Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
die shot heb ik net gemist... heb nog naar daar gelopen toen ik hem zag zitten maar was net te laat... maw we hebben weer dicht bij elkaar gestaan zonder elkaar op te merken
Dit is nog niks ! een vriend van me heeft zijn Ecurie Francorchamps boek laten signeren door de grote baas zelf ! ongelooflijk waardevol stuk nu.
Kan gerust zijn dat we niet ver van elkaar gestaan hebben ? ik was nogal gehaast want mijn medebezoeker waren al klaar om weg te gaan en dan moest ik nog de volgende hall doen !
Dit is nog niks ! een vriend van me heeft zijn Ecurie Francorchamps boek laten signeren door de grote baas zelf ! ongelooflijk waardevol stuk nu.
Kan gerust zijn dat we niet ver van elkaar gestaan hebben ? ik was nogal gehaast want mijn medebezoeker waren al klaar om weg te gaan en dan moest ik nog de volgende hall doen !
ik kon ook niet aan de verleiding weerstaan een handtekening te vragen... normaal doe ik dat nooit maar nu kon ik precies niet weerstaan...
We zullen zoiezo niet ver van elkaar hebben gestaan
zitten toch wel een paar ferme shots tussen vind ik!
die alfa vind ik persoonlijk niet zo mooi... wel mooie racehistorie waardoor 't wel een interessante wagen is maar echt mooi vind ik 'm niet
zitten toch wel een paar ferme shots tussen vind ik!
die alfa vind ik persoonlijk niet zo mooi... wel mooie racehistorie waardoor 't wel een interessante wagen is maar echt mooi vind ik 'm niet
Merci !!!
Ik vond het persoonlijk de mooiste Alfa van de beurs , maar niet de mooiste aller tijden hoor . Geef mij dan maar de Tipo 33 of de Bat 7
Comment