Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mijn e30 heeft ( zoals zoveel e30's ) last van roest aan de achterste wielkasten. Ik volg avondschool carroserie en kan hem int school laten reparen. Tzou op een 450€ komen voor beide kanten. Wat denken jullie?
Rekening houden met : de wagen word volgend jaar verkocht waarschijnlijk en op een jaar zal het nu zoveel niet ver ergeren en ik de investering waarschijnlijk nooit meer zal terug krijgen
Comment
-
Als je hem toch weg doet zou ik er niet aan beginnen.
Ik heb nog een roestvrije 6-cil staan.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten450€ vind ik ook wel veel geld. Kan je dat zelf niet fixen (je zegt laten doen op school dus..)
Prijs is dus zeker cva
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenAls je hem toch weg doet zou ik er niet aan beginnen.
Ik heb nog een roestvrije 6-cil staan.
En ik zou wel intresse hebben in uw 320i maar ik koop (voorlopig) nog geen auto's zonder keuring voor verkoop
Comment
-
Begrijpelijk.
Je zou hem ook in orde kunnen zetten (je deed toch iets met automechanica dacht ik?), keuren als oldtimer en dan keuren voor verkoop.
Zo ging ik het doen, maar kan er zelf niet aan werken en heb momenteel niet echt de financiële middelen om dat te laten doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten450€ vind ik ook wel veel geld. Kan je dat zelf niet fixen (je zegt laten doen op school dus..)
Comment
-
ik zou er zeker 450 insteken en dan gaan lopen met de winst bij verkoop. Een roestvrije E30 is iets waardCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenik zou er zeker 450 insteken en dan gaan lopen met de winst bij verkoop. Een roestvrije E30 is iets waard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenVeel goede moed gewenst om het veel goedkoper te vinden.
Ik betaal enkel materiaal zoals verf en overzet stukken. Voor de rest niks dus laat mij vooral weten hoe het goedkoper kan, maar toch evengoed is gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenik zou er zeker 450 insteken en dan gaan lopen met de winst bij verkoop. Een roestvrije E30 is iets waard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenAls ik me niet vergis heeft Jonas al 1800€ betaald en iemand die meer dan 2250€ aan een 316i hangt moet nog geboren worden vrees ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenAls ik me niet vergis heeft Jonas al 1800€ betaald en iemand die meer dan 2250€ aan een 316i hangt moet nog geboren worden vrees ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenVeel goede moed gewenst om het veel goedkoper te vinden.
Ik betaal enkel materiaal zoals verf en overzet stukken. Voor de rest niks dus laat mij vooral weten hoe het goedkoper kan, maar toch evengoed is gedaan
Ik heb dat in't verleden nog gedaan en da's zeer goed gelukt. Was toen op een zichtbare plaats. Nu zit de roest op niet zichtbare plaatsen, dus beter kan gewoon niet !
Dat gaat mij geen 900 euro aan materiaal kosten voor beide kanten hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenEuhm, ik ga het zelf doen?
Ik heb dat in't verleden nog gedaan en da's zeer goed gelukt. Was toen op een zichtbare plaats. Nu zit de roest op niet zichtbare plaatsen, dus beter kan gewoon niet !
Dat gaat mij geen 900 euro aan materiaal kosten voor beide kanten hoor
Als je weet wat een litertje lak kost en wat de overzet stukken kosten
Der is herstellen en herstellen he.
Ma bon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenZeg ik dat dan? Ik bedoel 450 in totaal eh ?
Als je weet wat een litertje lak kost en wat de overzet stukken kosten
Der is herstellen en herstellen he.
Ma bon
Bwoah, komt wel goed. Ik zou er juist ne keer aan moeten beginnen. Eens ik begin, komt dat goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenAbon, ik dacht 450 per kant dat je zei.
Bwoah, komt wel goed. Ik zou er juist ne keer aan moeten beginnen. Eens ik begin, komt dat goed
Comment
Comment