Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tour du Limbourg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tour du Limbourg

Op zondag 24 september hebben we meegereden met de "Tour du Limbourg" van de VVK, afdeling Beringen-Lommel. Ik moet zeggen dat dit de mooiste rit van het jaar geworden is

Zondag waren we met enkele wagens te gast bij de oldtimerrit "Tour du Limbourg" georganiseerd door een bevriend VVK-lid (Vlaamse Vehikel Klub).

Een prachtige rondrit zondag... Ik hoop dat de foto's de pracht een beetje kunnen overbrengen op jullie

De rondrit vertrok vanuit Zonhoven en was circa 120 km en zocht de groene hoekjes van de provincie op. Het werd een gevarieerde rit die af en toe de allures van een ralley kreeg.

Sommigen genoten er zo van, dat ze als het ware uit zich zelf traden

We konden er verschillende wagens bewonderen van allerlei origine. Natuurlijk ook AMI'S

Enkele van de AMI's die we gezien hebben

Het was een gevarieerde rit die ons de groenste plekjes van onze provincie liet zien. Echt een parel van een rondrit onder een hemel van bladeren , door boomgaarden en pittoreske dorpskommen.

Sommige stukken waren zo goed, dat we ze twee keer deden

We werden hartelijk onthaald door de organisatoren op het circuit ; aan interesse voor de wagens geen gebrek

Op het circuit van Zolder vond er een oldtimerbeurs plaats, wat zeker de moeite waard was, en dit was allemaal gratis toegankelijk Daar kunnen de grote beurzen nog iets van leren. Was leuk om zo langs de pitboxen de cruisen en de bewonderende blikken voor al het moois dat er stond en reed

We hebben er met volle teugen van genoten : zeker toen we 's morgens het gezelschap kregen 2 CCC-ers met een opmerkelijke 8-cylinder

Ik moet zeggen dat we zo genoten hebben, dat we geen selectie in de foto's gemaakt hebben en alles in een album gestoken hebben

Dit is een rit die we zeker nog een keer willen doen, puur genieten

Dus een dikke 10 voor de organisatoren en we hopen dat er de volgende keer ook kunnen bij zijn

Wie de rit wil meebeleven kan naar ons fotoverslag van de rit gaan : http://www.mijnalbum.nl/Album=L4XHQTDB

Er zijn plannen om van deze eerste Tour du Limbourg een jaarlijkse meeting te maken ! Ik zou zeggen : zeker doen jongens, een aanrader voor elke oltimerliefhebber !!!

Best samenvoegen met het topic van de ruilbeurs, met titelverandering natuurlijk.

Comment

Ik dacht dat het beter apart stond, omdat het een andere organisatie is

De beurs was het eindpunt van een organisatie door VVK en niet door de mensen van Zolder. Ik weet het niet, moderator mag van mij veranderen indien dit noodzakelijk is

Comment

Laat dit maa rstaan. Staat hier goed. en mooie foto's trouwens.
        ben jaloers dat ik men kevertje nog steeds niet terug heb. en denk dat kristal ook teleurgesteld gaat zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
          ben jaloers dat ik men kevertje nog steeds niet terug heb. en denk dat kristal ook teleurgesteld gaat zijn.
          is die kever nog altijd niet in orde?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
            is die kever nog altijd niet in orde?
            neen
            nog steeds geen bericht gehad.
            tbegint erg te worden.
            Denk dat hij hem in stukjes aan het verkopen is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
              Inderdeed . En dat slaat zowel op die mooie foto's al op de teleurstelling

Ik wist weer van niets en het ziet er prachtig uit . Volgende keer het evenement hier aankondigen graag . Dan hebben jullie der een Spiderveloce van 1967 bij

Kristal
              Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Working...
              X