Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wie herkent deze auto's?
Collapse
X
-
Zoals altijd weer heel degelijk werk. Ook dat van de Raffeisenkas vond ik een erg interessant gegeven waar ik op dit forum nooit kan op hopen (Bron : Hagelands Historisch Documentatiecentrum Tienen)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MatthiasD Bekijk BerichtenKomt deze uit Gent?
Comment
-
En terug een sprong in de tijd... (Bron : Hagelands Historisch Documentatiecentrum Tienen)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Comment
-
Prachtige foto's van Tienen Spijtig dat die oude pomp daar niet meer staat, aan de overkant van de GB...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenRechts : Fiat 128 ' 69 - '86 , 2X Ford Granada van '72 - '77 en '77 - '85 , dan Golf I '74 - '83 , Daarna Peugeot camionnette , denk J9 . dan waarschijnlijk 2polo's en een Ford en aan de overkant een Dyanne Citoen van '67 - '83 . Denk foto rond '80 door de camionnette
Comment
-
Volgende foto is niet uit Tienen maar genomen in Brugelette, een filiaal van de TS. Overigens Datsunrider, mijn complimenten voor je indrukwekkende kennis. (bron : Hagelands Historisch Documentatiecentrum)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Volgende foto is makkelijker te dateren aan de splinternieuwe Invalsweg. Toch even de wagens checken... (bron : Hagelands Historisch Documentatiecentrum)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk BerichtenVolgende foto is makkelijker te dateren aan de splinternieuwe Invalsweg. Toch even de wagens checken...
Een Renault 20/30 en een Daf 66
edit zegt dat het al een Volvo 66 is, te herkennen aan de kunststof bumpers...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenDe eerste is een Ford Taunus 17 M Deluxe '57 - '60 . Dan nog een Taunus 12 M '"Wereldbol" '52 - '55 . 2X Kever ovaal '53 - ' 57 . De witte is een Fiat 600 '55 - '69 en als laatste een Mercedes Ponton ' 53 - '62 .
Dus de foto is van na ' 57Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk BerichtenVolgende foto is niet uit Tienen maar genomen in Brugelette, een filiaal van de TS. Overigens Datsunrider, mijn complimenten voor je indrukwekkende kennis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk BerichtenDie taunus is geen wereldbol maar een model later.
Comment
-
Twee wagens voor de suikerfabriek. Mogelijk taxi's? (Bron : Hagelands Historisch Documentatiecentrum Tienen)Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment