Mercedes Ponton gemaakt van '53 - '62 . Maar door de nummerplaat kan ik zien dat de wagen in '62 is ingeschreven . 3 cijfers en 2 letters in willekeurige volgorde . Van '62 tot'71 . De nummerplaat ziet er niet nagelnieuw uit , dus ik denk dat de foto rond '64 , '65 is .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wie herkent deze auto's?
Collapse
X
-
Voor alle duidelijkheid , de Mercedes is aan de nieuwe wijk . Aan de oude muur is de eerste auto een Citroen Ami 6 ' 61 - '69 . Daarachter staat een Renault 6 ' 68 - '71 . De Ami 6 zijn nummerplaat is van '51 tot '61 , dus is het waarschijnlijk de eerste auto van die persoon . De foto is van na '68 .
Comment
-
-
De vrachtwagen is een Daf A1802 van '56 - '70 . De autobus is een Setra S9 '66 (prachtig) . De Kever is van '57 - '60 , heeft nog geen richtingaanwijzers op de voorste wielkasten . Is dus een pijltje . Daarnaast een Citroen Ami 6 berline '61 - '69 met de karakteristieke ronde achterlichtjes .
Bij de kever zie je op de B stijl een klepje die uitklapt als richtingaanwijzer
De foto is dus van na '66 .
Comment
-
Bedankt voor de interessante informatie.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwe hadden veel denkbeeldige kolonies toen, vooral blijkbaar in tienen
Bent u ook niet in het voorjaar naar Kallo geweest ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk BerichtenWoops
Citroën Ami6 met daarachter denk ik een Renault R6
Edith zegt dat het precies al geraden was
Comment
-
Die Zodiac was hier idd toen ook al een echte zeldzaamheid... Maar wat een prachtige bak is het toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bartolo72 Bekijk BerichtenCitroën Ami 6 (nummerplaat is in volgorde een cijfer, 2 letters en 2 cijfers) , de wagen erachter is moeilijk te herkennen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bartolo72 Bekijk BerichtenIk heb het nog eens gekeken, en ik geef je gelijk. De auto erachter lijkt idd op renault 6.
Ook op de foto van goossensvest heb ik me vergist van jaartal. Het moet zeker later geweest zijn dan 1972.
Comment
-
Nog een hele moeilijke maar vermits ik (nog) niet kan vinden wanneer Unic naar Tienen kwam, zouden deze auto's me wel kunnen helpen...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenKan alleen de voorste wagen herkennen , een Ford Taunus 17M of 20M '64 - '67 . Dus de foto is van na ' 64 .
Ik post nog maar eens eentje van de Grote Markt;Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Op volgende oude postkaart staat opnieuw het café A la terasse en café Central van enkele foto's terug...Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment