Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda MX-5 (NA): 20 jaar
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenBij mij ging het uiteindelijk tussen de BBS'en van BMW of wel deze velgjes.
Op dat moment waren het vooral bbs'en die te koop stonden, aangezien ik geen zin had om met winterbanden te rijden tot in juli heb ik die dan maar gekocht.
Comment
-
Ja, maar die NB-velgen staan een pak meer naar binnen en zijn ook smaller.
Bandendruk trouwens aangepast tov de Ardennenrit, rijdt nu al een heel pak aangenamer. Note to myself: bandendrukmeter van de Aldi met een korrel zout nemen, geeft dus te weinig druk aan.
En vandaag m'n stuurtje aangekomen, 9cm dish en centimetertje kleiner. BEENRUIMTE!
Taak voor het weekend: industrieterrein en heel-toe oefenen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenJa, maar die NB-velgen staan een pak meer naar binnen en zijn ook smaller.
Bandendruk trouwens aangepast tov de Ardennenrit, rijdt nu al een heel pak aangenamer. Note to myself: bandendrukmeter van de Aldi met een korrel zout nemen, geeft dus te weinig druk aan.
En vandaag m'n stuurtje aangekomen, 9cm dish en centimetertje kleiner. BEENRUIMTE!
Taak voor het weekend: industrieterrein en heel-toe oefenen
Comment
-
En op hoeveel staan je banden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenMieters!! Is het dat stuurtje van de MR van Davidk?
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenEn op hoeveel staan je banden?
Volgens aldi-metertje: 2.6 ofzo
Tijdens de Ardennenrit stond hij op 2.0 volgens de Aldi-meter...
Hoeveel bij u?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenJup
Volgens de compressor aan het tankstation: 2.2 of 2.3
Volgens aldi-metertje: 2.6 ofzo
Tijdens de Ardennenrit stond hij op 2.0 volgens de Aldi-meter...
Hoeveel bij u?
Volgens handmetertje + compressor schoonpa
Compressors aan tankstations zijn ook niet altijd juist hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenTijdens de Ardennenrit stond hij op 2.0 volgens de Aldi-meter...
Hoeveel bij u?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten2.0
Volgens handmetertje + compressor schoonpa
Compressors aan tankstations zijn ook niet altijd juist hoor
Voelt niet meer aan alsof de band van de velg gaat afrollen bij vlot genomen rotondes. Enkel tractie wordt blijkbaar makkelijker gebroken in het natte
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDus (voorzichtig geschat) op pakweg 1.6 - 1.7... Als je dat warm rijdt (which you did), komt dat wel goed he!
Ik kan er ook langs zitten natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten:
Hmmm, bij circuitrijden zal het dan wel riching 2.0 gaan, maar op de openbare weg denk ik dat dat niet zo makkelijk is.
Ik kan er ook langs zitten natuurlijk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaannMiljaar.
Comment
-
Heb er 3 gehad ondertussen
na black edition (zwart met beige leder), mocht ik nooit weggedaan hebben
na, donkerblauw gekocht met amper 30.000 km origineel op teller, mocht ik ook nooit weggedaan hebben
nbfl, zwart met beige leder, 4 jaar oud toen met 24.000 km op de teller (voor amper 12.000 eurotjes), mocht ik nooit weggedaan hebben
ééns je de smaak te pakken hebt --> mx5 is verslavend rijplezier, perfect evenwicht tussen rijplezier en kosten, beter vind je niet.
Moet helaas uitkijken naar een iets comfortabeler cabrio (hernia), ben op zoek naar E30 cabrio, maar nen perfecten, geen uitgeleefden bak (zoek maar ne keer pffff
Comment
-
Onrust in de UK grootsteden vorige week
Comment
-
-
-
Comment