Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie herkent deze auto's?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk Berichten
    Links een Renault 5 eerste Generatie '72-'84 . Dan een Opel Record D Caravan en een sedan Opel Record D . Allebei van '72 - '77. Op de vorige foto is dat wel degelijk een Peugeot op de voorgrond . Een 304 berline '76

Helemaal juist, maar ik zie dat deze foto iets héél zeldzaam bevat

De beige rekord sedan is een GM Ranger, te herkennen aan de zwarte strook tssn de achterlichten!
    www.opelklassiek.be

Comment

De Ranger werd toch van '70 tot '76 in Antwerpen geassembleerd , dus zo zeldzaam zal hij wel niet geweest zijn

Comment

Amai, toch veel Opels in de buurt van Tienen

Zelf ben ik grote fan van de Peugeot : vooral 504 en 505.

Comment

De Ranger werd toch van '70 tot '76 in Antwerpen geassembleerd , dus zo zeldzaam zal hij wel niet geweest zijn

Mmm, met ongeveer 5 overblijvende belgische exemplaren van het 2de type, waaronder 1 in mijn garage was het toch niet zo'n succes...

Slechts weinigen kennen het merk, het is echt superzeldzaam
          www.opelklassiek.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bartolo72 Bekijk Berichten
            Amai, toch veel Opels in de buurt van Tienen

Zelf ben ik grote fan van de Peugeot : vooral 504 en 505.

Hier op de steenweg staat nog een 505 in nen hof En das ook maar 8 km van Tienen
            www.opelklassiek.be

Comment

Ja, ergens in Drieslinter zeker?

Comment

Welke auto is dit?

Comment

Dkw?

12345

Comment

Jop, merci! Ondertussen gevonden dat het Auto Union 1000S is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                      Mmm, met ongeveer 5 overblijvende belgische exemplaren van het 2de type, waaronder 1 in mijn garage was het toch niet zo'n succes...

Slechts weinigen kennen het merk, het is echt superzeldzaam
                      Dat is de reden dat men de productie gestopt heeft na 6 jaar , omdat de Ranger geen meerwaarde voor GM betekende

Comment

Dat is de reden dat men de productie gestopt heeft na 6 jaar , omdat de Ranger geen meerwaarde voor GM betekende

Idd simpelweg gezegd een flop.. Des te leuker zijn ze nu
                        www.opelklassiek.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bartolo72 Bekijk Berichten
                          Ja, ergens in Drieslinter zeker?
                          Idd Je moet hem wel weten staan...
                          www.opelklassiek.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten

Welke auto is dit?
                            Ik weet eentje te koop staan in goede staat, enkel onderblok ontbreekt

Comment

Wie weet wat het bouwjaar is van deze auto in Grimde? (bron : Hagelands Historisch Documentatiecentrum)
                              Bijgevoegde Bestanden
                              Last edited by ; 31/07/2011, 16:06.

Comment

Vooroorlogse auto's zijn onbekend voor mij, maar ik vermoed rond 1925...
                                www.opelklassiek.be

Comment

Veel vroeger . heeft nog ballonbanden en houten spaken . Denk een T Ford aan de spatborden te zien . De T Ford is gemaakt vanaf '08 . De straatverlichting is zelfs nog op gas . Er is wel al electriciteit maar blijkbaar nog niet in gebruik in de huizen want er zijn nergens aftakdozen . Deze extra lange gesloten versie ( 3 ramen ) is er vanaf '16
                                  Last edited by ; 12/07/2011, 17:33.

Comment

Veel vroeger . heeft nog ballonbanden en houten spaken . Denk een T Ford aan de spatborden te zien . De T Ford is gemaakt vanaf '08 . De straatverlichting is zelfs nog op gas . Er is wel al electriciteit maar blijkbaar nog niet in gebruik in de huizen want er zijn nergens aftakdozen . Deze extra lange gesloten versie ( 3 ramen ) is er vanaf '16

Zalig dat je daar ook zoveel van weet Mijn kennis beperkt zich vnl tot jaren '50-60-70-80 wagens, liefst europese of japanse makelij...
                                    Last edited by opelfreak; 12/07/2011, 19:02.
                                    www.opelklassiek.be

Comment

Voor deze analyse doe ik mijn hoed af, wauw. (bron : Hagelands Historisch Documentatiecentrum)
                                      Bijgevoegde Bestanden
                                      Last edited by ; 31/07/2011, 16:05.

Comment

Vlnr:

Peugeot 204, daarachter een 304, Volvo 142, Opel Kadett B, Ford Granada mk1, Austin Mini, dan ???????; Mercedes Bar 8, Vw Polo mk1 met daarachter een Renault R4.

Dan op de voorgrond een Toyota Corolla KE30, een Fiat 128 en een Renault R4
                                        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                          Vlnr:

Peugeot 204, daarachter een 304, Volvo 142, Opel Kadett B, Ford Granada mk1, Austin Mini, dan ???????; Mercedes Bar 8, Vw Polo mk1 met daarachter een Renault R4.

Dan op de voorgrond een Toyota Corolla KE30, een Fiat 128 en een Renault R4
                                          Naast de Mini is dat geen Fiat 132?

Kan het ook heel slecht zien zenne...

Comment

Working...
                                          X