Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
waar weet ik niet maar wel wanneer ongeveer . Bmw 2002 '66 - '77 . Taunus 17 M P5 '64 - ' 67 . Fiat 125 '67 - '72 . Opel commodore B '72 - '77 . Simca 1100 '67 - '73 . Taunus 12 M 1300 '66 - '70 . Dus na '72
Kan je niet helpen bij bovenstaande. Net ook nog wat zitten zoeken naar die ene (foto stond nog open) en ook voorbij Subaru (Legacy en Leone) gepasseerd. Daithatsu lijkt het me ook niet, een Suzuki Swift ook niet.
Heeft een beetje weg van een Santana maar de achterlichten zijn daar te klein voor. Wat natuurlijk wel kan zijn is dat de achteruitrijlichten niet op de foto zijn weergegeven (omdat het een grijze of witte auto is en het een verkeerd beelt geeft gezien die wel eens in het midden zouden kunnen zitten...)
heb ik ook al zitten denken, dat de contrasten wat vervaagd zijn.
Het woordje "beeld" heb je trouwens slecht vervoegd yacub
@Marc Neevens: zo een bleepfoto is echt wel leuk, da's een uitdaging. Alleen jammer dat we 't niet vinden
die sunny had ik ook al gedacht, maar ze zijn nooit zonder die plastiek tussen de lichten geleverd.
'k Heb al aan een Lancer zitten denken ook, maar die zijn lichten zijn afgeronder (model na 84)
De modernste die ik zie is een Mitsubishi galant ' 80 - ' 87 . Dus na '80 . Waar is cafe A LA TERRASSE naartoe . Dus het jaartal moet exact te achterhalen zijn .
waar weet ik niet maar wel wanneer ongeveer . Bmw 2002 '66 - '77 . Taunus 17 M P5 '64 - ' 67 . Fiat 125 '67 - '72 . Opel commodore B '72 - '77 . Simca 1100 '67 - '73 . Taunus 12 M 1300 '66 - '70 . Dus na '72
De Commodore is een Rekord met het optionele 'sprint' pakket
Comment