Ik wil graag volgende foto's dateren en ben daarom op zoek naar het bouwjaar van de auto's op volgende foto's. (bron : Hagelands Historisch Documentatiecentrum Tienen)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wie herkent deze auto's?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk BerichtenIk wil graag volgende foto's dateren en ben daarom op zoek naar het bouwjaar van de auto's op volgende foto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenRechts op de foto een Peugeot 304 , daarnaast een volkswagencamionette T1 . Voor de Volkswagen een Amerikaan . Een Ford Falcon denk ik , aan de ronde achterlichten . Tussen de 2 zwarte wagens links een Skoda Felicia aan het neusje te zien . Dus de foto moet van achter ' 65 zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenRechts op de foto een Peugeot 304 , daarnaast een volkswagencamionette T1 . Voor de Volkswagen een Amerikaan . Een Ford Falcon denk ik , aan de ronde achterlichten . Tussen de 2 zwarte wagens links een Skoda Felicia aan het neusje te zien . Dus de foto moet van achter ' 65 zijn
Bedankt voor de erg snelle informatie! Toch nog dit vraagje : waarom na 1965? De peugeot 403 zou in productie gekomen zijn in 1955; het volkswagenbusje T1 in maart 1950 en de Skoda Felicia in 1959. Waar heb ik het mis?
Comment
-
Wat kunnen jullie met deze foto? Is er nog iets mogelijk met de geparkeerde auto's? (bron : Hagelands Historisch Documentatiecentrum Tienen)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk BerichtenBedankt voor de erg snelle informatie! Toch nog dit vraagje : waarom na 1965? De peugeot 403 zou in productie gekomen zijn in 1955; het volkswagenbusje T1 in maart 1950 en de Skoda Felicia in 1959. Waar heb ik het mis?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenAl de wagens op de foto zijn geleverd vanaf '73 tot '78 - '79 . De Datsun ( denk ik ) heeft al een 6 karakter nummerplaat , vanaf '73 tot '08 en een mistlamp , vanaf '75 . Al de auto's zien er niet nieuw uit , dus ik denk naar eind de jaren '70
Sterk
Comment
-
Bedankt Datsunrider, overtuigende analyse. Ik gooi er maar meteen twee nieuwe foto's op, die waarschijnlijk met een interval van enkele minuten zijn genomen. (bron : Hagelands Historisch Documentatiecentrum Tienen)
Comment
-
Schitterend, samen met het appartement in aanbouw heb ik wel genoeg gegevens om trefzeker te dateren. Maar van volgende foto weet ik zelfs niet waar hij ergens in Tienen genomen is. Dus mocht er een Tienenaar meekijken... (Bron: Hagelands Historisch Documentatiecentrum)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Dat was snel! Bedankt. Op de volgende foto staan heel wat wagens... (Bron : Hagelands Historisch Documentatiecentrum)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk BerichtenDat was snel! Bedankt. Op de volgende foto staan heel wat wagens...
Comment
-
Links vooraan : Opel Record ' 72 - '77 . Renault 14 '76 - '83 . Nog een Renault 6 '68 - '80 . Dan een Taunus 17 M stationwagon '64 - ' 67 zelfs dan al redelijk zeldzaam . De rijdende witte is een Ascona van Opel , een B van '75 - '81 . rechts een BMW E30 2de reeks '83 - '94 . Daarvoor een Honda Ballade of een Triumph Acclaim , en de zwarte tussenin een Mitsubishi Gallant '76 - '80 . dus de foto moet van na '83 zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk Berichtendus de foto moet van na '83 zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenLinks vooraan : Opel Record ' 72 - '77 . Renault 14 '76 - '83 . Nog een Renault 6 '68 - '80 . Dan een Taunus 17 M stationwagon '64 - ' 67 zelfs dan al redelijk zeldzaam . De rijdende witte is een Ascona van Opel , een B van '75 - '81 . rechts een BMW E30 2de reeks '83 - '94 . Daarvoor een Honda Ballade of een Triumph Acclaim , en de zwarte tussenin een Mitsubishi Gallant '76 - '80 . dus de foto moet van na '83 zijn
Comment
Comment