Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brussels Retro Festival
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoDoet pijn.
Op de valreep nog even de beste foto die ik genomen heb vandaag :
Kristal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeGDat plat De Tomaso ding en die Bugatti Gangloff waren erg indrukwekkend
dit is een one-off racer
Philippe Olczyk heeft eerder dit jaar deze wagen eindelijk van de DeTomaso familie kunnen lospeuteren en daar was hij nogal heel goed gezind over toen hij de wagen bij had op The Quail in augustus, en tevens de eerste toning van de wagen in 30 jaar ofzo.
daarom dat ik toch een beetje verbaasd was dat Paul Grant de wagen nu te koop aan bied
alhoewel dat Grant & Olczyk wel goede vrienden zijn is het een logische keuze dat hij de broker is
en die Gangloff kom je echt wel vaak tegen
is al iets van de 4 keer dit jaar ofzo dat ik hem tegenkom
- MEC Maastricht
- Retro Paris
- Het Loo
- Brussels Retro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirkdat "plat" ding is de P70 Fantuzzi uit 1965
dit is een one-off racer
Philippe Olczyk heeft eerder dit jaar deze wagen eindelijk van de DeTomaso familie kunnen lospeuteren en daar was hij nogal heel goed gezind over toen hij de wagen bij had op The Quail in augustus, en tevens de eerste toning van de wagen in 30 jaar ofzo.
daarom dat ik toch een beetje verbaasd was dat Paul Grant de wagen nu te koop aan bied
alhoewel dat Grant & Olczyk wel goede vrienden zijn is het een logische keuze dat hij de broker is
Erg veel is er precies toch niet over te vinden .
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirken die Gangloff kom je echt wel vaak tegen
is al iets van de 4 keer dit jaar ofzo dat ik hem tegenkom
- MEC Maastricht
- Retro Paris
- Het Loo
- Brussels Retro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeGHé bedankt, nu kan ik wat verder zoeken, want gericht zoeken zonder naam is nogal moeilijk .
Erg veel is er precies toch niet over te vinden .
Niet iedereen gaat naar al die evenementen . Het is toch een knappe wagen.
de wagen moest een kampioenschap meerijden in 1966
maar die heeft uiteindelijk niet meegedaan en heeft sindsdien in een hoekje van de fabriek gestaan
tot dit jaar
zover ik kan bevestigen is dit de 2de keer dat ie getoont is, want was er dus beide keren bij :p
Comment
Comment