Oorspronkelijk geplaatst door froggy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CLASSIC SUMMER MEET elke woensdagavond 04/05/11 tot en met 28/09/11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door maxke Bekijk Berichtengelieve int vervolg me ff te waarschuwen als je ne foto van me trekt amai ziet niet uit !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk BerichtenFuck zeg wat een zalige karren alweer. Waarom moet dat zo'n verdomd eind weg zijn...BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenWat is ver in Belgie....En Limburg kan mij wel altijd bekoren. Over veertien dagen of drie weken kom ik ook eens kijken en hopelijk met de Vitesse
Comment
-
Als de Vitesse klaar is met alle plezier....BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Ik kom ook nog eens kijken.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenOok nog eens aangenaam.
Die Alpine was een kennis van u? Voor mij absoluut dé kar vandaag, man man
Froggy + wederhelft en Black57 ook aangename kennismaking. Iedereen herkende Dennis en mij precies van de hamburger-foto's
en tja, hoe zou het komen dat ze jullie herkennen ?????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc Turbo 2 Bekijk BerichtenJa die man ken ik heel goed ! is ook een heel mooie auto !
en tja, hoe zou het komen dat ze jullie herkennen ?????
Absoluut geen idee
*fluit rustig verder*
Comment
-
Was weer gezellig!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenWas weer gezellig!
Comment
-
-
In middagpauze niet meer hier geraakt, dan maar tijdens een koffie
Klikken op onderstaande voor fotootjes
Comment
-
Even nog ter informatie
Ik krijg elke week vragen van de deelnemers waarom deze meeting niet op v8meetings staat. Ik geef dan ook telkens het antwoord, vraag het hem even zelf en stuur hem een mailtje, maar dat durven ze dan weer niet.
Ik ga zijn antwoord hier even in het kort neerzetten ... want ik heb dat dus wel gevraagd aan v8meetings : op zijn kalender komen alleen maar 100% USA meetings te staan. Op mijn antwoord dat er in Kerkrade toch ook niet-USA-cars staan, kreeg ik als antwoord dat zij hun meeting anders verwoord hebben op de affiche en dus wel op de kalender mogen. Ik heb als antwoord de link met onze foto's van Kerkrade doorgestuurd met de vraag om deze eens goed te bekijken, maar daar is geen antwoord meer op gekomen. 't zullen daar allemaal USA-opel-wartburg-MG-mercedes-BMW-etc-cars zijn die daar staan (Pas op dit is geen steek naar Kerkrade, want dat is een prachtige meeting en is ten zeerste aanbevolen)
Voila, hoop dat dit tot antwoord kan dienen voor al degene die nog met die vraag zaten
Comment
Comment