Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Laten we dit topic toch nog wa tof houden, 't is hier de laatste tijd al zo stil
komt door meer actie, er wordt met de auto gereden !!
'k Dacht ook al, moet ik daar nu écht op antwoorden... 'k Zegget, ge zijt goed genoeg om naar Duitsland te kachelen (+ 1400km met de tankkaart van mijn werkgever!) voor de verniet en voor de rest zijt ge nen eikel.
En 't is ook zo dat er niets over mij zou gezegd worden hè ^^ Als ik van zijn eigen madam al moet horen wat hij over mij durft te zeggen na wat ik allemaal deed, tsja. . .
Neen, toch niet
Ik ben niet diegene dat mijn vrouwen slecht behandeld waardoor ze op een ander gaan. Ik ben eerder het type dat goed wil doen voor iedereen (maar graag ne keer afwisseling heeft).
Maar ik kan het begrijpen, je hebt schrik dat de mensen u even goed gaan leren kennen zoals mij.
Het is trouwens de pot die de ketel verwijt, maar kom. Iemand die denkt dat vrachtwagens enkel rode kunnen tanken is nu ook niet bepaald een groot licht.
Voor de rest hou ik het ontopic, uiteindelijk zal eerlijkheid het langst duren.
Maar ik kan het begrijpen, je hebt schrik dat de mensen u even goed gaan leren kennen zoals mij.
Het is trouwens de pot die de ketel verwijt, maar kom. Iemand die denkt dat vrachtwagens enkel rode kunnen tanken is nu ook niet bepaald een groot licht.
Mannen komaan, laten we het hier wat gezellig houden niet? Dat jullie ambras hebben is jullie zaak maar houd het hier op het forum dan plezant voor de anderen.
Ik vind trouwens reacties in de vorm van ''uw kop laten bewerken" en dergelijke vindt ik totaal ongepast en onvolwassen.
Mannen komaan, laten we het hier wat gezellig houden niet? Dat jullie ambras hebben is jullie zaak maar houd het hier op het forum dan plezant voor de anderen.
Ik vind trouwens reacties in de vorm van ''uw kop laten bewerken" en dergelijke vindt ik totaal ongepast en onvolwassen.
En trouwens, dat over die 'kop' gaat over mijn auto, toch? Maarja, hij zou die natuurlijk nooit gekocht hebben. Staat vol met blutsen, is afgebeuld en dat interieur is kei smerig. Maar dat mocht ik eigenlijk niet weten
We kunnen jammer genoeg niet allemaal zo goed verdienen als ne camioneur en sjoemelen met de tankkaart van den baas om dan 3 E30's in topstaat in den hof te hebben staan hè.
En trouwens, dat over die 'kop' gaat over mijn auto, toch? Maarja, hij zou die natuurlijk nooit gekocht hebben. Staat vol met blutsen, is afgebeuld en dat interieur is kei smerig. Maar dat mocht ik eigenlijk niet weten
We kunnen jammer genoeg niet allemaal zo goed verdienen als ne camioneur en sjoemelen met de tankkaart van den baas om dan 3 E30's in topstaat in den hof te hebben staan hè.
allez, nadat je pagina's volgeleuterd hebt over het wel en wee met je(ex) vriendin, heb je nu een andere pispaal gevonden?
allez, nadat je pagina's volgeleuterd hebt over het wel en wee met je(ex) vriendin, heb je nu een andere pispaal gevonden?
Aan elk verhaal zijn er 2 kanten hè
En die ex vriendin heb ik vandaag voor de rechter gedaagt. Is gaan lopen met de sleutels van de Vito & de bmw. Vandaar dat die laatste nu in een garage staat
Comment