Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat wil ik toch even tegenspreken Tim . Beide reportages zijn super , alleen vanuit een ander oogpunt genomen
Kristal
Ps : Die Nederlandse Berlina is supermooi met die gele Carello 's
Inderdaad, die van u moet zeker niet onder doen Tim
Jammer genoeg heb ik ze niet genomen maar diegene met wie ik geweest was,
maar zal het hem zeker laten weten !
Al was het ook spijtig dat op het einde hij problemen had met z'n fototoestel waardoor we maar 1 foto van de parking meer konden nemen
Al was het ook spijtig dat op het einde hij problemen had met z'n fototoestel waardoor we maar 1 foto van de parking meer konden nemen
idd, en ook geen foto's kunnen nemen van de andere classics die er nog waren. Ik wou ook veel meer foto's van de XJR-15 nemen maar die stond in een hoekje geduwd + en er was slechte belichting.
idd, en ook geen foto's kunnen nemen van de andere classics die er nog waren. Ik wou ook veel meer foto's van de XJR-15 nemen maar die stond in een hoekje geduwd + en er was slechte belichting.
Met een simpele Nikon Coolpix 5600
(5MP, 3x zoom, 34-102mm, f/2.8-4.9)
Geen slechte camera maar het nadeel eraan is dat hij alles zelf berekend. Je kan niet echt veel zelf instellen buiten een paar ingestelde opties kiezen.
Ik heb de foto's wel een beetje bewerkt in photoshop. (iets meer contrast + lichtintensiteit)
Met een simpele Nikon Coolpix 5600
(5MP, 3x zoom, 34-102mm, f/2.8-4.9)
Geen slechte camera maar het nadeel eraan is dat hij alles zelf berekend. Je kan niet echt veel zelf instellen buiten een paar ingestelde opties kiezen.
Ik heb de foto's wel een beetje bewerkt in photoshop. (iets meer contrast + lichtintensiteit)
't nadeel met bewerkte foto's is natuurlijk dat ik niet de oorspronkelijke kwaliteit kan beoordelen, maar te zien aan het huidige resultaat kunnen die zeker niet slecht zijn geweest. Zo zie je maar weer wat ik hier al jaren probeer te vertellen: met een simpele compact kan je mooie foto's maken!
Als je niet veel zelf kunt instellen is dat wel serieus irritant; kan er van meespreken (sony DSC-P51) maar met sommige van de huidige compacts kan je echt wel veel; als ik zie wat ik als ik volledig manueel werk uit de canon powershot A530 van m'n ouders kan halen
Bedankt voor de shots ik ging normaal zelf eens zijn geweest maar kwas totaal vergeten dat het dat weekend was
Als je niet veel zelf kunt instellen is dat wel serieus irritant; kan er van meespreken (sony DSC-P51) maar met sommige van de huidige compacts kan je echt wel veel; als ik zie wat ik als ik volledig manueel werk uit de canon powershot A530 van m'n ouders kan halen
Mja die Nikon doet compleet alles zelf eigenlijk. Moest ik nu echt naar superveel evenementen gaan en meer geintresseerd zijn in fotografie zou ik wel sparen voor een deftige Nikon zoals een D70 ofzo. Maar voor de tijd en hetgeen ik nu een camera gebruik zou dat echt een veel te dure aankoop zijn.
Comment