Een beschadigde iS met veel km. Wat is er zo vreemd?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zo maakte nen 5 gaats Daxter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenEen beschadigde iS met veel km. Wat is er zo vreemd?
had ik toen wa plek gehadmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenidd, enkele jaren geleden vroegen ze mij in de BMW garage of ik interesse had in E30 325i dat ze hadden overgenomen: 500 & 700€/stuk zo meenemen(vanaf dag 1 in dezelfde garage gekocht en onderhouden)
had ik toen wa plek gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenom bij te huilen zo iets
in 2006, nadat racerken 1 in de prak gereden had, kwam ik thuis en ik biedde 401€ op een E30325I die nabij Keulen stond, bieding liep 's anderendaags af & ik had de auto(is racerken II geworden) toen ik de auto ophaaldde, vroeg hij of ik interesse had in de andere: ik kon voor 2500€ extra 6 E30 325I kopen, sommige met M-TechII , allemaal ,instappen,starten en rijden er waren er bij die nog anderhalf jaar TüV hadden
spijtig genoeg had ik geen plaats om ze te stallen en ik denk niet dat mijn vrouw akkoord zou zijn gegaan om deze allemaal in 't voortuintje te zettenmijn autootjes:
Comment
-
daz met die soorte premies zeker?
heb eens foto gezien in topgear van een vliegveld vol auto's die gewoon de PRESSE in moesten
en dan maar klagen dat we teveel vervuilen
Door onze oude auto's te houden en er meer dan 3 jaar mee te rijden belasten wij het milieu toch minder dan altijd maar zuinigere en nieuwe auto's te kopen?
die dingen moeten ook met iets gemaakt worden hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtendaz met die soorte premies zeker?
heb eens foto gezien in topgear van een vliegveld vol auto's die gewoon de PRESSE in moesten
en dan maar klagen dat we teveel vervuilen
Door onze oude auto's te houden en er meer dan 3 jaar mee te rijden belasten wij het milieu toch minder dan altijd maar zuinigere en nieuwe auto's te kopen?
die dingen moeten ook met iets gemaakt worden hoor.mijn autootjes:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtengast was actief in het opbouwen van raceauto's volgens bepaalde klasses & ze waren van zin om een 325icup te organiseren maar op't laatste moment veranderde dat in de 318is cup, hij moest de 325i's niet meer en hij had dringend plaats nodig want er kwamen een 20tal iskes binnen
Comment
-
De examens zijn gedaan, de jacht kan beginnen
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Als je dat zo leest...
Dan ben ik verdomme te laat geboren
Ik denk dat ik geen geld meer in de e30 ga steken, enkel het noodzakelijke natuurlijk. Als de sportuitlaat eronder zit en ik het motorke weer goed kan laten lopen heb ik een leuke auto voor de komende 2 of 3 jaar. Het zou leuk zijn moesten mijn MIM's weer perfect staan maar dat kost ook alweer 300 tot 400€ en ik ben nu van mening dat ik dat beter spaar zodat ik meer budget heb voor mijn volgende auto. De Schnitzers ga ik zeer waarschijnlijk wel laten rechten. Momenteel zijn die velgen onbruikbaar en dus ook onverkoopbaar plus ik wissel wel graag van velg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenDe examens zijn gedaan, de jacht kan beginnen
Comment
-
De wishlist is:
- roestvrij of toch niet al te erg
- 2 deurs
- 325i of 318is (moet nog altijd eens met beide na elkaar rijden om te weten of ik die extra power ga missen of niet)
- Bij voorkeur zilver, maar rood of zwart is ook toegelaten
- Schuifdak
(- facelift)
Al de rest is opties die ik later zelf kan doen zoals:
sperdiff
ophanging
stuurhuis
sportzetels (originele dan wel, geen kuipen ofzo)
mistlampen
enz enz enz
Indien de wishlist tegen deze winter nog altijd niet voldaan is ga ik misschien 320i's beginnen overwegen om dan later een M52B28 oid swap te gaan overwegen (maar dan hebben we het over een termijn van binnen 3 jaar ofzo). We zien wel, ik heb geen haast, maar ik zou graag mijn auto wel hebben voor de 1-GVD-xxx nummerplaten worden uitgereikt.Captain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenDe examens zijn gedaan, de jacht kan beginnen
Comment
-
De E-mail is reeds verzonden naar de verkoperCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenDe E-mail is reeds verzonden naar de verkoper
Net die wagen nog eens opgezocht en als die net zo goed is als in de adv. blijkt is die zijn geld zéker waard.
Comment
-
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=5
And i call her my perfect little Ruby
als'k ooit een e30 koop dan is em int Rot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIemand vanavond euroscoop @ Genk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenDe wishlist is:
- roestvrij of toch niet al te erg
- 2 deurs
- 325i of 318is (moet nog altijd eens met beide na elkaar rijden om te weten of ik die extra power ga missen of niet)
- Bij voorkeur zilver, maar rood of zwart is ook toegelaten
- Schuifdak
(- facelift)
Al de rest is opties die ik later zelf kan doen zoals:
sperdiff
ophanging
stuurhuis
sportzetels (originele dan wel, geen kuipen ofzo)
mistlampen
enz enz enz
Indien de wishlist tegen deze winter nog altijd niet voldaan is ga ik misschien 320i's beginnen overwegen om dan later een M52B28 oid swap te gaan overwegen (maar dan hebben we het over een termijn van binnen 3 jaar ofzo). We zien wel, ik heb geen haast, maar ik zou graag mijn auto wel hebben voor de 1-GVD-xxx nummerplaten worden uitgereikt.
Comment
Comment