Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie herkent deze auto's?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Van achter naar voor . Desoto Custom Sedan '50 . Ford Customline fordor Sedan '52 . Engelse legertruck . Chevrolet Bel air '54 . Dan nog een Amerikaanse Van ( Ford , Chevrolet ) . Foto moet van halverwege de jaren 50 zijn .

Comment

• Vorige foto . Volgens mij is het een sedan . Mitsubishi of zoiets

Comment

• Staaf het dan met voorbeelden hé jongens, is nogal gemakkelijk van te zeggen het is een Mitsubishi of een andere oude jap of zo hé... .

Het ontbreken van een ruitenwisser, ik weet niet of het bij de zx nog het geval was, maar bij Citroën destijds zat dat er nooit standaard op bij de basisversies.

Dat de wagen te breed lijkt kan gezichtsbedrog zijn om hij juist voor een smalle R4 staat.

Comment

• Mogen we nog de tijd hebben om te zoeken ?

Comment

• We zoeken hier al van gisterenavond.

Comment

• heb ook aan renault zitte denke. maar ik kan er gene vinde waarvan de lichtblokke overeen komen.
              Ne mitsubishi galant is't ook ni. subaru l(egacy) ook ni. Toyota? ma zou ni wete welke
              Denk ook trouwens da het ne 4-deurs is

en raak er meer en meer van overtuigd da het geen ZX is. Koffer is anders: er zit geen top onder de nummerplaat voor het openen van de koffer op de koffer is fijner dan die van de ZX. Fijner in de zin van; het stuk tussen de bumper en de nummerplaat is minder dan die van de ZX
              Last edited by ; 28/07/2011, 10:53.

Comment

• Het is een zeer hoekige wagen . Zit voor het moment bij Subaru te zoeken .

Heeft er al veel van mee . hoekig , sedan , achterlichten nog wat te groot . Misschien model ervoor
                Last edited by ; 28/07/2011, 11:01.

Comment

• ook al gekeken :-)
                  toyota carina mss?

Comment

• Comment

• Zou kunnen . Vorm achterlichten klopt toch . Als je op de oude foto kijkt zie je aan de linkerkant de koffer ver achter de ruit eindigen .

Comment

• bestaat er geen zx met koffer? :-p want de bumper lijkt ook er ook wel sterk op

Comment

• Maar ik zie toch veel zwart plastiek op die foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                            Maar ik zie toch veel zwart plastiek op die foto.
                            de welke?

Ben al wa meer overtuigd da het deze is ze. De carina dan

Verhoudingen kome goe overeen. Hoekige auto met zijkant wa ronder

of
                            Last edited by ; 28/07/2011, 11:31.

Comment

• Ik mis te veel zwart plastiek bij die Carina om hem op de foto te gelijken. En de lichten zijn ook meer rechthoek dan vierkant.

Zou het anders een Jetta MK2 kunnen zijn? Maar ik blijf vooralsnog uitgaan van een ZX hoor
                              Last edited by Tigra; 28/07/2011, 12:41.

Comment

• die Carina heeft ook te weinig schaduw tussen de achterlichten.
                                En een Jetta dacht ik ook, maar die zijn achterlichten staan wat dichter bijeen denk ik. Bovendien hebben die allemaal een wit vlekje in hun lichtblok.

De ZX met koffer bestond, maar nooit ingevoerd in België.

Een Datsun Stanza 4d dacht ik ook, maar die hebben allemaal twee lichtblokken extra tussen de achterlichten....

Last edited by Bompa; 28/07/2011, 12:58.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Wat een rotfoto

Dit zie er soms ook wel in Yugo Florida / Sana ->

Comment

• Seg mannekes

Die C-stijl rechts komt toch gelijk aan bij het achterlicht? Volgens mij is het geen sedan hoor.

Rotfoto

Comment

• nu ben ik nog wa meer overtuigd da het geen citroen is. Trekt idd heel hard op ne VW. C stijl links komt echt ni tot van achter ze

En met da ik aan't prutse was aan die foto

Da zou nog wel s ne volvo 2 of 7 serie kunne zijn
                                      of ne Mercedes
                                      Bijgevoegde Bestanden
                                      Last edited by ; 28/07/2011, 15:11.

Comment

• nja euhm.... wa ne *bleeeep*foto
                                        Last edited by ; 28/07/2011, 15:47.

Comment

• en denk da het deze is :-p
                                          voor de fun heb ik de foto zo "bewerkt" da em op dezelfde manier staat als op de foto
                                          Bijgevoegde Bestanden
                                          Last edited by ; 28/07/2011, 15:47.

Comment

Working...
                                          X