De linkse is een Ford Zephyr '51 - '56 ZEER zeldzaam in Belgie . De linkse weet ik niet van buiten . zal ik eens moeten opzoeken . Ah gevonden : Opel Olympia '51 - '52
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wie herkent deze auto's?
Collapse
X
-
Bedankt, dat is weer een stap naar een meer ordelijke wereld . (bron : Hagelands Historisch Documentatiecentrum)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk BerichtenAls dat van die Citroën ami8 klopt, zou deze foto dus van na 1970 moeten zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door taudit Bekijk BerichtenIk denk eerder een ford taunus en een kadettje A?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door taudit Bekijk BerichtenDe Opel Rekord ( vierde van links) is denk ik een goede bekende van mij, wijlen Jos Lefever uit Oorbeek (met nog een familielid aan boord!!!!) Deze foto dateert volgens mij rond 1977?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk BerichtenBedankt, dat is weer een stap naar een meer ordelijke wereld .
Vlnr:
Opel Rekord D - Renault R5 - VW Polo mk1 - Citroën 2CV- Opel GT - Opel Rekord D - VW Golf 1 - Opel Manta B of Vauxhall Cavalier??? - Citroën DS - Opel Kadett B - VW Passat mk1 - Fiat 128 en een Ford Capri mk2
Boven de gouden Rekord zien we nog een grijze VW Kever...
Prachtige foto! Meer aub... !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk BerichtenOei, we raken het dus niet eens...
Poepsimpele foto anders:
Citroën DS / ID - Vw 1200 - Ford Taunus 12m P4 Turnier en een Opel Kadett A
Die Turnier is nu overigens extreem zeldzaam:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenRechts : Fiat 128 ' 69 - '86 , 2X Ford Granada van '72 - '77 en '77 - '85 , dan Golf I '74 - '83 , Daarna Peugeot camionnette , denk J9 . dan waarschijnlijk 2polo's en een Ford en aan de overkant een Dyanne Citoen van '67 - '83 . Denk foto rond '80 door de camionnette
Ik ga ng wat verder:
Links beginnen we met een Citroën Dyane met daarachter een Renault R16
Rechts Fiat 128 - Ford Granada of Consul Mk1 - Ford Granada MK2 - VW Golf 1 - Géén Peugeot , maar een onvervalste Citroën C35 , Vw Polo mk1, Opel Ascona B, terug een Polo mk1 of Derby en achteraan de contouren van een Renault R4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk BerichtenWat kunnen jullie met deze foto? Is er nog iets mogelijk met de geparkeerde auto's?
Ik herken hier van lnr:
Opel Kadett C - Datsun 120A - Mercedes Bar8 - VW Passat mk1 of 2 stationwagon - Ford Capri mk2 of 3 - Fiat 125 - Renault R5 mk1 en het stukje goudkleurige rechtsonder is volgens mij een Austin Allegro, aan de ruitcontour te herkennen
Maar een raadsel voor mij is de witte hoge station met porte bagage erop???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenLinks vooraan : Opel Record ' 72 - '77 . Renault 14 '76 - '83 . Nog een Renault 6 '68 - '80 . Dan een Taunus 17 M stationwagon '64 - ' 67 zelfs dan al redelijk zeldzaam . De rijdende witte is een Ascona van Opel , een B van '75 - '81 . rechts een BMW E30 2de reeks '83 - '94 . Daarvoor een Honda Ballade of een Triumph Acclaim , en de zwarte tussenin een Mitsubishi Gallant '76 - '80 . dus de foto moet van na '83 zijn
Volgens mij:
Opel Rekord D - Renault R14 - Renault R16 - Ford Taunus P7b Turnier - Citroën C35 - Ford Granada MK2.
Dan de rijdenden: De witte is géén Ascona B, maar een Rekord E1 ('77-'82), een stukje witte Peugeot 504, een zwarte Toyota Celica Ta40, de witte weet ik niet (denk amerikaan aan de velgen te zien), daarvoor een Honda Quintet (zeldzaam!), achter een Saab 900.
In de rechterhoek 2 Mercedessen Bar 8, en ik meen nog de contouren van de snuit van een Vauxhall Viva HC te herkennen
De Saab is de jongste van de bende, ik vermoed dat de foto omstreeks 1980 genomen is...Last edited by opelfreak; 08/07/2011, 13:00.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenIk herken hier van lnr:
Opel Kadett C - Datsun 120A - Mercedes Bar8 - VW Passat mk1 of 2 stationwagon - Ford Capri mk2 of 3 - Fiat 125 - Renault R5 mk1 en het stukje goudkleurige rechtsonder is volgens mij een Austin Allegro, aan de ruitcontour te herkennen
Maar een raadsel voor mij is de witte hoge station met porte bagage erop???
Comment
-
Boeiende discussie. Een volgende is opnieuw een oldie... (bron : Hagelands Historisch Documentatiecentrum)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenVerkoop je die postkaarten soms op delcampe?
Denk dat deze trouwens een Ford is. (model moet ik u schuldig blijven)
Ford Mercury 1939 . Aangezien er weinig tot geen verkeer is denk ik dat de foto van tijdens de tweede wereld oorlog is . dan mochten enkel de dokters hun wagen houden en kregen ze bonnen voor benzine . al de andere wagens werden ofwel weggestoken in schuren of in beslag genomen door de Duitsers .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk BerichtenDat is fantastisch. Kan je een tipje van de sluier oplichten waarom je denkt aan 1977?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenRechts : Fiat 128 ' 69 - '86 , 2X Ford Granada van '72 - '77 en '77 - '85 , dan Golf I '74 - '83 , Daarna Peugeot camionnette , denk J9 . dan waarschijnlijk 2polo's en een Ford en aan de overkant een Dyanne Citoen van '67 - '83 . Denk foto rond '80 door de camionnette
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenVerkoop je die postkaarten soms op delcampe?
Denk dat deze trouwens een Ford is. (model moet ik u schuldig blijven)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenDenk ik ook :
Ford Mercury 1939 . Aangezien er weinig tot geen verkeer is denk ik dat de foto van tijdens de tweede wereld oorlog is . dan mochten enkel de dokters hun wagen houden en kregen ze bonnen voor benzine . al de andere wagens werden ofwel weggestoken in schuren of in beslag genomen door de Duitsers .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door taudit Bekijk BerichtenDatsunrider, fiat 128, 2x granada, golf mk1, dan camionette citroen?? ,polo, ascona b?, polo, R4? links dan dyane en de zwarte een Renault ? Het jaartal eveneens tussen 77 en 80 volgens mij....
Comment
Comment