Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wagens van 1970 tot 1990 gezocht voor langspeelfilm "Team Mario"
De Polo en Golf mogen meedoen Wel op een donderdag avond 17h tot 3h . Dan moet ik verlof nemen en vroeger stoppen op mijn werk . En ik kan maar in 1 auto rijden
De E30 en Jetta ook.
Ook nog aan het uitzoeken hoe ik 1 van de 2 auto's daar ga krijgen. Zal ook verlof moeten nemen (donderdag en vrijdag).
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
niet na zonsondergang TENZIJ MEN TERUGKOMT VAN EEN EVENEMENT.
je moet natuurlijk wel kunnen staven dat je van een evenement komt
Let op want de wetgeving rond Oldtimers is weeral in verandering. Ze zouden dan wel dag en nacht gebruikt kunnen worden en niet alleen voor meetings. Wel met een X-jarige oppervlakkige keuring (Lichten, enz,...) Ik ben toch blij dat ik maar één auto heb met O-plaat zenne
Kadett A Coupe 1000 ['65], Kadett B Sedan 1.1N ['68], Kadett B Coupe 'Rallye' LS 1.2S+['72], Kadett C1 City DeLuxe 1.2S Automatic ['76], Kadett C2 Coupe DeLuxe 1.2N ['77], Kadett D Sedan 1.2N ['80], Kadett D 4D 1.3N Automatic ['82], Manta A 1.6SR (2.0S) ['74], Manta B1 2.0S ['81], Volvo 145 B20A ['70], Volvo 850GLT B5204FS ['95]
Ben ik de enige die 50 euro een nogal lachwekkende vergoeding vindt ?
Als je niet in de buurt woont moet je al opletten of je rijdt meer naft op dan dat. Welk uurloon hebben ze dan nog in gedachte ?
Als ze natuurlijk genoeg kandidaten vinden die het voor de eer doen om hun auto in een speelfilm te krijgen, waarom zouden ze dan een echte vergoeding geven he.
Ben ik de enige die 50 euro een nogal lachwekkende vergoeding vindt ?
Als je niet in de buurt woont moet je al opletten of je rijdt meer naft op dan dat. Welk uurloon hebben ze dan nog in gedachte ?
Als ze natuurlijk genoeg kandidaten vinden die het voor de eer doen om hun auto in een speelfilm te krijgen, waarom zouden ze dan een echte vergoeding geven he.
Ik, WV en Elio (en nog iemand dacht ik?) komen vanuit het Antwerpse. Reken dus op een 20 euro naft. Dan is het een vergoeding van 30 euro voor 8 uur, waardoor je dus betaald wordt om naar een minimeeting te komen en plezier te hebben.
En ik doe het niet voor het geld, ik doe het voor het plezier.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Ik vraag me enkel een beetje af hoe het zit met de verzekering. Zijn onze auto's op de set uberhaupt verzekerd als er schade zou veroorzaakt worden?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment