Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
    Zitten die begeerde diepbed velgen daar niet onder?
    Ja, en ik heb er te koop! Wel niet die van op die foto, maar met gewone BBS kapjes op (dus ipv bmw embleem staat bbs er op, kan je wel veranderen natuurlijk).

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten

Vlaamse ardennen rit CAS ik heb nog geen Co-Piloot
    E30'ers kom maar af wh
    Dan heb ik m'n B rijbewijs ook weer in handen! Dus eerst Co en dan Piloot?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
      Ja, en ik heb er te koop! Wel niet die van op die foto, maar met gewone BBS kapjes op (dus ipv bmw embleem staat bbs er op, kan je wel veranderen natuurlijk).
      Ging ik die niet mogen kopen? Zijn daar ook banden bij btw?

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten

Dan heb ik m'n B rijbewijs ook weer in handen! Dus eerst Co en dan Piloot?
        Je gaat ook naar de vlaamse ardennenrit?

Comment

• http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=200141112

WTF WTF WTF WTF

Ik kan geen italiaans, maar voor dat geld ga ik da spel gaan halen !!!
          Iemand vertaal AUB !!!

Comment

• http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=197452982

Hiervoor zou ik de peugeot en de E21 verkopen

Comment

• Doe dat dan.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                Doe dat dan.
                Wij willen daden zien!
                Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                Current:
                1987 Mercedes-Benz W124 200D
                1979 Mercedes-Benz W123 280E
                1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                Ex:
                1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                1976 Mercedes-Benz W123 250
                1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                1980 Mercedes-Benz W123 280
                1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                  Doe dat dan.
                  'k moet dan naar Italië ok çava nog
                  Dan is er een GROTE hap uit mijn bankrekening.
                  En papa ga da nie willen verzekeren/toevertrouwen
                  't is de laatste tijd al van zij 't maar voorzicht
                  khem nu al nen 2de toer tegengekomen dusjah -,-'

misschien voorstellen om hem later terug te betalen ofzo ^^
                  Last edited by ; 06/09/2011, 00:18.

Comment

• Dan maak je er een reisje van he.

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                      http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=200141112

WTF WTF WTF WTF

Ik kan geen italiaans, maar voor dat geld ga ik da spel gaan halen !!!
                      Iemand vertaal AUB !!!
                      ge ziet toch imo DIRECT dat dat een kraam is die je niet wil hebben...
                      Captain Turbo
                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• waarom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                          waarom
                          Volgens mijn gebrekkig italiaans komt 't erop neer dat de wagen door de staat als totaal verlies werd beschouwd maar voor 500€ wel opnieuw kan ingeschreven worden
                          als je dan kijkt dat de achterbank een ander motief heeft dan de voorzetels
                          de motot daarentegen werd 3000km geleden wel opnieuw opgebouwd

zou een ideale trackcar zijn maar voor op de baan te brengen???? indien er 1 papiertje ontbreekt zal het moeilijk zijn om ze hier in te schrijven, neem daarbij de ingewikkelde procedure voor een voertuig te exporteren uit Italië...

reken dat die auto ongeveer een 2000€ aan kosten zal hebben eer je ze hier ingeschreven hebt
                          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Pff, goesting om deze te kopen als winter-ragkar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                              Pff, goesting om deze te kopen als winter-ragkar.
                              Niks beter te koop voor dat geld? Moet wel een scheve winter worden met zoiets al ragkar. Heb daar ook al vaak aan gedacht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
                                Niks beter te koop voor dat geld?
                                Waarschijnlijk wel.
                                Maar die extra onderdelen zouden toch verkocht worden en dat lederen interieur waarschijnlijk tegen een leuke prijs, waardoor de aankoopprijs al meteen wat lager ligt.

Maar een 318i komt hier hoogstwaarschijnlijk niet op de oprit. Als ik iets zou kopen, dan zou het iets 'speciaal' moeten zijn.

Comment

Waarschijnlijk wel.
                                  Maar die extra onderdelen zouden toch verkocht worden en dat lederen interieur waarschijnlijk tegen een leuke prijs, waardoor de aankoopprijs al meteen wat lager ligt.

Maar een 318i komt hier hoogstwaarschijnlijk niet op de oprit. Als ik iets zou kopen, dan zou het iets 'speciaal' moeten zijn.
                                  'k weet een 318i voor die prijs ^^ en ziet er wa properderder uit

Bedankt philken,
                                  Google translate leverde mij niet zoveel op, behalve een vermoeden dat het zoiets was ^^ (enfin het klopt gewoon niet)

zo'n kar in deftige staat gaat 10K
                                  Wat mij wel opvalt dat er nog veel van in propere staat zijn. ('t regent daar niet veel zeker en ze hebben allemaal een garage )

Comment

'k weet een 318i voor die prijs ^^ en ziet er wa properderder uit

Bedankt philken,
                                    Google translate leverde mij niet zoveel op, behalve een vermoeden dat het zoiets was ^^ (enfin het klopt gewoon niet)

zo'n kar in deftige staat gaat 10K
                                    Wat mij wel opvalt dat er nog veel van in propere staat zijn. ('t regent daar niet veel zeker en ze hebben allemaal een garage )
                                    voor specale auto's mag je Italië beschouwen als het 'California van Europa'
                                    zo een 320is in goede staat moet je voor max 8Kginder vinden(exportprijs)
                                    mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                      voor specale auto's mag je Italië beschouwen als het 'California van Europa'
                                      zo een 320is in goede staat moet je voor max 8Kginder vinden(exportprijs)
                                      ja ofcourse
                                      Maar daar vragen ze wel 10K en als je zegt 't is voor export dus wa van de prijs aflepelen hé
                                      Maar hoe ik da in het italiaans zou moeten doen want die mannen en engels?

Comment

ja ofcourse
                                        Maar daar vragen ze wel 10K en als je zegt 't is voor export dus wa van de prijs aflepelen hé
                                        Maar hoe ik da in het italiaans zou moeten doen want die mannen en engels?
                                        meestal spreken ze nog een mondje Duits of frans(beperkt)

toen ik op zoek was naar een Volvo V70R, heb ik een tolk(fr-it) ingeschakeld en dan toch maar die enige Belgische die te koop stond gekocht(nadat ik de prijs naar beneden gekregen heb met die italiaanse prijzen te tonen)
                                        mijn autootjes:

Comment

Pff, goesting om deze te kopen als winter-ragkar.
                                          " indien er iemand deze week alles nog komt halen = 1250 euro !!!"

Gewoon doen.

Dan lelijke velgen enzo verkopen en dan zit je al onder de 1000 qua aankoopprijs. ^^

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Working...
                                          X