Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het kan ook zijn dat we met het openbaar vervoer komen , want morgen vindt de winterwagenruil plaats en de riem van de 155 moet eerst nog vervangen worden ...
Nog nooit geweest ... Maar het feit dat de Ecurie Francorchamps gehuldigd wordt , lijkt mij al interessant genoeg
Kristal
Edith zegt dat er nog mensen zijn die hetzelfde denken ...
LOL
edith is en blijft een wijze vrouw!
volgens een paar mensen dak ken en die weten waarover ze spreken zal 't wel de moeite zijn; dus allen daarheen!
Zonder alles te verklappen, want dan zou het geen verrassing meer zijn, zullen we o.a. deze wagens tentoonstellen:
- Ferrari 250 GTO, en niet de eerste de beste: # 4153 GT van Bianchi-Berger, winnaar van de Tour de France Auto 1964 - Ferrari 250 LM, # 6313, beste resultaat van de Ecurie Francorchamps in Le Mans, tweede in 1965 met Dumay-Gosselin. - Ferrari 512S, # 1026, verkocht aan Steve McQueen voor zijn film "Le Mans", niet gewijzigd in M zoals de andere, ongetwijfeld de laatste in S-configuratie, waarvan de eigenaar, de heer Nick Mason, drummer van Pink Floyd, ons nog een ander juweeltje uit zijn collectie toevertrouwt. Dit vertrouwen doet ons alle eer aan en bewijst de reputatie van de Ecurie Francorchamps.
Alleen al die 250 LM is de moeite waard om te gaan.
Wel stom dat ze niet alle aanwezige auto's lijsten. Ik weet liever waarvoor ik betaal, om geen onaangename verassingen mee te maken..
Iemand die soms nog auto's weet die tentoon staan ?
Zonder alles te verklappen, want dan zou het geen verrassing meer zijn, zullen we o.a. deze wagens tentoonstellen:
- Ferrari 250 GTO, en niet de eerste de beste: # 4153 GT van Bianchi-Berger, winnaar van de Tour de France Auto 1964 - Ferrari 250 LM, # 6313, beste resultaat van de Ecurie Francorchamps in Le Mans, tweede in 1965 met Dumay-Gosselin. - Ferrari 512S, # 1026, verkocht aan Steve McQueen voor zijn film "Le Mans", niet gewijzigd in M zoals de andere, ongetwijfeld de laatste in S-configuratie, waarvan de eigenaar, de heer Nick Mason, drummer van Pink Floyd, ons nog een ander juweeltje uit zijn collectie toevertrouwt. Dit vertrouwen doet ons alle eer aan en bewijst de reputatie van de Ecurie Francorchamps.
Alleen al die 250 LM is de moeite waard om te gaan.
Wel stom dat ze niet alle aanwezige auto's lijsten. Ik weet liever waarvoor ik bedoel, om geen onaangename verassingen mee te maken..
Iemand die soms nog auto's weet die tentoon staan ?
Comment