Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    En nog eentje van forummer Paul Broere

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Mijn e30 heeft ( zoals zoveel e30's ) last van roest aan de achterste wielkasten. Ik volg avondschool carroserie en kan hem int school laten reparen. Tzou op een 450€ komen voor beide kanten. Wat denken jullie?
      Rekening houden met : de wagen word volgend jaar verkocht waarschijnlijk en op een jaar zal het nu zoveel niet ver ergeren en ik de investering waarschijnlijk nooit meer zal terug krijgen

Comment

• Als je hem toch weg doet zou ik er niet aan beginnen.

Ik heb nog een roestvrije 6-cil staan.

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• 450€ vind ik ook wel veel geld. Kan je dat zelf niet fixen (je zegt laten doen op school dus..)

Comment

450€ vind ik ook wel veel geld. Kan je dat zelf niet fixen (je zegt laten doen op school dus..)
            Als je het laat doen in een carroserie is het zeker over de 1000€ met werkuren.
            Prijs is dus zeker cva

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
              Als je hem toch weg doet zou ik er niet aan beginnen.

Ik heb nog een roestvrije 6-cil staan.
              Welja da's mijn opinie ook. Volgend jaar ga ik dan wel een 6-cilinder beginnen

En ik zou wel intresse hebben in uw 320i maar ik koop (voorlopig) nog geen auto's zonder keuring voor verkoop

Comment

• Begrijpelijk.

Je zou hem ook in orde kunnen zetten (je deed toch iets met automechanica dacht ik?), keuren als oldtimer en dan keuren voor verkoop.

Zo ging ik het doen, maar kan er zelf niet aan werken en heb momenteel niet echt de financiële middelen om dat te laten doen.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

450€ vind ik ook wel veel geld. Kan je dat zelf niet fixen (je zegt laten doen op school dus..)
                  Vind ik er eerlijk gezegd ook van. Bij mij zit de roest op niet zichtbare plaatsen, dus wat maakt het uit als het aan de binnenkant van de wielkas niet perfect is afgewerkt? 'k Ga dat inderdaad zelf doen ja

Comment

• Veel goede moed gewenst om het veel goedkoper te vinden.
                    Ik betaal enkel materiaal zoals verf en overzet stukken. Voor de rest niks dus laat mij vooral weten hoe het goedkoper kan, maar toch evengoed is gedaan

Comment

• ik zou er zeker 450 insteken en dan gaan lopen met de winst bij verkoop. Een roestvrije E30 is iets waard
                      Captain Turbo
                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                        ik zou er zeker 450 insteken en dan gaan lopen met de winst bij verkoop. Een roestvrije E30 is iets waard
                        Hoeveel is dat waard? (mechanisch wel minder in orde)

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                          Veel goede moed gewenst om het veel goedkoper te vinden.
                          Ik betaal enkel materiaal zoals verf en overzet stukken. Voor de rest niks dus laat mij vooral weten hoe het goedkoper kan, maar toch evengoed is gedaan
                          Welke stukken dan? In principe is dat toch gewoon die roest eraf slijpen en nieuw staal op lassen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                            ik zou er zeker 450 insteken en dan gaan lopen met de winst bij verkoop. Een roestvrije E30 is iets waard
                            Als ik me niet vergis heeft Jonas al 1800€ betaald en iemand die meer dan 2250€ aan een 316i hangt moet nog geboren worden vrees ik

Comment

Als ik me niet vergis heeft Jonas al 1800€ betaald en iemand die meer dan 2250€ aan een 316i hangt moet nog geboren worden vrees ik
                              Snooka van E30.be heeft toch al ne serieuze klets geld tegen z'n E30 gegooid denk ik, maar 't is wel een 316, zonder i.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Ik zou dat wel geven moest ie op en top in orde zijn, zowel mechanisch als optisch

Comment

• ik heb 1700 gegeven ja.
                                  En inderdaad ik denk om iemand meer dan 2k te laten geven voor een 316i dat ie echt perfect moet staan. En dat is nu ook niet het geval. Proper maar niet perfect.
                                  Op een 320/325 zou ik de investering wel doen

Comment

Veel goede moed gewenst om het veel goedkoper te vinden.
                                    Euhm, ik ga het zelf doen?

Ik heb dat in't verleden nog gedaan en da's zeer goed gelukt. Was toen op een zichtbare plaats. Nu zit de roest op niet zichtbare plaatsen, dus beter kan gewoon niet !

Dat gaat mij geen 900 euro aan materiaal kosten voor beide kanten hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                      Euhm, ik ga het zelf doen?

Ik heb dat in't verleden nog gedaan en da's zeer goed gelukt. Was toen op een zichtbare plaats. Nu zit de roest op niet zichtbare plaatsen, dus beter kan gewoon niet !

Dat gaat mij geen 900 euro aan materiaal kosten voor beide kanten hoor
                                      Zeg ik dat dan? Ik bedoel 450 in totaal eh ?

Als je weet wat een litertje lak kost en wat de overzet stukken kosten

Der is herstellen en herstellen he.
                                      Ma bon

Comment

Zeg ik dat dan? Ik bedoel 450 in totaal eh ?

Als je weet wat een litertje lak kost en wat de overzet stukken kosten

Der is herstellen en herstellen he.
                                        Ma bon
                                        Abon, ik dacht 450 per kant dat je zei.
                                        Bwoah, komt wel goed. Ik zou er juist ne keer aan moeten beginnen. Eens ik begin, komt dat goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                          Abon, ik dacht 450 per kant dat je zei.
                                          Bwoah, komt wel goed. Ik zou er juist ne keer aan moeten beginnen. Eens ik begin, komt dat goed

Comment

Working...
                                          X