Bedankt Datsunrider, de volgende is vanop de Goossenvest...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wie herkent deze auto's?
Collapse
X
-
Man, dit werkt verslavend.... Een foto van de Aendorenstraat met nog vele winkeltjes (buurt van de suikerfabriek. (Bron : Hagelands Historisch Documentatiecentrum)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk BerichtenDeze werd genomen in de Viaductstraat. (Bron : Hagelands Historisch Documentatiecentrum)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk BerichtenBedankt Datsunrider, de volgende is vanop de Goossenvest...
Het scheve huis waar de 3 wagens staan, is reeds afgebroken (en terug heropgebouwd) en aan de overkant staat er nu Delhaize.
Aan de linkerkant VOOR het kruispunt zijn de huizen sinds dit jaar ook afgebroken
Bovenaan op de berg zie je 2 treinverkeerslichten staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bartolo72 Bekijk BerichtenHoho, een doodlopende straat zelfs... Volgens mij is dit het jaar 1972.
Het scheve huis waar de 3 wagens staan, is reeds afgebroken (en terug heropgebouwd) en aan de overkant staat er nu Delhaize.
Aan de linkerkant VOOR het kruispunt zijn de huizen sinds dit jaar ook afgebroken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bartolo72 Bekijk BerichtenVolgens mij is het Hoegaardenstraat. Daarachter zie je de kerk staan op de Veemarkt. De witte huizen aan de rechterkant zijn al lang afgebroken, omwille van de nieuwe brug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bartolo72 Bekijk BerichtenHoho, een doodlopende straat zelfs... Volgens mij is dit het jaar 1972.
Comment
-
Een plechtigheid in de voormalige kazerne. In 1962 werd die gesloten en in augustus 1992 werd ze afgebroken. Zou deze foto dateren van voor of na de sluiting?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenAls dat het jaar '72 is zal de voorste wagen niet een Fiat 128 zijn , want dan zou hij nieuw moeten zijn . Volgens mij ziet hij er niet nieuw uit ( bagagerek , vuil ) . Weet dan wel niet wat het is . Vorm en wielkasten komen nochtans overeen . En ben je zeker dat de straat doodloopt ? volgens mij draait ze net voor de berm naar links
Comment
-
Volgende is een variant op wat we eerder al hebben gepost. Maar ik vermoed dat deze ouder is.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Op de foto op pag 2 is het gebouw rechts in handen van het taxi bedrijf Fixtax ,plus reclamebord op het middenpleintje . Op de laatste foto is het nog Hotel De L'Industrie . Misschien eens uitzoeken wanneer de naam is veranderd ? Ook het pleintje is een beetje aangepast . Moet een van de eerste ronde punten van Belgie geweest zijn . De lantaarn stond er al
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenOp de foto op pag 2 is het gebouw rechts in handen van het taxi bedrijf Fixtax ,plus reclamebord op het middenpleintje . Op de laatste foto is het nog Hotel De L'Industrie . Misschien eens uitzoeken wanneer de naam is veranderd ? Ook het pleintje is een beetje aangepast . Moet een van de eerste ronde punten van Belgie geweest zijn . De lantaarn stond er al
Comment
-
Een leuke in de nieuwe residentiële straat buiten het centrum...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenIk zie geen fotoBijgevoegde Bestanden
Comment
Comment