Bedankt jongens, en nog maar eens taxi's voor het station. Maar wanneer? (bron : Hagelands Historisch Documentatiecentrum)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wie herkent deze auto's?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk BerichtenHeel aannemelijke redenering!
Comment
-
In afwachting Datsunrider, geef ik toch maar al wat nieuw voedsel . (bron : Hagelands Historisch Documentatiecentrum)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenIk heb ook eens een vraagje over die Japanner van een paar foto's geleden . Wat is het . Een Datsun ? Een Toyota , Mazda ? Zou het graag weten , lijkt op een 100 A maar de achterlichten kloppen niet . Als iemand een vermoeden heeft , laat het maar weten
Ik was idd ook helemaal mis!
Het is een Toyota Trueno ! Héél erg zeldzaam, zelfs toen al!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenDe eerste is een BMW 1602 . Dan een Ford Taunus 17 of 20M . Daarna denk ik een Mercedes . Kan de foto niet genoeg uitvergroten . Aan de auto's te zien moet de foto van rond '70 zijn
idd, hier volg ik je in, de Taunus is zelfs een P5, model '64-'66
Comment
-
Oprecht blij met de opgehelderde moeilijkheid. En een nieuw zicht op de Grote Markt.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Terug 2 Buick's , vooraan rechts een Buick Roadmaster sedan 1948. en de andere een Buick century sedan van 1939 . Waarschijnlijk dezelfde van 2 foto's geleden . Zal ook goed weggestoken gezeten hebben tijdens de oorlog en kort daarna , Want de Geallieerden namen ook wagens in beslag . Uiterst rechts staat er nog een Buick achter de vrachtwagen .
Comment
-
Marc, heb je nog veel jaren '60/'70/'80 foto's?
En toevallig géén foto's van de omgeving van de VITO in die jaren ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenMarc, heb je nog veel jaren '60/'70/'80 foto's?
En toevallig géén foto's van de omgeving van de VITO in die jaren ???Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk BerichtenNee, momenteel nog niet maar ik blijf zoeken. Geen Vito maar wel Piso...
Op de foto een Citroën Visa 'varkenssnuit', daarachter een Opel Kadett D en op de voorgrond een Volvo 244
Comment
-
Zijn er zo ook foto's van uit de jaren 80?
Lijkt mij zalig om te zien!Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenOok fijn!
Op de foto een Citroën Visa 'varkenssnuit', daarachter een Opel Kadett D en op de voorgrond een Volvo 244
Volgens mij is het aan de voorgrond Peugeot 304 ipv Volvo 244.
Aan de rechterkant staat er nu een KBC-gebouw aan de Grote Markt met daarvoor Gilainstraat
Prachtige foto trouwens!
Comment
-
Jaren '80? Volgende foto komt aardig in de buurt, denk ik. (bron : Hagelands Historisch Documentatiecentrum)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bartolo72 Bekijk BerichtenVolgens mij is het aan de voorgrond Peugeot 304 ipv Volvo 244.
Aan de rechterkant staat er nu een KBC-gebouw aan de Grote Markt met daarvoor Gilainstraat
Prachtige foto trouwens!
Comment
Comment