Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CLASSIC SUMMER MEET elke woensdagavond 04/05/11 tot en met 28/09/11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk Berichten
    Klikken op onderstaande foto en je kan 3 foto-albums bekijken

gelieve int vervolg me ff te waarschuwen als je ne foto van me trekt amai ziet niet uit !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door maxke Bekijk Berichten
      gelieve int vervolg me ff te waarschuwen als je ne foto van me trekt amai ziet niet uit !
      Vanavond een nieuwe maken ? 't weer zit alvast goed

Comment

• Foto's van de zesde editie ... klikken op onderstaande

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
          Fuck zeg wat een zalige karren alweer. Waarom moet dat zo'n verdomd eind weg zijn...
          Wat is ver in Belgie....En Limburg kan mij wel altijd bekoren. Over veertien dagen of drie weken kom ik ook eens kijken en hopelijk met de Vitesse
          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
            Wat is ver in Belgie....En Limburg kan mij wel altijd bekoren. Over veertien dagen of drie weken kom ik ook eens kijken en hopelijk met de Vitesse
            Voila dat is de spirit! Breng dan mooi weer mee als je afkomt!

Comment

• Als de Vitesse klaar is met alle plezier....
              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Voor morgen voorspellen ze weer zomer

Comment

• Weekje overgeslagen, maar morgen normaal opnieuw aanwezig
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Ik kom ook nog eens kijken.
                    1991 Mazda MX-5 NA
                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Ik heb jou gezien.

Comment

• ik heb jullie allebei gezien

Comment

• Ook nog eens aangenaam.
                          Die Alpine was een kennis van u? Voor mij absoluut dé kar vandaag, man man

Froggy + wederhelft en Black57 ook aangename kennismaking. Iedereen herkende Dennis en mij precies van de hamburger-foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                            Ook nog eens aangenaam.
                            Die Alpine was een kennis van u? Voor mij absoluut dé kar vandaag, man man

Froggy + wederhelft en Black57 ook aangename kennismaking. Iedereen herkende Dennis en mij precies van de hamburger-foto's
                            Ja die man ken ik heel goed ! is ook een heel mooie auto !

en tja, hoe zou het komen dat ze jullie herkennen ?????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc Turbo 2 Bekijk Berichten
                              Ja die man ken ik heel goed ! is ook een heel mooie auto !
                              De laatste 2 keren is dus al telkens een Franse wagen mijn "dé kar van de meeting" geweest. Damn

en tja, hoe zou het komen dat ze jullie herkennen ?????
                              *kijkt fluitend rond*

Absoluut geen idee

*fluit rustig verder*

Comment

• Was weer gezellig!
                                1991 Mazda MX-5 NA
                                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                  Was weer gezellig!
                                  dat was het zeker weer !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk Berichten
                                    Foto's van de zesde editie ... klikken op onderstaande

Wat een magistrale wagen!

Comment

• Jaja, 't was weer genieten gisteren Normaal zet ik mijn foto's tijdens mijn middagpauze online... als ik dan nog internet heb, want het valt hier telkens uit

Comment

• In middagpauze niet meer hier geraakt, dan maar tijdens een koffie

Klikken op onderstaande voor fotootjes

Comment

• Even nog ter informatie

Ik krijg elke week vragen van de deelnemers waarom deze meeting niet op v8meetings staat. Ik geef dan ook telkens het antwoord, vraag het hem even zelf en stuur hem een mailtje, maar dat durven ze dan weer niet.

Ik ga zijn antwoord hier even in het kort neerzetten ... want ik heb dat dus wel gevraagd aan v8meetings : op zijn kalender komen alleen maar 100% USA meetings te staan. Op mijn antwoord dat er in Kerkrade toch ook niet-USA-cars staan, kreeg ik als antwoord dat zij hun meeting anders verwoord hebben op de affiche en dus wel op de kalender mogen. Ik heb als antwoord de link met onze foto's van Kerkrade doorgestuurd met de vraag om deze eens goed te bekijken, maar daar is geen antwoord meer op gekomen. 't zullen daar allemaal USA-opel-wartburg-MG-mercedes-BMW-etc-cars zijn die daar staan (Pas op dit is geen steek naar Kerkrade, want dat is een prachtige meeting en is ten zeerste aanbevolen)

Voila, hoop dat dit tot antwoord kan dienen voor al degene die nog met die vraag zaten

Comment

Working...
                                          X