Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CLASSIC SUMMER MEET elke woensdagavond 04/05/11 tot en met 28/09/11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

super!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichten
      kan zijn dat wel eens kom kijken... offiele manifestatie dus ook O platen mogen buiten komen
      Dag Floor, inderdaad de meeting is erkend als manifestatie,
      laat me weten als je met je 1949 Merc komt, dan breng ik de mijne ook mee.
      De mijne is vrijwel origineel gebleven.
      Lijkt me wel een unieke kans om ze eens samen te zetten!Niet?
      grtzz
      Paul (Black57)

Comment

die gaat tegen dan nog niet klaar zijn maar als hij al op platen staat heb ik em bij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
          Awel ik ook Lijkt me wel nekeer plezant! en terwijl een pint pakken
          Hoor ik "een pint pakken " op een mooie zomerse avond ...

Ik kom dan ook eens. k' Zal nog zien met welke kar ... de Polo is uitgesloten das te ver
          Benzine
          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
          Diesel
          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
            Hoor ik "een pint pakken " op een mooie zomerse avond ...

Ik kom dan ook eens. k' Zal nog zien met welke kar ... de Polo is uitgesloten das te ver

Das zeker da denk da er wel wa volk meegaat dan
            www.opelklassiek.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
              Das zeker da denk da er wel wa volk meegaat dan
              plaats genoeg

Comment

Yep Froggy heeft gelijk, aan plaats te kort zal het niet liggen, breng mee wie je wil.

Comment

Dat is dichtbij.... kom ik ook eens langs !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                    Tot hoe laat duurden die treffens vorig jaar ongeveer? Want als ik midweek eens een oldtimerritje pleeg, dan is dat meestal al na 20u. Is het dan rond pakweg 20u30 nog de moeite om aan te komen?

Zijn er foto's van vorig jaar?

Ik heb wel eens zin om dit seizoen naar zo'n summermeet te komen, gezellig initiatief
                    Hoi Tigra!
                    Vorig jaar was de meeting nog niet erkend als manifestatie en daardoor gingen velen al naar huis eer het echt donker werd. Vooral als ze van verder weg kwamen, maar vanaf dit jaar maakt het niet meer uit. De wetgeving in verband met het uitvoeren van testritten tussen zonsopgang en zonsondergang is nu niet meer van toepassing omdat je nu naar een manifestatie komt en dan vervalt die regel. Ikzelf ben ooit in Leopoldsburg tijdens het Harley Davidson treffen aan de kant gezet met mijn Chevrolet en "O"plaat en ben moeten voorkomen op de rechtbank. Heb daar mijn gelijk gekregen en is het PV van de tafel geveegd. Je mag in de donker rijden met een "O"plaat ivm een manifestatie. Goed hé.

Grtzz Paul

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc Turbo 2 Bekijk Berichten
                      Dat is dichtbij.... kom ik ook eens langs !
                      Luc, zaterdag op de beurs zal iemand je brengen wat je me gevraagd hebt, 6 stuks.
                      Alvast bedankt. grtn
                      Paul
                      Last edited by ; 13/03/2011, 11:16.

Comment

Ik heb ook al dikwijls bij avondritten van onze VW-club met een O-plaat in den donkere gereden, en idd dan mag het
                        Benzine

Diesel

Comment

Spijtig dat het zo ver is en dat het op een woensdag is .
                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Classic Summer Meet

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                            Spijtig dat het zo ver is en dat het op een woensdag is .
                            Vorig jaar kwam er nog iemand van Mechelen tot in As/Genk, Gameskeeper is zijn naam op het CCC forum. Rijdt met een rode camaro (of Firebird ik vergis me waarschijnlijk weer).
                            Het loont zeker de moeite als het mooi weer is. Je kan het altijd koppelen aan een dagje Bokrijk in de vakantie en dan naar de CSMeet om 18u hé.
                            grtz Black57

Comment

vanaf wanneer wordt iet erkend als manifestatie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichten
                                vanaf wanneer wordt iet erkend als manifestatie
                                In ons geval is het erkend door een officiele instantie, namelijk "Stad Genk" en de politie van Genk is hierover op de hoogte gebracht.
                                Maar op de site van de Belgische Federatie voor Oude Voertuigen BFOV staat dit als uitleg.
                                Dit gaat dus over de "Belgische wetgeving" ivm een manifestatie!

Wat is een behoorlijk toegelaten manifestatie?
                                De wet heeft geen enkele definitie gegeven betreffende een behoorlijk toegelaten manifestatie. Er wordt nergens melding gemaakt dat het moet gaan om een oldtimermanifestatie. Er wordt ook niet bepaald dat de manifestatie moet georganiseerd worden door een club of erkende vereniging.
                                Het moet dus zeer ruim geïnterpreteerd worden en moet eigenlijk de toeristische rally’s en rondritten omvatten georganiseerd door clubs en andere oldtimerverenigingen maar ook andere samenkomsten georganiseerd door bepaalde instanties, zoals beurzen, tentoonstellingen, … Deze opsomming is niet beperkend en hoeft niet noodzakelijk iets te maken te hebben met de oldtimers.
                                De BFOV heeft kennis van verschillende gerechtelijke dossiers die zonder gevolg geklasseerd werden omdat de rechter van de politierechtbank niet kon aantonen dat er een verband moest bestaan tussen de manifestaties en de oldtimers.
                                Het bijwoord « toegelaten » is enkel van toepassing als er werkelijk een toelating vereist is. Daar waar de hierboven vermelde manifestaties nooit aan een voorafgaandelijke toelating zijn onderworpen. Deze manifestaties zijn dus niet verboden, dus zijn ze toegelaten. Dit is het standpunt van de Federale Overheidsdienst Mobiliteit en Vervoer, vroeger Ministerie van Verkeer en Infrastructuur genoemd.
                                Hoe het bewijs leveren dat ik mij naar een behoorlijk toegelaten manifestatie begeef?
                                Alhoewel het geen verplichting is, is het best dat je in de wagen de uitnodiging van deze manifestatie bij hebt, bijvoorbeeld in de vorm van een clubblad, een fax van de uitnodiging die bevestigd dat u met de oldtimer naar deze bestemming rijdt. Indien u dit toch niet bij heeft, dan kan dit bewijs steeds nadien voorgelegd worden in samenspraak met de tussenkomende inspecteur van politie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black57 Bekijk Berichten
                                  Vorig jaar kwam er nog iemand van Mechelen tot in As/Genk, Gameskeeper is zijn naam op het CCC forum. Rijdt met een rode camaro (of Firebird ik vergis me waarschijnlijk weer).
                                  Het loont zeker de moeite als het mooi weer is. Je kan het altijd koppelen aan een dagje Bokrijk in de vakantie en dan naar de CSMeet om 18u hé.
                                  grtz Black57
                                  Gameskeeper zit hier ook op het forum als "Timmie"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk Berichten
                                    Gameskeeper zit hier ook op het forum als "Timmie"
                                    OK goed om te weten, is het nu een Camaro of en Firebird waar hij mee rijdt?? Ik kan het maar niet onthouden.

Comment

Jullie komen zo te horen (bijna) allemaal ook naar de limburghal volgend weekend?!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                        Jullie komen zo te horen (bijna) allemaal ook naar de limburghal volgend weekend?!
                                        Ikke ook !!

Ik zit alleen met die stomme werken op de E313 Heb al 2 keer meer dan 2 uur vastgezeten
                                        Benzine

Diesel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                          Ik zit alleen met die stomme werken op de E313 Heb al 2 keer meer dan 2 uur vastgezeten
                                          Is dat alleen richting Limburg of ook richting Antwerpen?

Comment

Working...
                                          X