Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wie herkent deze auto's?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenopel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichtennee, want dat had ik onmiddelijk geweten wat het was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk Berichten
Gisteren niet veel tijd gehad . Nu eens goed gekeken en het is een Plymouth Valiant '62 . En ook de 3 zijruiten . en het groot embleem op het kofferdeksel.
Super, dan zat ik ook in de buurt met men gedachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenSuper, dan zat ik ook in de buurt met men gedachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk BerichtenIk weet (nog) niet waar deze foto is genomen. Alhoewel het een slechte en verminkte foto is, kunnen de auto's toch al wel een goed houvast geven voor de chronologie (hoop ik). (bron : HHD Tienen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk BerichtenBedankt mannen. Een ingekleurde foto van de Kalkmarkt, een zijplein van de Grote Markt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door taudit Bekijk BerichtenMarc, ik denk dat deze foto genomen is op het Torsinplein,gezien de breedte van de straat, tegenover het oude postkantoor. Het zou wel eens kunnen dat de winkel inclusief de huizen rechts afgebroken zijn en het later de Huzaar geworden is? Kan er natuurlijk helemaal naast zitten natuurlijk.
Comment
-
Ben er eindelijk in geslaagd om een nieuw mapje foto's aan te leggen. Mijn excuses aan alle trouwe helpers dat het zolang geduurd heeft. Maar hier is dus een eerste foto die ik graag wil dateren aan de hand van het model van de auto erop. Wie kent het bouwjaar?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marc nevens Bekijk Berichtenben er eindelijk in geslaagd om een nieuw mapje foto's aan te leggen. Mijn excuses aan alle trouwe helpers dat het zolang geduurd heeft. Maar hier is dus een eerste foto die ik graag wil dateren aan de hand van het model van de auto erop. Wie kent het bouwjaar?2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk BerichtenBen er eindelijk in geslaagd om een nieuw mapje foto's aan te leggen. Mijn excuses aan alle trouwe helpers dat het zolang geduurd heeft. Maar hier is dus een eerste foto die ik graag wil dateren aan de hand van het model van de auto erop. Wie kent het bouwjaar?
Comment
-
Blij met de reactie datsunrider. En hier een uitdaging. Er is niet veel van de auto te zien...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Knap werk. En wat zeggen deze auto's over het tijdstip waarop de foto werd genomen? (Bron : Hagelands Historirisch Documentatiecentrum)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc Nevens Bekijk BerichtenKnap werk. En wat zeggen deze auto's over het tijdstip waarop de foto werd genomen? (Bron : Hagelands Historirisch Documentatiecentrum)
De Saab (900 ?) achteraan kan het misschien nog iets jonger maken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenTweede helft jaren '50 . Panoramische vooruit met teruglopende A stijl , waarschijnlijk GM product ( Opel Record '58 - '62 ) of Amerikaan vanaf ' 55 .
Denk ook een P1
Comment
Comment