Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
    waar kan ik zo een uitlaat pot vinden?

waar kan ik veren vinden (originele)

Kan ik dat zelf vervangen?
    hmm, je moet toch wel zo van die dingskes hebben om uw veren samen te duwen hé.. je kunt die er niet zomaar efkes vanonder sleutelen.
    Je kan het zeker zelf doen.
    'k zou er ook wel nen vetten uitlaat onderhangen
    iets subtiel wel, maar 't mag toch wel wat lawaai maken op toeren ^^
    uitlaat is makkelijk zelf te doen.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

altijd tof als een mooie dame het uitlegt

Comment

'k Heb die pot wel tweedehands via via. Betaalt je zus eigenlijk niet mee?

Die veren gaat wel iets kosten vrees ik, maar meteen deftig verlagen ofzo. Op ebay.de vind je echt massa's!

Comment

• achterste veer kan je zelf vervangen(ik zou wel alle 2 vervangen), indien je originele nodig hebt: autoafbraak of eens kijken op E30.be wie er onlangs verlagingsveren heeft gestoken, kan je de ori voor zo goed als niks overkopen of Ebay
        ivm uitlaat: Ebay.de maat van mij heeft voor een uitlaat(ori uitzicht) een 30€ +verzending betaald voor een 325i, ik veronderstel dat je dit voor alle modellen vindt

mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
          achterste veer kan je zelf vervangen(ik zou wel alle 2 vervangen), indien je originele nodig hebt: autoafbraak of eens kijken op E30.be wie er onlangs verlagingsveren heeft gestoken, kan je de ori voor zo goed als niks overkopen of Ebay
          ivm uitlaat: Ebay.de maat van mij heeft voor een uitlaat(ori uitzicht) een 30€ +verzending betaald voor een 325i, ik veronderstel dat je dit voor alle modellen vindt

http://shop.benl.ebay.be/i.html?_nkw....c0.m270.l1313
          inderdaad ja best alle 2 vervangen
          kan nogal grappig zicht worden anders

Comment

• Voor de achterste heb je eig niet echt veerspanners nodig, ik heb nog achterste veren. En veerspanners moest et toch nodig zijn. Stuur me anders is ene pm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
              achterste veer kan je zelf vervangen(ik zou wel alle 2 vervangen), indien je originele nodig hebt: autoafbraak of eens kijken op E30.be wie er onlangs verlagingsveren heeft gestoken, kan je de ori voor zo goed als niks overkopen of Ebay

http://shop.benl.ebay.be/i.html?_nkw....c0.m270.l1313
              ivm achterste veren vervangen:
              de moer van de schokdempers achter in je koffer losmaken
              auto opkrikken zo hoog mogelijk,zodat de wielen op hun laagste and hangen
              dan kan je de veren er zo uit halen
              nieuwe veer steken(die kan wel wat spannen maar moet lukken)
              auto laten zakken, zorgen dat de schokdemper schroefdraad(of hoe moe je dat omschrijven) mooi in 't gat komt en de moer terug vastzetten(idem voor beide kanten

best deze werken uitvoeren met zijn 2en
              mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                Voor de achterste heb je eig niet echt veerspanners nodig, ik heb nog achterste veren. En veerspanners moest et toch nodig zijn. Stuur me anders is ene pm
                voila, probleem al opgelost,nog voor je je druk kan maken

mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                  hmm, je moet toch wel zo van die dingskes hebben om uw veren samen te duwen hé.. je kunt die er niet zomaar efkes vanonder sleutelen.
                  Je kan het zeker zelf doen.
                  'k zou er ook wel nen vetten uitlaat onderhangen
                  iets subtiel wel, maar 't mag toch wel wat lawaai maken op toeren ^^
                  uitlaat is makkelijk zelf te doen.

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

altijd tof als een mooie dame het uitlegt
                  Bij de achterste veren heb je geen veerklemmen nodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                    Bij de achterste veren heb je geen veerklemmen nodig
                    mss, voor de nieuwe te plaatsen?
                    als hij geen verlangings steekt maar orginele

Comment

de eeuwige strijd tussen de 6cylinder en de 4cylinder?
                      Neu.. kwam die tegen op internet en wou jullie die afbeelding niet onthouden!
                      Ik wil eigenlijk wel eens ervaren dat een (E30) 6-cilinder beter klinkt dan een 4-cilinder, nog nooit in een 320i of 325i gezeten.

BMW E30 318iS '89
                      BMW E28 520i '84
                      BMW E34 535i '88

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
                        Neu.. kwam die tegen op internet en wou jullie die afbeelding niet onthouden!
                        Ik wil eigenlijk wel eens ervaren dat een (E30) 6-cilinder beter klinkt dan een 4-cilinder, nog nooit in een 320i of 325i gezeten.

en die van mij is dan nog eens 6cyl carburator, vindt ik nog specialer klinken

ZEG DAXTER!!!! post nekeer een filmpke van die nieuwe uitlaat in combinatie met een 2.7 !!!

Comment

en die van mij is dan nog eens 6cyl carburator, vindt ik nog specialer klinken

ZEG DAXTER!!!! post nekeer een filmpke van die nieuwe uitlaat in combinatie met een 2.7 !!!
                          Steekt er nog niet onder. We kunnen niet allemaal de handigheid van CAS hebben hè

Nee joh, Stieven moet zijne nieuwe er nog onder steken, pas dan kan ik bij mij verwisselen hè

Comment

• Zal zoiets wel zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                              Idd. Tenminste iets interessants te lezen in dit topic dan...
                              Je hoeft hier niet te komen eh

Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten

Let wel, cabrio veren zijn anders dan van een gewone E30, is zwaarder vanachter. Uitlaat pot op ebay.de fzo, zijn best cheap, zelfs inc verzending. Geen remustoestanden aub, da's groot, opvallend en vooral lelijk. En anders bij skytune gaan.

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                              mss, voor de nieuwe te plaatsen?
                              als hij geen verlangings steekt maar orginele
                              Neen, geen veerspanners. Ik zou trouwens opteren voor de grote bout onderaan (ik dacht 19) te lossen, ipv de 2 van je schokdempermount bovenaan. Moet je al geen bekleding en dergelijke weghalen.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                Geen remustoestanden aub, da's groot, opvallend en vooral lelijk. En anders bij skytune gaan.
                                Was ook mijn eerste gedacht. Veel te dikke tips, opzichtig, ... En wou Skytune. Maarja, voorlopig is dat goed genoeg, zéker voor die prijs
                                Past wel pérfect bij mijn te grote velgen en witte knippers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                  Neen, geen veerspanners. Ik zou trouwens opteren voor de grote bout onderaan (ik dacht 19) te lossen, ipv de 2 van je schokdempermount bovenaan. Moet je al geen bekleding en dergelijke weghalen.
                                  Dat en de stabi losmaken, anders komt de arm niet ver genoeg naar beneden. Lukt zeker zelf, zelf zonder enige kennis. Originele veren durven wel wat lastiger te zijn om er uit te halen, maar het lukt.

Comment

• Deze morgen nog 2 E30's zien rijden (op dezelfde baan), een rode en een donkerkleurige.

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• + YouTube Video

Nog 6 cilinder fun

Comment

• En nog eentje van forummer Paul Broere

+ YouTube Video

Comment

Working...
                                        X