Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer uit engeland

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• oldtimer uit engeland

beste,

ik sta op het punt een engelse oldtimer (daimler uit 1981) aan te kopen. De wagen komt uit engeland, en staat reeds een 3-tal jaar in belgie, maar is nog nooit ingeschreven of gekeurd.
    Kan iemand mij vertellen welke weg er moet afgelegd worden om deze wagen, ingeschreven als oldtimer, op de baan te krijgen, en vooral: welke papieren moeten er aanwezig zijn op punt van de aankoop?

alvast bedankt!

Ik heb met zoiets te doen, problemen met de douane gehad.

Ik kocht een Kadett met duitse papieren, in Antwerpen. Ik had dus alleen een factuur van de belgische verkoper.

Zo kreeg ik de papieren niet in orde, want blijkbaar moet de wagen ingeschreven worden door de persoon die hem in het buitenland kocht, of beter gezegd, wiens naam op de buitenlandse factuur staat.

Uiteindelijk wat gesjoemeld en een papier opgemaakt waarop ik hem zogezegd uit Duitsland gehaald heb, toen was het in orde
    www.opelklassiek.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
      Uiteindelijk wat gesjoemeld en een papier opgemaakt waarop ik hem zogezegd uit Duitsland gehaald heb, toen was het in orde
      Belgische overheidsregeltjes
      1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
      2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
      2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
      -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

heb dat een dikke 2 jaar geleden ook gedaan.
        Eerst naar douane met engelse aankoopfactuur en autopapieren.
        Daarna met douanedocument en engels inschrijvingsbewijs naar de keuring.
        Dat is alles.

Comment

Working...
        X