Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CLASSIC SUMMER MEET elke woensdagavond 04/05/11 tot en met 28/09/11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weer een prachtige editie met veel wagens, nieuwe gezichten, lekker zonneke ... de ijsjesverkoper was ook weer gelukkig Klikken op foto voor meer ...

Comment

• C&B komt volgende week nog eens met redelijk wat volk (zoals het er nu naar uit ziet )

Comment

• Dit is één van de reacties op het ccc-forum die ik eens extra wil quoten Het geeft perfect weer hoe men over deze meeting denkt en praat

[quote name='blueattack' timestamp='1311883895' post='127711']
        Voor mij was het de eerste keer dat ik erbij was gisteren met mijn thunderbird !
        Ik had gehoord van mijn jongere broer dat het serieus de moeite was ! maar dit overtrof echt alles !
        Ik heb nog nooit zo een mooie collectie wagens bij elkaar gezien, en wat een respect er voor de wagens getoond wordt is abnormaal !

Aan de organisatie en de deelnemers een dikke proficiat !!!
        Mij zien jullie zeker terug de komende weken !!!
        [/quote]

[quote name='Black57' timestamp='1311885215' post='127712']
        Dank u wel vanwege het team voor de lovende woorden, bleuattack!!
        we zijn zelf eigenaars en liefhebbers en vonden dat het tijd werd en dat er eens iets moest komen voor mensen met onze hobby in Genk ipv alleen maar fietscafé's.
        De CSM is ook opgezet om de echte liefhebbers bij elkaar te krijgen in de zomermaanden en het opzet slaat aan merken we al van vorig jaar!!
        Elke week komen er weer nieuwe gezichten en voertuigen bij zoals jijzelf en de beste reclame is nog steeds :db: de mond tot mond reclame hé
        Dus vertel het verder zou ik zeggen!! grtn en tot binnenkort dan hé!
        BTW: dank u wel aan al de mensen die de foto's maken en online zetten!!! [/quote]

Inderdaad, dit is waarom het zo'n unieke meeting is .... vertel het verder

Comment

• niet te geloven als je nu naar buiten kijkt, maar als je de wolkenkaarten bekijkt ... kan het vanavond weer een droge editie worden, maar 't zal op het randje worden Ach 't is al een paar keer gelukt, dus wie weet ...

Comment

• 't was omdat het de 13de editie was, dat het niet droog wou blijven

Nu, zo nat was het niet ... de grootste kikker heeft heel de tijd in t-shirt gestaan en ik heb mijn regenjas die ik uit voorzienigheid meegenomen had, uitgedaan. Denniske is cabrio naar daar gekomen en heeft zelfs nog enkele cabrioritjes gemaakt. Het miezerde, maar echt regenen deed het gelukkig niet. Nog tot bijna 21u45 op terras gezeten.

Foto's zijn voor vannacht ... nu nog een lange dag op het werk

Comment

• OPROEP GETUIGEN
              Vorige week is aan de inrit van de parking een ongeval gebeurd. Er bestaan verschillende versies over hoe het ongeval gebeurd is en men is op zoek naar "oog"getuigen die het ongeval hebben "zien" gebeuren. Geef ons even een mailtje of een pb-tje en we geven het door aan de betrokkenen.

Comment

• De volgende editie belooft weer een "droge" te worden

Hier nog de foto's van vorige week (getrokken door de jongste kikker)

Comment

• Foto's van de prachtige editie van woensdag 10/8 ... de veertiende editie

Comment

• Als het weer het toelaat zijn wij woensdag ook nog eens van de partij
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                      Als het weer het toelaat zijn wij woensdag ook nog eens van de partij
                      Goed idee, het weer zal woensdag mooi zijn en er zal weer een grote opkomst zijn met enkele speciallekes, zoals ze zelf reeds gemeld hebben, hopelijk doen ze het ook wat ze beloven. Zeker komen zou ik zeggen.

Comment

• Het was gezellig
                        www.opelklassiek.be

Comment

• Ik ben er vandaag niet geraakt.... andere verplichtingen gehad vandaag....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                            Het was gezellig
                            Ik kon er niet bij zijn ... was om half 6 nog op mijn werk ...
                            Benzine
                            '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                            '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                            Diesel
                            '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                            '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                            '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                            '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                            '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Vanaf de 7de september ben ik er terug bij!
                              De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                              1990 Volvo 344
                              1991 Mercedes W124 230CE
                              2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                              1980 Volkswagen Derby CLS
                              1990 Mercedes W124 230CE
                              2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                                Vanaf de 7de september ben ik er terug bij!
                                Katrijn !
                                Benzine
                                '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                Diesel
                                '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                  Katrijn !
                                  Als ze al terug is dan
                                  De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                  1990 Volvo 344
                                  1991 Mercedes W124 230CE
                                  2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                  1980 Volkswagen Derby CLS
                                  1990 Mercedes W124 230CE
                                  2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• CSM

Oorspronkelijk geplaatst door Luc Turbo 2 Bekijk Berichten
                                    Ik ben er vandaag niet geraakt.... andere verplichtingen gehad vandaag....

Het was een topdag vandaag! We hebben een nieuw record gehaald, 183 voertuigen! De sfeer was enorm goed en gezellig, de café en het terras zaten weer vol. Foto's zullen nog volgen door de kikkers hoop ik!!!
                                    Ik weet niet hoe ik ze hier moet plaatsen! Volgende week weer zo een zomerse avond volgens het weerbericht. Dus zeker komen 24 augustus! Het loopt nog door tot en met 28 september!!

Greetzzzzz Black57

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                      Ik kon er niet bij zijn ... was om half 6 nog op mijn werk ...
                                      Ik ook Speciaal halve dag verlof gepakt: 't was gezellig.

Misschien wel de laatste keer geweest dit jaar, de dagen korten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black57 Bekijk Berichten
                                        Het was een topdag vandaag! We hebben een nieuw record gehaald, 183 voertuigen! De sfeer was enorm goed en gezellig, de café en het terras zaten weer vol. Foto's zullen nog volgen door de kikkers hoop ik!!!
                                        Ik weet niet hoe ik ze hier moet plaatsen! Volgende week weer zo een zomerse avond volgens het weerbericht. Dus zeker komen 24 augustus! Het loopt nog door tot en met 28 september!!

Greetzzzzz Black57
                                        De kikkerfamilie was niet voltallig, maar ik hoor langs alle kanten dat het geweldig geweest is Moet meer op verlof gaan, dan krijg je meer volk De fototoestellen liggen te wachten tot ik terug thuis ben ... maar je ziet het, ik volg op een afstand

Comment

• maar je ziet het, ik volg op een afstand ????
                                          lijkt meer op controle ........

Comment

Working...
                                          X