijn stom inhaalmanoeuvre links komt er een baantje uit, 'k zeg 'k ga maar oppassen.
                            maar ik kon ze in principe nog alle twee voorbij gegaan zijn, want er kwam niets af.

Comment

• Die Peugeot zit (leder!) en rijdt bijlange nog zo slecht niet hoor vind ik.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Die Peugeot zit (leder!) en rijdt bijlange nog zo slecht niet hoor vind ik.

don't say pug, in this topic again ?

aah juist, khem juist gezien op nmct forum aerofox, was dat die kerel dat jij vroeg alsk hem kende?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten

don't say pug, in this topic again ?
                                  Boeiend

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                  aah juist, khem juist gezien op nmct forum aerofox, was dat die kerel dat jij vroeg alsk hem kende?
                                  Aerofox? Weet niet wat zijn nick is (meestal Superozzy of Kornyozzy), in 't echt heet hij Özgür (Ozzy voor de vrienden).

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Thuis. Was nog een deftig tempo met Casper erbij. 15 minuten eraf gereden van de voorop gestelde gps-aankomsttijd

Comment

• Da's goe gereden!

Trouwens, aangename kennismaking met CAS en Asserti. Nog eens merci voor het broodje!

Comment

• Graag gedaan!

Vraag mij wel af hoe die verkoper van die mercedes het beleefde dat we daar met 6 waren

Comment

Graag gedaan!

Vraag mij wel af hoe die verkoper van die mercedes het beleefde dat we daar met 6 waren
                                          Het viel mij vooral op dat hij mij bleef volgen

Comment

Working...
                                          X