Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn e30 heeft ( zoals zoveel e30's ) last van roest aan de achterste wielkasten. Ik volg avondschool carroserie en kan hem int school laten reparen. Tzou op een 450€ komen voor beide kanten. Wat denken jullie?
Rekening houden met : de wagen word volgend jaar verkocht waarschijnlijk en op een jaar zal het nu zoveel niet ver ergeren en ik de investering waarschijnlijk nooit meer zal terug krijgen
Als je hem toch weg doet zou ik er niet aan beginnen.
Ik heb nog een roestvrije 6-cil staan.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Je zou hem ook in orde kunnen zetten (je deed toch iets met automechanica dacht ik?), keuren als oldtimer en dan keuren voor verkoop.
Zo ging ik het doen, maar kan er zelf niet aan werken en heb momenteel niet echt de financiële middelen om dat te laten doen.
450€ vind ik ook wel veel geld. Kan je dat zelf niet fixen (je zegt laten doen op school dus..)
Vind ik er eerlijk gezegd ook van. Bij mij zit de roest op niet zichtbare plaatsen, dus wat maakt het uit als het aan de binnenkant van de wielkas niet perfect is afgewerkt? 'k Ga dat inderdaad zelf doen ja
Veel goede moed gewenst om het veel goedkoper te vinden.
Ik betaal enkel materiaal zoals verf en overzet stukken. Voor de rest niks dus laat mij vooral weten hoe het goedkoper kan, maar toch evengoed is gedaan
ik zou er zeker 450 insteken en dan gaan lopen met de winst bij verkoop. Een roestvrije E30 is iets waard
Hoeveel is dat waard? (mechanisch wel minder in orde)
Ik betaal enkel materiaal zoals verf en overzet stukken. Voor de rest niks dus laat mij vooral weten hoe het goedkoper kan, maar toch evengoed is gedaan
Welke stukken dan? In principe is dat toch gewoon die roest eraf slijpen en nieuw staal op lassen?
Als ik me niet vergis heeft Jonas al 1800€ betaald en iemand die meer dan 2250€ aan een 316i hangt moet nog geboren worden vrees ik
Snooka van E30.be heeft toch al ne serieuze klets geld tegen z'n E30 gegooid denk ik, maar 't is wel een 316, zonder i.
ik heb 1700 gegeven ja.
En inderdaad ik denk om iemand meer dan 2k te laten geven voor een 316i dat ie echt perfect moet staan. En dat is nu ook niet het geval. Proper maar niet perfect.
Op een 320/325 zou ik de investering wel doen
Euhm, ik ga het zelf doen?
Ik heb dat in't verleden nog gedaan en da's zeer goed gelukt. Was toen op een zichtbare plaats. Nu zit de roest op niet zichtbare plaatsen, dus beter kan gewoon niet !
Dat gaat mij geen 900 euro aan materiaal kosten voor beide kanten hoor
Ik heb dat in't verleden nog gedaan en da's zeer goed gelukt. Was toen op een zichtbare plaats. Nu zit de roest op niet zichtbare plaatsen, dus beter kan gewoon niet !
Dat gaat mij geen 900 euro aan materiaal kosten voor beide kanten hoor
Zeg ik dat dan? Ik bedoel 450 in totaal eh ?
Als je weet wat een litertje lak kost en wat de overzet stukken kosten
Comment