Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoe zit het met de build quality van de mk1 en de mk2 ?
Zijn er specifieke dingen waar je zeker naar moet kijken, en zijn de 140pk varianten de minst/meest betrouwbare?
Ik heb de mijne 5800€ betaald 116pk van '93 met 62500km (maarja ik heb ne kilometerfetisch hé,ik wil ze altijd zo laag mogelijk )in absolute nieuwstaat. Tel zeker maar voor een linkse gestuurde 4,5-5k voor een met redelijke kilometers en géén roest. das wa ik daar van denk.
De 140 pk is slechtes 1of 2 tienden sneller naar de honderd en herneemt een beetje beter maar te verwaarlozen,ze drinken wel iets minder. Vooral op roest letten,want ze kunnen verdomd rot worden. voor de rest is bulletproof zo'n mx 5.
Schone foto maar met die nummerplaat trekt da echt op gene fuck hé
Heb hem ook al een paar keer subtiele hints gegeven op Facebook maar ze hangt er nog steeds.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
gisteren het mx-je gaan halen aan de garage, wat een verschil met de S4! eerst was het vermogen wel een teleurstelling, maar ik denk dat de auto terug wat moet los gereden worden want na een ritje begon het al wat vlotter te gaan, het is allensinds een hele aanpassing maar het rijgevoel wat ik wou is er zeker wel, andere velgjes zijn besteld, vering/dempers ga ik zaterdag eens achter horen bij Chris van Woensel.
Comment