Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren 325i Mtech II touring tegen gekomen. Volledig origineel van fabriek af, airco, lederen sportinterieur (wel verticale strepen?) OBC II, airco en ik dacht ook cruise control, of dat was het enige dat die niet had, koplampsproeiers, mtech spiegel...
Heel goed uitgeruste E30 dus. Kerel wou er 3000euro van hebben, mss nog wat bespreekbaar. Moest er intresse zijn. Auto staat in Salach in Duitsland. Eindje rijden wel, maar wel vriendelijke kerel. Heeft ook nog een 318i E30 staan met 86000km op:
Maar die is niet zo interresant. Als er intresse is kan ik mss wel nog foto's er van regelen en tel nr heb ik zowiezo. Stond echt dik in orde, en naar mijn mening toch een mooie prijs voor een goed uitgeruste E30. De originele kofferspoiler zit er ook nog op!
Heb nog staan twijfelen om hem mee te doen, maar voor de moment heb ik wel andere dingen aan mijn hoofd dan auto's kopen, auto's verkopen bvb Want staat hier nu al vol...
Ja vooral getunede Jappen daar. Van het forum was VRX, Joris en Dave er. Ik en Sebastian ook natuurlijk. Een paar goeie gasten leren kennen, ze hebben eens naar mijne bmw gekeken wat er aan zou kunnen schelen. Conclusie was dat het blok gewoon op is Eerst dachten ze dat hij op 3 cilinders draaide. Dus hij trekt 1 bougiekabel uit en er gebeurd niks. Hij draaide dus op 3 cilinders todat iemand met het idee kwam om een ander kabel uit te trekken en te zien wat dat doet. En opnieuw hetzelfde, geen of amper verschil te merken in loopcultuur. Dus het blok draaide wel op 4 cilinders. Normaal valt een bmw stil als je de oliedop eraf draait, en mijne dus niet. Dat was zowat de bevestiging van alle vermoedens. Hij heeft zijn beste tijd al gehad. In plaats van 170k km lijkt 370k km realistischer. Het ding rijdt natuurlijk nog, maar met verminderd vermogen en een niet zo goede loopcultuur. Ik heb hier nog een m10 blok liggen en ik zou eens moeten kijken hoe dat blok draait. Als die nog vrij goed is dan swappen we de blokken. Die gasten boden meteen hun hulp aan, nice Hun idee was dat ander blok meteen om te bouwen naar injectie. Meer pk's minder problemen en het zou niet eens veel werk vereisen.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ja vooral getunede Jappen daar. Van het forum was VRX, Joris en Dave er. Ik en Sebastian ook natuurlijk. Een paar goeie gasten leren kennen, ze hebben eens naar mijne bmw gekeken wat er aan zou kunnen schelen. Conclusie was dat het blok gewoon op is Eerst dachten ze dat hij op 3 cilinders draaide. Dus hij trekt 1 bougiekabel uit en er gebeurd niks. Hij draaide dus op 3 cilinders todat iemand met het idee kwam om een ander kabel uit te trekken en te zien wat dat doet. En opnieuw hetzelfde, geen of amper verschil te merken in loopcultuur. Dus het blok draaide wel op 4 cilinders. Normaal valt een bmw stil als je de oliedop eraf draait, en mijne dus niet. Dat was zowat de bevestiging van alle vermoedens. Hij heeft zijn beste tijd al gehad. In plaats van 170k km lijkt 370k km realistischer. Het ding rijdt natuurlijk nog, maar met verminderd vermogen en een niet zo goede loopcultuur. Ik heb hier nog een m10 blok liggen en ik zou eens moeten kijken hoe dat blok draait. Als die nog vrij goed is dan swappen we de blokken. Die gasten boden meteen hun hulp aan, nice Hun idee was dat ander blok meteen om te bouwen naar injectie. Meer pk's minder problemen en het zou niet eens veel werk vereisen.
De mijne valt ook niet stil als ik de oliedop eraf draai! De motor stottert dan alleen wat..
Ik vond het ook vrij vreemd maar bij die ene gast zijn iS viel de motor toch stil en bij veel bmw's zou dat gebeuren. Anyway, blok is naar de zak of die test met de oliedop nu klopt of niet
Ik vond het ook vrij vreemd maar bij die ene gast zijn iS viel de motor toch stil en bij veel bmw's zou dat gebeuren. Anyway, blok is naar de zak of die test met de oliedop nu klopt of niet
Is dit niet al het 2de blok dat erin zit?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ahzo, dacht dat je er eens een ander blok ingestoken had.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ja vooral getunede Jappen daar. Van het forum was VRX, Joris en Dave er. Ik en Sebastian ook natuurlijk. Een paar goeie gasten leren kennen, ze hebben eens naar mijne bmw gekeken wat er aan zou kunnen schelen. Conclusie was dat het blok gewoon op is Eerst dachten ze dat hij op 3 cilinders draaide. Dus hij trekt 1 bougiekabel uit en er gebeurd niks. Hij draaide dus op 3 cilinders todat iemand met het idee kwam om een ander kabel uit te trekken en te zien wat dat doet. En opnieuw hetzelfde, geen of amper verschil te merken in loopcultuur. Dus het blok draaide wel op 4 cilinders. Normaal valt een bmw stil als je de oliedop eraf draait, en mijne dus niet. Dat was zowat de bevestiging van alle vermoedens. Hij heeft zijn beste tijd al gehad. In plaats van 170k km lijkt 370k km realistischer. Het ding rijdt natuurlijk nog, maar met verminderd vermogen en een niet zo goede loopcultuur. Ik heb hier nog een m10 blok liggen en ik zou eens moeten kijken hoe dat blok draait. Als die nog vrij goed is dan swappen we de blokken. Die gasten boden meteen hun hulp aan, nice Hun idee was dat ander blok meteen om te bouwen naar injectie. Meer pk's minder problemen en het zou niet eens veel werk vereisen.
Ik vond het ook vrij vreemd maar bij die ene gast zijn iS viel de motor toch stil en bij veel bmw's zou dat gebeuren. Anyway, blok is naar de zak of die test met de oliedop nu klopt of niet
Mijne valt ook niet stil hoor, blijft gewoon draaien
Comment