Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie herkent deze auto's?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mercedes Ponton gemaakt van '53 - '62 . Maar door de nummerplaat kan ik zien dat de wagen in '62 is ingeschreven . 3 cijfers en 2 letters in willekeurige volgorde . Van '62 tot'71 . De nummerplaat ziet er niet nagelnieuw uit , dus ik denk dat de foto rond '64 , '65 is .

Comment

• Voor alle duidelijkheid , de Mercedes is aan de nieuwe wijk . Aan de oude muur is de eerste auto een Citroen Ami 6 ' 61 - '69 . Daarachter staat een Renault 6 ' 68 - '71 . De Ami 6 zijn nummerplaat is van '51 tot '61 , dus is het waarschijnlijk de eerste auto van die persoon . De foto is van na '68 .

Comment

• Bedankt.
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• De vrachtwagen is een Daf A1802 van '56 - '70 . De autobus is een Setra S9 '66 (prachtig) . De Kever is van '57 - '60 , heeft nog geen richtingaanwijzers op de voorste wielkasten . Is dus een pijltje . Daarnaast een Citroen Ami 6 berline '61 - '69 met de karakteristieke ronde achterlichtjes .

Bij de kever zie je op de B stijl een klepje die uitklapt als richtingaanwijzer
          De foto is dus van na '66 .
          Last edited by ; 19/07/2011, 17:31.

Comment

• Bedankt voor de interessante informatie.
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ford Zodiac V6 MK IV '66 - '72 . weeral een zeldzaamheid .
              Last edited by ; 19/07/2011, 22:43.

Comment

• we hadden veel denkbeeldige kolonies toen, vooral blijkbaar in tienen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  we hadden veel denkbeeldige kolonies toen, vooral blijkbaar in tienen
                  Heb al verschillende auto's gezien die je aan ons kanten toch niet zag .
                  Bent u ook niet in het voorjaar naar Kallo geweest ?

Comment

• jajah, fait'on

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk Berichten
                      Woops

Citroën Ami6 met daarachter denk ik een Renault R6

Edith zegt dat het precies al geraden was
                      www.opelklassiek.be

Comment

• Die Zodiac was hier idd toen ook al een echte zeldzaamheid... Maar wat een prachtige bak is het toch
                        www.opelklassiek.be

Comment

• Citroën Ami 6 (nummerplaat is in volgorde een cijfer, 2 letters en 2 cijfers) , de wagen erachter is moeilijk te herkennen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bartolo72 Bekijk Berichten
                            Citroën Ami 6 (nummerplaat is in volgorde een cijfer, 2 letters en 2 cijfers) , de wagen erachter is moeilijk te herkennen.
                            Nee de nummerplaat is letter 3 cijfers letter . Ze zijn niet leesbaar , maar je ziet goed de combinatie van 3 in het midden , Dus van '51 tot '61

Comment

• Ik heb het nog eens gekeken, en ik geef je gelijk. De auto erachter lijkt idd op renault 6.
                              Ook op de foto van goossensvest heb ik me vergist van jaartal. Het moet zeker later geweest zijn dan 1972.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bartolo72 Bekijk Berichten
                                Ik heb het nog eens gekeken, en ik geef je gelijk. De auto erachter lijkt idd op renault 6.
                                Ook op de foto van goossensvest heb ik me vergist van jaartal. Het moet zeker later geweest zijn dan 1972.
                                Dacht het wel want de auto is een Fiat 128

Comment

• Nog een hele moeilijke maar vermits ik (nog) niet kan vinden wanneer Unic naar Tienen kwam, zouden deze auto's me wel kunnen helpen...
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Kan alleen de voorste wagen herkennen , een Ford Taunus 17M of 20M '64 - '67 . Dus de foto is van na ' 64 .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk Berichten
                                      Kan alleen de voorste wagen herkennen , een Ford Taunus 17M of 20M '64 - '67 . Dus de foto is van na ' 64 .
                                      Dat is heel goed nieuws!
                                      Ik post nog maar eens eentje van de Grote Markt;
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Vooraan een IFA F9 Coach '49 - '56 en op de achtergrond een Ford Anglia '54 - '59 . Dus de foto is van na '54 .

Comment

• Op volgende oude postkaart staat opnieuw het café A la terasse en café Central van enkele foto's terug...
                                          Bijgevoegde Bestanden
                                          Last edited by ; 20/07/2011, 22:22.

Comment

Working...
                                          X