Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Qua leger-kleur dan he (al is het een ander groen), niet dat dit mijn smaak is. :V
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
M'n kot enzo betalen m'n ouders, m'n eten ook, maar uitgaan niet, sigaretten ook niet, en dat laatste neemt een serieuze hap uit mijn budget, jammergenoeg.
En een e30 kost nu ook niet bepaald enkel nafte, verzekering, tax en inschrijving hé. Als je leest dat er ook veel kosten aan zijn van dingen die stukgaan... 't is daarvoor dat ik wat schrik heb
Iemand interesse in een 320i VVFL? Originele staat, nooit verlaagd, geen roest. Geen scheuren in het interieur. Motor heeft wel onderhoud nodig.
M'n kot enzo betalen m'n ouders, m'n eten ook, maar uitgaan niet, sigaretten ook niet, en dat laatste neemt een serieuze hap uit mijn budget, jammergenoeg.
En een e30 kost nu ook niet bepaald enkel nafte, verzekering, tax en inschrijving hé. Als je leest dat er ook veel kosten aan zijn van dingen die stukgaan... 't is daarvoor dat ik wat schrik heb
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
Aan een oude auto komen zeker kosten maar bij een e30 kan je veel zelf doen. Op het internet staat heel veel uitleg, werkplaats handboeken en ook sympathieke forummers die u willen helpen. Maar je kent toch zeker wel één iemand die wat met auto's doet? Dan hoef je feitenlijk enkel het onderdeel te kopen en ook hier is een grote hoeveelheid tweedehands van beschikbaar. Je moet natuurlijk wat geluk hebben met de auto. Als je naar een auto gaat kijken en je neemt een apparaat mee dat de compressie meet kan je al veel zeggen. Niet iedereen heeft dat natuurlijk Mijn neef wel en bij mijn volgende aankoop gaat dat machien absoluut mee!
- Tiens, die lijkt hard op die van Marc Segers
*klik*
*zoekt naar foto's van de achterruit*
- Ahaah, stickers van de Beerens Classic afdeling
Is de auto geweest van een ex-collega. De smeerlap had hem altijd aan mij beloofd
Zou je dat nog willen, een 316i?
Comment