Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie herkent deze auto's?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aan de C stijl te zien zou dat wel kunnen , ja

Comment

• Helemaal juist over die rekord, Datsunrider
      www.opelklassiek.be

Comment

• En volgende foto is een weekend-editie .
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Geen enkele moeilijke tussen . van LNR . Neus Ciroen 2CV '49 - '59 ribbelkastneus . Dan Mercedes 180-190 '58-'62 carroserie is van beide hetzelfde . Ford Taunus badkuip 17 M P3 '60-'64 . Dan nog een Citroen ribbelkast . 2X Fiat 600 '64-'69 . Ford Taunus 12 M '55 - '57 aan de neus te zien ( rechtstaande rooster met middenbeugel ) . Daarnaast 17 M '64 - '67 . Kever '60 - '65 aan de grote nummerplaat verlichting te zien . Dan een Citroen DS . Een witte Fiat 1100 '62 - '66 . En dan de meest rechtse een Fiat 1300 - 1500 '61 - '67 , Carroserie is ook dezelfde . Dus de foto moet van na '64 zijn . Op de achtergrond nog een Citroen Ami 6 Berline '61 - '69 .
          Last edited by ; 15/07/2011, 14:29.

Comment

• Ik wil zooooooooooooooooooograag terug naar die vervlogen tijden.... Ik heb de mooiste periodes nooit meegemaakt
            www.opelklassiek.be

Comment

• In die tijd waren het ook maar alledaagse roestbakken hoor . 6 tot 8 jaar en ze waren rijp voor het oud ijzer .
              Was een kind in die tijd , en zou niet willen weerkeren .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk Berichten
                In die tijd waren het ook maar alledaagse roestbakken hoor . 6 tot 8 jaar en ze waren rijp voor het oud ijzer .
                Was een kind in die tijd , en zou niet willen weerkeren .
                Ik denk dat ik het idd beter voorstel dan het was.... Maar ik heb echt een hekel aan die hoogtechnologische zever van nu... Ik hou van de simpelheid van vroeger...
                www.opelklassiek.be

Comment

• Geef mij maar een hoog technisch WC . Vroeger buiten op de plank . s'winters bevroor je kont ent s'zomers zat ze vol vliegen . en met de krant uw achterkant afvegen . Gezellig . Om van de stank nog maar te zwijgen .
                  Last edited by ; 15/07/2011, 16:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk Berichten
                    Geef mij maar een hoog technisch WC . Vroeger buiten op de plank . s'winters bevroor je kont ent s'zomers zat ze vol vliegen . en met de krant uw achterkant afvegen . Gezellig . Om van de stank nog maar te zwijgen .

Dat is idd wel waar Achja, elke tijd zal zijn charmes wel hebben zeker gelukkig kunnen we nog genieten van de auto's uit die periodes...
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Tja, de toiletten... Maar wat met het nog naïeve geloof in de consumptiemaatschappij. Een samenleving waar ze de banden van je jeep nog niet platstaken. Euh, en bijgaande foto, vinden jullie die ook zo makkelijk? (bron : Hagelands Historisch Documentatiecentrum)
                      Bijgevoegde Bestanden
                      Last edited by ; 15/07/2011, 17:33.

Comment

• Van boven naar beneden op de voorgrond . Opel Olympia Caravan '58 - ' 60 met standaard 2 kleurig dak . Daarachter Simca Aronde 1300 '56 - '59 . dan DS . Dan Ford badkuip . Ford Zephyr '51 - '56 . kever . Opel Rekord '58 - '62 . Dan Opel 1200 '59 - '62 volledig int zwart . 2CV ribbelkast . Kever ovaal '53 - '57 . Opel Rekord '60 - '63 . Witte Ford Anglia 100E '54 - '59 . Volkswagen T1 '50 - '67 . Ford camionette FK 1250 '58 - '65 . Dan nog een Rekord '58 - '62 . In de hoek Renault Dauphine '56 - '68 . Verder zie ik nog 2 VW T1 , een Karmann Ghia . 2 Mercedesen Pontons , een traction avant Citroen . Verschillende dauphines , 1 Renault CV4 . DKW . de vrachtwagen is een Chevrolet loadmaster denk ik . Juist de zwarte met aflopende chroomstrip weet ik niet van buiten , ga ik eens moeten opzoeken . de foto moet van begin '60 zijn .
                        Last edited by ; 15/07/2011, 21:34.

Comment

• gevonden : Een Borgward Isabella ' 54 - '57
                          Last edited by ; 15/07/2011, 20:26.

Comment

• Bedankt. De volgende is in de Donystraat. De auto staat voor een ontmantelde brouwerij : De Rode Poort.
                            Bijgevoegde Bestanden
                            Last edited by ; 26/07/2011, 17:06.

Comment

• Een Ford Capri MK I . Waarschijnlijk een 3000 aan de zwarte motorkap te zien . '69 - '74

Comment

• Zalige Capri's !

Bestaat dat gebouw van die brouwerij nog??? Wss niet...
                                www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                  Zalige Capri's !

Bestaat dat gebouw van die brouwerij nog??? Wss niet...
                                  De gevel bestaat nog steeds. Het is de voorgevel van sociale woningen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk Berichten
                                    De gevel bestaat nog steeds. Het is de voorgevel van sociale woningen.

Mooi, tijd dat ik Tienen nog eens tegoei ga verkennen Meestal kom ik niet verder dan de Waaiberg, Gilainstraat, Leuvensestraat en de Grote Markt...
                                    www.opelklassiek.be

Comment

• Uit diezelfde straat heb ik nog deze foto.
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Op de achtergrond de Capri . Vooraan een Porsche 911 - 912 ' 64 - ' 69 . Gans vooraan ga ik eens opzoeken

Comment

• De auto gans vooraan is denk ik een BMW 02-serie, ('66-'77) Achter de Capri staat wss nog een Mercedes Bar 8 Ik schat de foto van rond 1970.
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X