Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CLASSIC SUMMER MEET elke woensdagavond 04/05/11 tot en met 28/09/11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• CLASSIC SUMMER MEET elke woensdagavond 04/05/11 tot en met 28/09/11

Ik weet niet of het hier op de juiste plaats staat, maar aangezien de oldtimerkalender hier ook staat, zet ik het ook maar Als het niet op de juiste plaats staat, wil de moderator dan verplaatsen?

Op woensdag 4 mei 2011 gaat het Themacafé “officieel” verder met de wekelijkse avondmeeting zoals hij vorig jaar genoemd werd.
    Maar de meeting krijgt een andere naam, namelijk:

“CLASSIC SUMMER MEET”

Een vrije meeting voor liefhebbers van oude en/of speciale voertuigen:
    Europees en amerikaans treft elkaar hier!
    Trucks, klassieke auto’s, hotrods, lowriders, buggy’s, moto’s, brommers, scooters, cruiserbikes, enz……
    Zelfs een stoombus heeft vorig jaar de weg naar ons gevonden .

Zoals we vorig jaar begonnen in As en later aan KRC-Genk zijn geëindigd is
    iedereen welkom, als jullie maar met goede bedoelingen komen.

Hoe laat : 18u00 tot ???

Waar: Parking tegenover het Themacafé aan het KRC-GENK voetbalstadion

Stadionplein 4 in 3600 Genk

Er is een groot terras met zicht op de parking met de mogelijkheid tot een drankje en/of een hapje. Hun keuken is super!

De meeting is volledig gratis en iedereen die komt, komt op zijn eigen verantwoordelijkheid.
    “Er wordt verwacht dat jullie rustig rijden op de parking en omliggende wegen”.

Het enige grote verschil met vorig jaar is dat het vanaf heden “zwart op wit”
    erkend is als een “Manifestatie” door de Stad Genk.

Er zullen vanaf woensdag 4 mei 2011 in totaal 22 woensdagen zijn dat jullie naar de Classic Summer meet kunnen komen.
    De laatste van het seizoen zal op woensdag 28 september 2011 zijn.

We willen er gewoon gezellige avonden van maken onder liefhebbers.

Hopelijk kunnen we jullie talrijk begroeten op de kick-off 4 mei 2011
    en/of één van de volgende “CLASSIC SUMMER MEET”meetings.

Avec Gentlemen Drivers, la conduite devient bien plus qu'un simple déplacement : c'est un véritable art. Grâce à ce site contributif, explorez les secrets

Het Themacafé
    Tel. 089/848417
    black57@live.be

Tot hoe laat duurden die treffens vorig jaar ongeveer? Want als ik midweek eens een oldtimerritje pleeg, dan is dat meestal al na 20u. Is het dan rond pakweg 20u30 nog de moeite om aan te komen?

Zijn er foto's van vorig jaar?

Ik heb wel eens zin om dit seizoen naar zo'n summermeet te komen, gezellig initiatief

Comment

Leuk initiatief maar spijtig dat het zo ver is
      1984 BMW M635CSi F u n
      1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

'k ga er dit jaar toch eens proberen te geraken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
          Tot hoe laat duurden die treffens vorig jaar ongeveer? Want als ik midweek eens een oldtimerritje pleeg, dan is dat meestal al na 20u. Is het dan rond pakweg 20u30 nog de moeite om aan te komen?

Ik heb wel eens zin om dit seizoen naar zo'n summermeet te komen, gezellig initiatief
          Om 20.30u begint het zo wat leeg te lopen, maar er zijn er altijd die blijven tot het donker is Ik ben even aan 't kijken waar je de meeste foto's terugvindt ... en dat is niet in mijn weblog, daar is telkens voor elke woensdag een nieuwe log gemaakt. Het beste overzicht vind je hier http://www.cccforum.be/forum/index.p...1&#entry117113 . Vooral die oudste op stoom was geweldig !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
            Leuk initiatief maar spijtig dat het zo ver is
            't ligt er natuurlijk aan van waar je moet komen ... wij hebben het zelfs een paar keer met 2 wagens vanuit Lommel gedaan Moet je nagaan. Ik werk in Genk, eerst naar Lommel en dan terug naar Genk ... want oldie mag niet gebruikt worden voor woon-werkverkeer Maar ik had het er graag voor over

Comment

Als de tijd er is/ het weer mee zit kom ik ook zeker eens tot ginder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                'k ga er dit jaar toch eens proberen te geraken
                Zeker doen ... fijne sfeer, de moeite waard

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                  Als de tijd er is/ het weer mee zit kom ik ook zeker eens tot ginder.
                  Mooi, dat kunnen een paar mooie shoots worden Plaats is er genoeg

Comment

ik kom ook zeker eens af, is 2 minuten van mijn deur.
                    1993 E34 520i

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49516

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fiction89 Bekijk Berichten
                      ik kom ook zeker eens af, is 2 minuten van mijn deur.
                      En zo gaan wij ook eens een paar gezichten van het autoforum leren kennen Vorig jaar hebben we bijna alle edities meegemaakt .... breng jullie vrienden mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

Awel ik ook Lijkt me wel nekeer plezant! en terwijl een pint pakken
                        www.opelklassiek.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                          Awel ik ook Lijkt me wel nekeer plezant! en terwijl een pint pakken
                          Goed idee Opelfreak, breng de Ranger mee,die wil ik wel eens zien, heb dat altijd een vette bak gevonden!
                          Grtzz Paul (Black57)

Comment

Daar gaan we ook een aantal keer proberen aanwezig te zijn.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Hier ga ik ook eens naar toe proberen te komen se! Als hier mensen van het forum gaan, laat hier dan maar weten wanneer jullie juist gaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black57 Bekijk Berichten
                                Goed idee Opelfreak, breng de Ranger mee,die wil ik wel eens zien, heb dat altijd een vette bak gevonden!
                                Grtzz Paul (Black57)
                                Ja gaat wss de Ranger zijn dan
                                www.opelklassiek.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black57 Bekijk Berichten
                                  Grtzz Paul (Black57)
                                  Ha, iniatiefnemer heeft zijn weg ook zijn weg naar hier gevonden Komt wel goed Paul

Comment

Lijkt me ook een leuk initiatief, alleen woon ik terug aan de verkeerde kant van de wereld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                                      Lijkt me ook een leuk initiatief, alleen woon ik terug aan de verkeerde kant van de wereld
                                      Toch ideaal voor een daguitstap naar Limburg ... Dagje Bokrijk en tegen sluitingstijd rijd je door naar de meeting

Comment

kan zijn dat wel eens kom kijken... offiele manifestatie dus ook O platen mogen buiten komen

Comment

Working...
                                        X